Alien Baby Found in Dumpster Near Military Base

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sebastiaan
Bevlogen

Alien Baby Found in Dumpster Near Military Base

Bericht door Sebastiaan »

het is cliche maar dit filmje is toch wel bijzonder

Klik hier!

Mijn eerste gedachte is dat het een menselijk foetus is, die hebben een indentiek uiterlijk, maar natuurlijk kan het ook gewoon in scene gezet zijn. :roll:
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
0ortje
Forum fan

Re: Alien Baby Found in Dumpster Near Military Base

Bericht door 0ortje »

Sebastiaan schreef:het is cliche maar dit filmje is toch wel bijzonder

Klik hier!

Mijn eerste gedachte is dat het een menselijk foetus is, die hebben een indentiek uiterlijk, maar natuurlijk kan het ook gewoon in scene gezet zijn. :roll:
Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Blueflame
Forum fan

Bericht door Blueflame »

Even googlen brengt raad.
Blijbaar verkoopt men kleine plastic poppetjes, die aan het verwachtingspatroon van aliens voldoen.
Zie http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... arison.jpg en http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... ienToy.jpg .
End of story.
Mvg.
111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

0ortje schreef:Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.
Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was. Dan zou ook iedereen in eerste instantie denken dat het een grap is. We zijn met zijn alle zo geconditioneerd aan het idee dat indien er echt iets aan de hand is, we het simpelweg niet meer als zodanig herkennen.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Jasper
Ervaren pen

Bericht door Jasper »

Ik kan het filmpje op mijn computer om één of andere reden niet afspelen. Maar als ik alleen al afga op de titel: Denk je echt dat ze een baby van een buitenaards wezen zomaar in een willekeurige vuilnisbak zouden gooien?! Natuurlijk niet! Het zou een bijzonder waardevol object zijn voor de wetenschap, wat zorgvuldig bewaard zal worden.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Sebastiaan schreef: Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was.
Ik weet de vraag was voor Oortje maar ik wil er ook even op reageren.

Nee, zoiets vraag ik me niet af want als het daadwerkelijk een "alien" baby was dan zou het wereldnieuws zijn. De kranten zouden er bol van staan en ieder zender zou het daarover hebben. En net zo min dat ik me afvraag of god daadwerkelijk bestaat. Er zijn nou bepaalde dingen waar ik me niet druk om maak, vooral als het vragen zijn die beginnen met "stel" .
Fuck met alles.
Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer »

Jasper schreef:Ik kan het filmpje op mijn computer om één of andere reden niet afspelen...
Je mist niks, het is 4.5 minuten video van een poppetje dat stil ligt - ze hadden net zo goed een foto kunnen nemen :roll: En daarnaast lijkt hij sprekend op het speelgoed dat BlueFlame liet zien.

Anyway, ik ben het eens met Oortje en Sebastiaan - dit is een grap en (bijna) niemand neemt het serieus. Ik denk dat de grappen origineler moeten worden om weer op te vallen. Net zoals de eerste graancirkels origineel waren, nu worden die ook gewoon genegeerd :D
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

het ziet er enorm nep uit :P
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Sebastiaan schreef:
0ortje schreef:Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.
Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was. Dan zou ook iedereen in eerste instantie denken dat het een grap is. We zijn met zijn alle zo geconditioneerd aan het idee dat indien er echt iets aan de hand is, we het simpelweg niet meer als zodanig herkennen.
Ja misschien wel. Misschien dat iedereen zou denken dat het een hoax was. Het is ook zeer ongeloofwaardig. Aliens die hierheen komen en een foetus achterlaten. Waarom, hoe?
Na lichjaren gereisd te hebben, uiteidelijk een foetus achterlaten op een militaire basis. Dat is mij volstrekt ongeloofwaardig. Maar zeg nooit nooit over de kans dat daarbuiten "ander" leven is.

Maar tot die tijd kunnen we speculeren. Over de hoeveelheid sterrenstelsels. Miljarden. Met daarin weer miljarden kansen op een planeet, gelijk aan onze aarde. Met dus ook de kans op leven. Niet intelligent, maar gewoon leven. Leven zoals wij het kennen op aarde. En misschien, ergens ver daarbuiten, een andere, intelligente beschaving.

Ik hoor thuis in de toekomst. :D :D :D
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Blueflame schreef:Even googlen brengt raad.
Blijbaar verkoopt men kleine plastic poppetjes, die aan het verwachtingspatroon van aliens voldoen.
Zie http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... arison.jpg en http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... ienToy.jpg .
End of story.
Mvg.
Hier overigens het antwoord op deze kwestie. In beeldmatriaal.
Het is hetzelfde "poppetje". Een speelgoed-alien. De schouders zijn identiek. Goed werk Blueflame.
Plaats reactie