Waarom maakt iemand jou zwart als hij zijn biggetje Mohammed noemt? Kun je dit toelichten?Ahmad schreef:Waar is de Admin nu? Wordt dit toegestaan op deze site?The Prophet schreef:Je bent vergeten de poll in te vullen.
En je moet trouwens de groeten hebben van mijn biggetje.
Ik heb hem Mohammed genoemd.
Dit is zonder inhoud iemand zwart maken! Zo kan ik dat ook!
Met twee maten meten, daar zijn jullie goed in. Admin, doe
hier a.u.b. wat aan.
Welke Ideologie/Religie voel je het meeste mee verbonden?
Moderator: Moderators
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Jullie weten dat wij varkans als haram zien en dat wij al helemaal niet onze Profeet (sawh) ermee willen zien worden gelinkd. Dat weet je. kinderachtig hoor om dat
dan toch te doen.
Daarnaast is het inhoudloos. En daar werd ik op afgekraakt, waarom hij niet?
dan toch te doen.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Sorry hoor, maar in Nederland zijn de meest populaire honden- en kattennamen oa : Max, Lotte, Doortje, Miep, Karel, Joris, Bas, Bob, Boris, Jack, James, Julia, Jessy, Sonja, Lisa, Tom, Fred.Ahmad schreef:Waar is de Admin nu? Wordt dit toegestaan op deze site?The Prophet schreef:Je bent vergeten de poll in te vullen.
En je moet trouwens de groeten hebben van mijn biggetje.
Ik heb hem Mohammed genoemd.
Dit is zonder inhoud iemand zwart maken! Zo kan ik dat ook!
Met twee maten meten, daar zijn jullie goed in. Admin, doe
hier a.u.b. wat aan.
Zoals je ziet, er zitten zelfs koningsnamen tussen, en nooit heeft er één koning, laat staan een Doortje, Miep en Lotte, over geklaagd. Ook Tom Cruise en Tom Hanks niet. Ga eens een cursus westerse cultuur volgen. Ik vind Mohammed, ons roze huisbiggetje, zeer vertederend. Je kunt het zien als een gebaar van zeer grote tolerantie. Men neemt ahw. de voorman van een vreemd geloof in de huiskamer op als voorwerp van genegenheid.
Laatst gewijzigd door Rereformed op 12 nov 2007 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
Als je hier in Nederland wonen wil, zul je eraan moeten wennen dat wij varkens niet zien zoals jij ze ziet. Ik zelf zie varkens als zeer intelligente dieren en zeker niet minderwaardig of vies of onrein. Waarom zou ik rekening moeten houden met het feit dat jij zo'n vreemd beeld hebt van dit dier? Waar hou jij rekening met het feit dat wij de Islam niet als de waarheid zien en homofilie niet als een zonde? Denk je niet dat een homofiel zich ook heel beledigd en gekwetst zou kunnen voelen door jouw opmerkingen hierover? Dat vind ik vele malen erger dan een biggetje de naam geven van een profeet die niet eens meer leeft en misschien niet eens heeft bestaan. Probeer je ook eens in iemand te verplaatsen die niet zo denkt als jij en verwacht niet alleen maar van die ander dat die zich in jou verplaatst, dat zou een stap in de goede richting zijn.Ahmad schreef:Jullie weten dat wij varkans als haram zien en dat wij al helemaal niet onze Profeet (sawh) ermee willen zien worden gelinkd. Dat weet je. kinderachtig hoor om dat
dan toch te doen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Niet sterker, maar fanatieker en in westerse ogen nog dommer.Ahmad schreef:...maakt dat ons alleen maar sterker.
Laatst gewijzigd door Rereformed op 12 nov 2007 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
Ho ho Ahmad. Niet te snel oordelen. Ik heb het al verwijderd. Mohammed en Allah zijn op dit forum niet heilig, maar dit was een overbodige provocatie. Nu weer on-topic graag!Ahmad schreef:Waar is de Admin nu? Wordt dit toegestaan op deze site?
Dit is zonder inhoud iemand zwart maken! Zo kan ik dat ook!.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
De profeet (#Fho) was een man met bizarre hallucinaties; daarnaast wilde hij zijn wil aan de gehele wereld opleggen. Dat soort mensen houd ik op kilometers afstand en beschouw ik als ongezond.Ahmad schreef:Asterix is een verzonnen tekenfiguurtje. Typisch dat jij dat vergelijkt met de Profeet (sawh) die voor jou is gekomen.
Laatst gewijzigd door Rereformed op 12 nov 2007 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Nou Ahmad, sorry hoor. Het was inderdaad een tikje flauw van mij.
Overigens, voor de meelezers: Ahmad's avatar is de vlag van Ingoesjetië.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Ingoesjeti%C3%AB
En hier meer over Ingoesjetië zelf:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingoesjeti%C3%AB
Leuk landje voor je zomervakantie.
Overigens, voor de meelezers: Ahmad's avatar is de vlag van Ingoesjetië.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Ingoesjeti%C3%AB
En hier meer over Ingoesjetië zelf:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingoesjeti%C3%AB
Leuk landje voor je zomervakantie.
Laatst gewijzigd door The Prophet op 12 nov 2007 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Dat moet je helemaal zelf weten, dat doen wel meer mensen, maar geluk vinden ze niet in hun leven hoor, neem dat maar van mij aan.Rereformed schreef:De profeet (#Fho) was een man met hallucinaties; daarnaast wilde hij zijn wil aan de gehele wereld opleggen. Dat soort mensen houd ik op kilometers afstand en beschouw ik als ongezond.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Wat weet jij daarvan. Voor jou is het leven enkel Islam, en zal het nooit wat anders worden, heb je elders opgemerkt.Ahmad schreef:Dat moet je helemaal zelf weten, dat doen wel meer mensen, maar geluk vinden ze niet in hun leven hoor, neem dat maar van mij aan.
Je praat dus over de vrije wereld als iemand die zijn leven lang in de gevangenis heeft gezeten en van de wereld erbuiten niets anders weet dan wat hij uit het gevangenisraampje kan zien.
Born OK the first time
Ik ben gelukkig zonder geloof in Mohammed, Jezus en andere protagonisten van de bijgelovigheid.Ahmad schreef: Dat moet je helemaal zelf weten, dat doen wel meer mensen, maar geluk vinden ze niet in hun leven hoor, neem dat maar van mij aan.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)