FFI Het moslimforum

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

FFI Het moslimforum

Bericht door Cluny »

Al weer een week of zo is FFI, het nederlandstalige forum uit de lucht..
Kreeg ik eerst helemaal geen pagina, nu krijg ik de engelstalige afdeling als ik probeer te linken.
Weet iemand wat er aan de hand is?
En is het toeval dat net op 11 september de boel mis is gegaan?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Wellicht ten overvloedde maar ze zijn gehacked... idd door moslims schijnt
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Marinus schreef:Wellicht ten overvloedde maar ze zijn gehacked... idd door moslims schijnt
Wat ik natuurlijk al vermoedde.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

cluny schreef:
Marinus schreef:Wellicht ten overvloedde maar ze zijn gehacked... idd door moslims schijnt
Wat ik natuurlijk al vermoedde.
En ze hebben geen half werk geleverd geloof ik. van het NL-forum is geen spoor meer te bekennen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Ik kan dit forum niet gegoogled krijgen, iemand een link?
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

windsurfer schreef:Ik kan dit forum niet gegoogled krijgen, iemand een link?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php
Plaats reactie