Homo-bom?
Moderator: Moderators
Homo-bom?
In de jaren '70 blijkt een soort exploderende bom, die daarmee een hormonale spray moest verspreiden over vijandelijke soldaten, een door het Pentagon te onderzoeken mogelijkheid te zijn geweest (bron NU NL)
De bedoeling was om die soldaten aan te zetten tot het bedrijven der liefde met elkaar i.p.v. de vijand te bevechten, zo is recent aan het licht gekomen.
Ligt dit in de christelijke lijn v.d. USA of zouden andere naties óók dit soort ideeën hebben, of hebben gehad?
De bedoeling was om die soldaten aan te zetten tot het bedrijven der liefde met elkaar i.p.v. de vijand te bevechten, zo is recent aan het licht gekomen.
Ligt dit in de christelijke lijn v.d. USA of zouden andere naties óók dit soort ideeën hebben, of hebben gehad?
Re: Homo-bom?
Ik zou het antwoord op je vraag niet weten, maar ik weet wel dat het Amerikaanse ministerie van defensie vanalles onderzoekt, inclusief allerlei paranormale en andere irrationele zaken. Een bekend voorbeeld is het Stargate Project wat gelopen heeft van de jaren '70 to 1995, waarin het Pentagon probeerde paranormale zieners in te zetten voor spionage. Hier nog een artikel. Het project wat 20 miljoen dollar gekost heeft werd stopgezet nadat bleek dat er geen enkel positief resultaat was behaald.fbs33 schreef:Ligt dit in de christelijke lijn v.d. USA of zouden andere naties óók dit soort ideeën hebben, of hebben gehad?
Als ze constant zou gillen, dan zou ik het zo net niet weten!Samante schreef:Nou ik vermoed dat ik homo ben door een nederlandse gillende keukenmeid.
Maar néé, ik ben hetero!
En dát is net zo min een ziekte als homosexualiteit.
Misschien iets voor Benedictus (alias Ratzinger) om dat zogenaamde dilemma eens te bekijken? (vanuit de ratio beredeneerd):lol:
Volgens mij kende je de laatste al langer want de laatste staat nergens anders in dit topic.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Nee, dat las ik daarnet.
'Het Venlo's Kapsel' kwam daar mee aan:
'Het Venlo's Kapsel' kwam daar mee aan:
Nu schreef:Wilders wil lokhomo's tegen agressie
AMSTERDAM - Om het geweld tegen homo's door allochtonen een halt toe te roepen, moet de politie undercoveragenten inzetten die zich voordoen als homoseksuelen.
ANP
Daarvoor pleit de Partij voor de Vrijheid vrijdag in Kamervragen aan de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken.
Volgens De Telegraaf struinen allochtone jongeren in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook zouden sommige daders hun slachtoffers regelmatig opwachten bij homokroegen.
Volgens de krant doen veel slachtoffers uit schaamte geen aangifte.
Ach gossie, bang dat je geaardheid ontaard ?Marinus schreef:Maaruh nog even over die bom heh?
Kan die toch niet even voor de zekerheid gegooid worden?
Maar vooruit dan maar hier is een marker : http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&ge ... &z=12&om=1
Als ze nu alleen nog ff de samenstelling veranderen, dan wordt het nog een echte homobom
Het is geel/blauw en als je het in je oog krijgt ben je dood !
(thcirtsaam tiu yticretni ed)
(thcirtsaam tiu yticretni ed)
Als ik dat wist dan was er...... nou ja je vat het wel: Een soort apocalyps waarin de mensheid neukend ten onder zou gaan wegens een gebrek aan kinderen; nog altijd beter dan het bijbelse alternatief natuurlijk om maar wat te noemen.Fenomeen schreef:Ik vond het ook niet alleen maar negatief.
Wat zit er eigenlijk in zo'n bom en waar ik koop ik dat?
Het is eigenlijk vreemd. De meeste mannen proberen namelijk één keer, bij het begin van hun leven, om uit de baarmoeder te raken en lijken de rest van hun leven bezig om er weer in te raken.Marinus schreef: Niet direct; ik heb maar één keer in een vagina gezeten en dat was meer dan genoeg voor de rest van m'n leven.
Wat zijn mensen toch heerlijke diertjes.
Mvg.
111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321