FFI Het moslimforum
Moderator: Moderators
FFI Het moslimforum
Al weer een week of zo is FFI, het nederlandstalige forum uit de lucht..
Kreeg ik eerst helemaal geen pagina, nu krijg ik de engelstalige afdeling als ik probeer te linken.
Weet iemand wat er aan de hand is?
En is het toeval dat net op 11 september de boel mis is gegaan?
Kreeg ik eerst helemaal geen pagina, nu krijg ik de engelstalige afdeling als ik probeer te linken.
Weet iemand wat er aan de hand is?
En is het toeval dat net op 11 september de boel mis is gegaan?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Wat ik natuurlijk al vermoedde.Marinus schreef:Wellicht ten overvloedde maar ze zijn gehacked... idd door moslims schijnt
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
En ze hebben geen half werk geleverd geloof ik. van het NL-forum is geen spoor meer te bekennen.cluny schreef:Wat ik natuurlijk al vermoedde.Marinus schreef:Wellicht ten overvloedde maar ze zijn gehacked... idd door moslims schijnt
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- windsurfer
- Diehard
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.phpwindsurfer schreef:Ik kan dit forum niet gegoogled krijgen, iemand een link?