vergis ik mij ?

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

afgestompt dier
Forum fan

Bericht door afgestompt dier »

doctorwho schreef:
Theoloog schreef:Tijd van de Brink is anders een goede interviewer. Ik vind het niet terecht dat iemand wordt afgeserveerd, enkel omdat hij van de EO is.
Vind ik ook niet maar ik vind Knevel beter, ondanks het vingertje. Maar je ziet toch wel het verschil tussen satire en afserveren :wink:
Knevel is wel een slechte interviewer omdat hij vooral zich zelf wil horen praten, zijn gasten niet laat uitpraten en wat ik nog het ergste vind is dat hij niet luistert naar wat er gezegd word.
Aan de andere kant is het wel weer een boeiende persoonlijkheid, ik zie hem als de Prem Radhakishun van de EO :P ik vind het allemaal iets te veel Knevel, maar veel beters hebben ze blijkbaar niet te bieden.
Geloof verzet bergen onzin.
mouvement
Forum fan

Bericht door mouvement »

tegenlicht is een serieus programma, vandaag was er een aflevering over een dreigende derde wereldoorlog met de geschifte president van Iran.
het feit dat er DNA bestaat is al een onomstotelijk bewijs voor evolutie.
a.r.

Bericht door a.r. »

Dat programma is dan ook niet van de E.O. :D
Ik heb, op één na, alle afleveringen gezien.
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Theoloog schreef:Waarschijnlijk vergis je je niet. De EO is een A-omroep (veel leden; die kijken zelf niet, maar willen dat de EO evangeliseert, of in ieder geval God welgevallige programma's maakt). Dat betekent veel zendtijd.

Nu is er ook nog zoiets als de programmaplanner. Die bepaalt hoe laat en op welke dag iets op de buis komt. De laatste jaren wordt de EO steeds serieuzer geworden en worden haar programma's op steeds gunstiger tijdstippen uitgezonden.
Inderdaad, en nu dat een mannetje van hun de hoogste positie bekleed van het Nederlandse omroepstelsel, wordt het er niet beter op. De NPS en de Humanistische omroep, die veel betere programma's maken maar die geen religieuze inslag hebben en toegang hebben tot grote budgetten zoals de EO zullen onder EO leiderschap steeds meer na de late of middag uurtjes verdoemd worden wanneer er vrijwel geen hond kijkt. De Nederlandse televisie evangeliseert steeds verder dat inmiddels totaal niet meer representatief is voor de Nederlandse maatschappij.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

a.r. schreef::? DE publieke omroep is toch niet alleen voor Christenen, dacht ik altijd? :( Waar zijn de serieuze, kritische, verantwoorde programma's gebleven :? ? Blauw Bloed etc. of all things.....waar hebben we het over :( ? Nou ja, ik lees wel een goed (of soms slecht) boek en verder is dit forum dan ook wel een goed alternatief, hahaha.
Misschien toch een goed idee om lid te worden van het Humanistisch verbond en zodoende er voor te zorgen dat de humanistische omroep meer zendtijd gaat krijgen!
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Plaats reactie