Million Dollar Baby

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gerard
Bevlogen

Million Dollar Baby

Bericht door Gerard »

Heeft iemand "Million Dollar Baby" al gezien. :?:
De vele oscars voor die film over euthanasie moet in de US wel erg veel losmaken bij de biblebelters. Gaan ze de belt stakker aanhalen?
Anyway, als voorstander van euthanasie ben ik wel geinteresserd in deze film alhoewel ik niet bepaald van boksen houd. x-(
Vraag is wie heeft hem gezien en is het de moeite van het bekijken waard of is het veel amerikaanse ophef over een in Nederlnad minder taboe thema. Zouden Nederlandse orthodoxen [-o< ook op hun achterste benen gaan staan van deze film :?:
[-X
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Jutter
Ervaren pen

Bericht door Jutter »

Waar ik vol verwachting naar uitkijk, is de wifeswap aflevering met non other dan Reginal "infidelguy" Finley. Mainstream exposure voor een afro-amerikaanse atheist... da's wat ik noem taboes doorbreken. ;)

Million dollar baby wil ik overigens graag zien, maar bioscoop centjes heb ik even niet, dus dat wordt wachten op een dvd release in de weekverhuur.
~Als je het denken aan pappa overlaat, blijf je een kind.~
The ?uestionmark Shaped Hole :a rationalist's fairytale in the making.
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Jutter schreef:Waar ik vol verwachting naar uitkijk, is de wifeswap aflevering met non other dan Reginal "infidelguy" Finley. Mainstream exposure voor een afro-amerikaanse atheist... da's wat ik noem taboes doorbreken. ;)
Klink interessant ! Vertel er eens meer over !
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Plaats reactie