revolutietheorie.be

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Gralgrathor
Diehard

Bericht door Gralgrathor »

bassie76 schreef:Had me ook aangemeld en vond vandaag deze email in mijn inbox:

-------------------------------------------------------------------------------------
Het forum op initiatief van http://www.revolutietheorie.be werd grondig
aangepast.

Het is in de eerste plaats een Christelijk forum.
Anders denkenden mogen meedoen mits het beleefd blijft en het reglement wordt
nageleefd.

Het forumonderdeel evolutietheorie werd gesloten.
Aan dit kindje wordt gewerkt.

Evolutionair gelovigen vinden het blijkbaar leuk om ellenlange citaten enz….te
posten met hun dwaalleer.
In eigen huis willen we als forum Admin. deze dwaalleer niet toelaten.
Daarom zal dit onderdeel ingericht worden om te dienen als licht in de
duisternis.
Het zal op dit punt een verlengstuk worden van de website
http://www.revolutietheorie.be.

Een mens met visie komt tijd te kort.
Maar wat in liefde wordt gedaan zal blijven bestaan.

Ze durven dus de discussie niet aan te gaan en dat zegt genoeg zoniet alles over deze lieden. Oogkleppen op, vingers in je oren en hard schreeuwen en iedereen negeren die er andere standpunten op na houdt. Dat is kennelijk de enige manier om hun droomwereldje in stand te houden.
Nee, echt? Dat wisten we nog niet ;)

Niets aan te doen. Volk gewoon lekker in hun sop gaar laten koken. Wel jammer voor de kinderen, maarja...

Of misschien op Kent-Hovindse wijze terug gaan schreeuwen: "religie is verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld" blablabla. Misschien dat het aanslaat.
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

bassie76 schreef:Had me ook aangemeld en vond vandaag deze email in mijn inbox:
Check. Ik heb ook een zeer vriendelijk reply geschreven. Met dit schone weer horen kinderen trouwens buiten te spelen (na school dan toch)
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Ik heb deze "revolutietheorie " verantwoordelijke aangesproken op een ander forum
en hem uitgenodigd hier verder te zijn zegje te komen doen doen ... aangezien hij niet bereid is dit te doen op zijn eigenste forum ... ik hoop dat ie niet te veel schrik heeft ...

ik schreef hem dit openbaar te lezen berichtje ;
http://www.tenderfeelings.be/blog/woord ... tietheorie
He Daniel Adams /alias "Oneof "( bekend van skepp be )
waarom gooi je nu op je "revolutietheorie -forum "plots alle remmen dicht en evolutieapenjongen eruit ?

Bang geworden om te discucieren met volwassenen ?
of wil je alleen maar ongestoord kindjes blijven hersenspoelen, en je zeepkist-preken houden ?

Te bang zeker om eens te komen meepraten op freethinkers nl. ?
Er is een speciaal topic gewijd aan jouw site ... en we zouden je er toch wel graag bij hebben
Googlen maar
Ja het is een uitdaging ....

P.S.
De "wisselbeker voor waanwijzen " mag je permanent houden hoor ...
zet hem maar op je schouw ...veel plezier ermee
Ik was het van plan om op je gastenboek te zetten , maar dat is ook al dichtgegooid
Het was echter niet mogelijk om op forum een link naar freethinkers te plaatsen ... maar hij zal het wel vinden ...of hij zin heeft is wat anders ....

Ik had trouwens in zijn gastenboek al iets achtergelaten en hem daarbij verzekerd dat ik hem nomineerde voor de jaarlijkse " wisselbeker der idiotie " ... Waarbij vanmorgen prompt het gastenboek dicht ging en dat bericht was verwijderd ....
Creationist zijn in Oost-Vlaanderen heeft zo zijn risico's.
Zeker wanneer het een 40 jarige hyper-arrogante en opgezweepte zeloot betreft die er zijn levenswerk van maakt gestoorde amerikaanse fundamentalistische prietpraat ala dr Dino , Ken ham en jerry fallwell , te verspreiden ...
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 19 apr 2007 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Gralgrathor
Diehard

Tsjok45 schreef:Ik heb deze "revolutietheorie " verantwoordelijke aangesproken op een ander forum
en hem uitgenodigd hier verder te zijn zegje te komen doen doen ... aangezien hij niet bereid is dit te doen op zijn eigenste forum ... ik hoop dat ie niet te veel schrik heeft ...

ik schreef hem dit openbaar te lezen berichtje ;
http://www.tenderfeelings.be/blog/woord ... tietheorie
He Daniel Adams /alias "Oneof "( bekend van skepp be )
waarom gooi je nu op je "revolutietheorie -forum "plots alle remmen dicht en evolutieapenjongen eruit ?

Bang geworden om te discucieren met volwassenen ?
of wil je alleen maar ongestoord kindjes blijven hersenspoelen, en je zeepkist-preken houden ?

Te bang zeker om eens te komen meepraten op freethinkers nl. ?
Er is een speciaal topic gewijd aan jouw site ... en we zouden je er toch wel graag bij hebben
Googlen maar
Ja het is een uitdaging ....

P.S.
De "wisselbeker voor waanwijzen " mag je permanent houden hoor ...
zet hem maar op je schouw ...veel plezier ermee
Ik was het van plan om op je gastenboek te zetten , maar dat is ook al dichtgegooid
Het was echter niet mogelijk om op forum een link naar freethinkers te plaatsen ... maar hij zal het wel vinden ...of hij zin heeft is wat anders ....

