Dat laatste was in een topic waar ik deelnemer was en een ander modereert.ChaimNimsky schreef: 21 apr 2026 13:23
Je dreigde publiekelijk op het forum om op te stappen als je andere moderators niet op jouw lijn kon krijgen aangaande de Palestijnen-kwestie. Je hebt geen woord gehouden en bent er nog steeds. Het lijkt me vrij helder dat je het daarna over een andere boeg hebt gegooid en het is duidelijk dat je van me af wilt. Laat ik helder zijn: in mijn ogen ben je geen geschikte eigenaar en maak je misbruik van je positie. Zelfs toen Joden een "een achterbaks en leugenachtig volk" en naar aanleiding van een sarcastische opmerking serieus een "schijtvolk" werden genoemd, volgde er niets, maar je smijt maar al te graag met een waarschuwing als er notabene wordt gerefereert aan de woorden die je zelf neerschreef.
Ik wil van al die discriminerende opmerkingen af. Als het daarvoor nodig is dat jij van het forum moet, dan is het maar niet anders. Ik heb niet de gewoonte iemand weg te pesten. Je weet hoeveel moeite ik heb gedaan om 'Snelheid' op GG binnen boord te houden. Maar ik laat me hier ook niet wegpesten. En dat ben jij aan het proberen.
Dus of je past je aan of 1 van ons 2 gaat hier weg. Maar ik ben het niet.