Ik lees:
ik begrijp heel goed dat Lenny Kuhr naar Israël vertrekt! Daar wordt je in ieder geval niet aangevallen op straat omdat je Joods bent!
Waarom zo trots op pure selectieve veiligheid? Ja, de extreem nationalistische genocidale zionistische regering doet er ALLES aan het de joden zo geriefelijk mogelijk te maken
Door Palestijnen te vernederen, verjagen, vast te zetten en te doden. In Israël word je niet aangevallen omdat je joods bent, maar omdat je Palestijns bent.
En omdat in Nederland soms het woord kankerjood valt of er ruiten van een gebouw ingegooid worden staat dit totaal niet in vergelijking met Israël. En daarom vind ik die zeer selectieve verontwaardiging van mevrouw Kuhr en sommige deelnemers hier zielig en zelfs schokkend.
De selectieve verontwaardiging komt mijn neusgaten uit!
"Kankerjood" roepen versus op Sderot Cinema met je verrekijker gaan staan loeren naar IDF die uitgehongerde kinderen op de kloten schiet.
Daaaaag mw. Kuhr. Veel veiligheid in Israël toegewenst. Waarschijnlijk bereikt het slechte nieuws haar niet. Journalisten worden er immers ook vermoord!
Als als mijn toon te simpel of te grof is, mijn bijdrage van een laag peil so be it. Ik neem hier geen woord van terug. Het is mijn peil.