Dat niet alleen, ze moeten ook 'iets' hebben om tegen te vechten, dat halen ze immers uit veel teksten uit de Bijbel. Als je een boze, straffende God als voorbeeld hebt dan mag je dat, vaak onbewust, zelf ook.Sebastiaan schreef:Ik krijg zo het vermoeden de fanatieke christelijke ouders sterk oververtegenwoordigd zijn in Nederlandse ouder raden, wat gezien hun protestants gereformeerde achtergrond logisch is, die hebben namelijk meer zendingsdrang, dan kun katholieke tegenhangers.
Nederlandse censuur
Moderator: Moderators
Met een gebald vuist kun je geen hand schudden. Mahatma Ghandi
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
"'In de Bijbel is er geen sprake van aliens of buitenaardse wezens, dus bestaan die niet!'"
Welke simpele duif heeft deze uitspraak op zijn/haar naam? In de bijbel was bijvoorbeeld ook geen spraken van auto's, vliegtuigen, televisies, atoombommen en weet ik veel...dus deze bestaan dan ook niet?
Maar laten we ons niet te druk maken...
Welke simpele duif heeft deze uitspraak op zijn/haar naam? In de bijbel was bijvoorbeeld ook geen spraken van auto's, vliegtuigen, televisies, atoombommen en weet ik veel...dus deze bestaan dan ook niet?
Maar laten we ons niet te druk maken...
Geen aliens en buitenaardse wezens in de Bijbel? Sinds wanneer is God niet buitenaards? Sinds wanneer zijn engelen geen buitenaardse wezens? De Bijbel is gebaseerd op het bestaan van buitenaardse wezens.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.