Ik had trouwens in zijn gastenboek al iets achtergelaten en hem daarbij verzekerd dat ik hem nomineerde voor de jaarlijkse " wisselbeker der idiotie " ... Waarbij vanmorgen prompt het gastenboek dicht ging en dat bericht was verwijderd ....
Dude, dat is geen uitnodiging, maar een belediging. Enige dat je met zo'n toon bereikt is dat hij bij zijn eigen denkt 'Laat dat tuig maar links liggen, daar valt niet mee te praten.'

Terwijl wij hem er nu juist van willen overtuigen dat er met *hem* niet te praten valt.

Voortaan dus beter op beschaafde cq. uitnodigende toon praten. Misschien kun je hem zelfs wijsmaken dat je te bekeren bent als hij het juiste argument naar voren brengt.
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Voortaan dus beter op beschaafde cq. uitnodigende toon praten
Neen hoor
ik ken mijn pappenheimers ___ en zeker met deze mentaliteit ____ al langer dan vandaag ....
Niks handschoentjes .... dat werkt allemaal niet bij dit soort kerels
Duh
Het is trouwens geen uitnodiging , het is een uitdaging .....
Ni dieu , Ni maitre
Gralgrathor
Diehard

Tsjok45 schreef:
Voortaan dus beter op beschaafde cq. uitnodigende toon praten
Neen hoor
ik ken mijn pappenheimers ___ en zeker met deze mentaliteit ____ al langer dan vandaag ....
Niks handschoentjes .... dat werkt allemaal niet bij dit soort kerels
Duh
Het is trouwens geen uitnodiging , het is een uitdaging .....
Eentje die - mede - door je toonzetting vrolijk afgewezen gaat worden.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Geeft niet .....ie zit altijd wel ergens te bullshitten ...
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 19 apr 2007 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Gralgrathor
Diehard

Tsjok45 schreef:Geeft niet
hij zit op erg veel fora te bullshitten
Doe eens een lijstje geven, heb ik weer wat te doen 09.00-17.00...
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Doe eens een lijstje
Twee diskussie van deze " revolutietheorie" met (theistische "evolutionisten") en mede christenen :

http://81.4.112.153/viewtopic.php?t=217 ... sc&start=0

http://forum.breeze.be/viewtopic.php?t= ... f647dcf1f0

en natuurlijk skepp be
http://forum.skepp.be/search.php?search_author=Oneof

ref . gebruikt tijdens het eerste opzoekwerk :

http://webmasters.voorjezus.nl/index.ph ... =showPosts
http://81.4.112.153/viewtopic.php?p=156 ... ght=#15646
Ni dieu , Ni maitre
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

Ook ik sta intussen op de banlijst, en dit zonder één forumregel te breken, en zonder mijn geduld en vriendelijkheid te verliezen. Dit zegt natuurlijk alles over hun intenties. Maar ja, dat was natuurlijk al duidelijk.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Juan schreef:...en zonder mijn geduld en vriendelijkheid te verliezen.
Daar ben ik nooit zo bang voor, ik maak me bij deze site meer zorgen over m'n netvliezen.

Tip van Fenomeen:
Nooit roze knipperende pijltjes gebruiken die naar het woordje 'hot' wijzen, dat trekt homo's aan, en homo's dempen het licht, die wil je niet hebben op sites waar Het Licht moet schijnen.
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

Wel, als je de impact van één variabele wil onderzoeken, moet je alle andere natuurlijk zoveel mogelijk uitsluiten.
G. Cuvier (1769-1832)
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Ik moet zeggen dat ik met stijgende verbazing naar jullie inspanningen heb gekeken, omdat ik na twee tellen al het gevoel who cares? had. De site ziet er verschrikkelijk uit waardoor je er gewoon niet lang blijft hangen, de argumenten zijn zó simplistisch en gnagna gore wetenschappers dat als iemand dáár voor valt al lang en breed reddeloos is verloren, en tenslotte wekt het hoge Wij Zijn Christen Dus Wij Zijn Blij-gehalte binnen de korste keren enorme wrevel op. Vervolgens worden jullie de een na de ander geband en lijken jullie daar ook nog oprecht verbaasd over te zijn.

Ben ik nou de enige hier die na een kort bezoek even kort z'n hoofd schudt, en vervolgens met belangrijker zaken verder gaat?
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

http://www.s3.freepowerboards.com/henoc ... enoch.html

Ach, arme gebande Freethinkers.
Ik vind het zo zielig dat ik toch maar besloten heb om dit prachtige Crea Forum niet langer voor mezelf te houden.
Veel plezier!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

cymric schreef: Ben ik nou de enige hier die na een kort bezoek even kort z'n hoofd schudt, en vervolgens met belangrijker zaken verder gaat?
Mja, bij een nieuw projectje een lijntje uitwerpen om te zien wat er bijt (en hoe), is helemaal niet zo tijdrovend. Als zij daarbij hun gehele evolutieforum offline willen halen, tja... Bovendien is het "wijzijnchristenenenwijzijnblij" gedoe best nog wel vermakelijk om te zien. Maar de fun is er intussen natuurlijk wel af.
G. Cuvier (1769-1832)
Plaats reactie