De anti-koran film van Geert Wilders

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Een dergelijke film is een goed initatief.

ja
30
34%
ja, maar dan ook graag een film over de Bijbel
25
28%
nee
23
26%
ik weet het niet
11
12%

Totaal aantal stemmen: 89

Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Fenomeen schreef:
Het CDA schijt inmiddels 7 kleuren en heeft de mobilisatie uitgeroepen, geheel naar mijn verwachting.
Dit gaat nog leuk worden.
Ze zien waarschijnlijk nu al hun volgende Egypte-vakantie in het water vallen.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Secularizer
Banned
Contacteer:

Bericht door Secularizer »

Herman2 schreef:Ze zien waarschijnlijk nu al hun volgende Egypte-vakantie in het water vallen.
Ik ga nu toch maar niet naar Marokko, vooral niet omdat ik wel voor die film ben
en dat niet ga verbergen.
"A secular world is a sane world" - Pat Condell
Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Beetje off-topic:
Een expositie van Deense kunstenaars in Berlijn is gesloten na dreigementen van moslims. Zij voelden zich beledigd door een kunstwerk, aldus Duitse media donderdag. De organisatie zwichtte voor de druk van islamieten die dreigden met geweld.

De Deense kunstenaars van het collectief Surrend wilden de absurditeit van extremisme in religies en de politiek aan de kaak stellen. Steen des aanstoots voor de moslims was een poster van het kubusvormige moslimheiligdom Kaaba in Mekka met de tekst Domme Steen.
Dit bericht staat in diverse dagbladen. De gekrenkdheid van bepaalde islamieten neemt steeds groteskere vormen aan. Het CDA in ons land lijkt hier ook voor te zwichten.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

ik begin mij zo onderhand wel af te vragen hoever het zal gaan met zich beledigd voelen...
ik kan mij Popi-Jopie nog herinneren. daar kon zelfs katholiek nederland wel een beetje om lachen.
maar als er een dergelijke grap over een imam gemaakt zal worden... dan is vrees ik de humor vrij ver te zoeken.
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Secularizer schreef:
Herman2 schreef:Ze zien waarschijnlijk nu al hun volgende Egypte-vakantie in het water vallen.
Ik ga nu toch maar niet naar Marokko, vooral niet omdat ik wel voor die film ben
en dat niet ga verbergen.
Wat dan? Ga je met het gezicht van Wilders op je T-shirt lopen?

Of denk je dat iemand je d'r daar naar vraagt?
nevelleven
Banned

Voor ieder die ten strijde trekken.

Bericht door nevelleven »

Ik begrijp dat er nogal wat emotie bij menigeen is. In de eerste dagen na 11 september 2001 was ik me al aan het voorbereiden om in het leger te gaan bij eventuele oorlog in Nederland. Het is ook te begrijpen dat de Amerikanen doen wat ze nu doen. Dat gebeurt namelijk altijd na een shock......een buitensporige reactie. Hard terugslaan. Maar zie het wordt alleen maar erger en weet je waarom? Hoe zij jij je voelen als je gezin is weggerukt door een misplaatste bom. Wat zou jij dan doen.etc...etc.. Mij is geleerd dat geweld dus en echter nooit en niets oplost, maar het juist erger maakt. Je ook verlaagd als mens. Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain. Eh... stonden wij daar niet boven? Dacht dat hier denkers zaten op dit forum. Bedenk dan eens iets wat minder gewelddadig overkomt en meer positiever is. Dan ben je pas een held. Een voorbeeld van vreedzaam verzet tegen tirannie: Gallileo (tegen de rooms katholieke kerk), Maarten Luther, en gek he....Martin Luther King, Desmond TuTu, Nelson Mandela, Gandhi en voor christenen onder ons Jezus zelf. Volgens mij staan er ook voorbeelden in de Koran. Is er dan geen enkele moslim die zich aangesproken voelt dit eruit te lichten. Zou zeggen voel je aangesproken. Elke vergelijking met de tweede wereld oorlog vind ik mooi verzonnen, maar vind je nou zelf niet dat dat een beetje overdreven is of is het je diepste wens een oorlog te creeeren. Daarbij kijk ik niet in het VERLEDEN maar in het NU en in de TOEKOMST. Boeiend om een voorbeeld te noemen van een oorlog uit het VERLEDEN met een bepaald resultaat. Er zijn door voorvaderen ontelbare oorlogen gevoerd door keizers, koningen en tirannen met elk een ander verloop en resultaat. Ieder heeft wel dezelfde uitkomst: vrede is toch een stuk relaxter. Ik geloof dus dan ook duidelijk meer in het erop wijzen dat iedereen in zijn waarde moet worden gelaten dit mbt bepaalde geloven en ook ongelovigen. Alle nevenzaken als geitenneukers, hoofddoekjes, branden in de hel en pas maar op Gods wil is groot is eigenlijk niet relevant. Naast het feit dat God groot is of niet bestaat of what ever....is je eigen bestaan een feit en heeft het met name ook een betekenis en is het van groot belang voor een eventueel Goddelijk plan. Over het laatste gesproken....stel dat er een god zou bestaan die alles weet....dan zou hij je nooit hebben gecreeerd als hij al zou weten dat je een pain in the ass zou zijn. Dus je bent als ongelovige net zo belangrijk in Gods ogen. En als ongelovige...sta eens even erbij stil welke invloed je hebt op je eigen omgeving en zie in dat jouw aanwezigheid en die van anderen direct verbonden zijn. Wat ik wil zeggen is dat we moeten inzien dat we allemaal hetzelfde zijn met ieder zijn eigen betekenis in het leven die we moeten respecteren, En waarom voel je je altijd stukken beter om in dienst te staan voor elkaar dan dat je elkaar de nek omdraait. Het moet van beide kanten uiteindelijk komen, maar moet toch uit 1 kant beginnen. Probeer het voorbeeld te geven. :wink:
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

@Nevelleven: copy/paste stukken zonder opmaak?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Kochimodo
Bevlogen

Re: Het verschil tussen mening en provocatie

Bericht door Kochimodo »

Marinus schreef:
Als belijdend homoseksueel
Alleen maar belijdend...... :wink:
kan ik u vertellen dat het erg onaangenaam is om "onwaardig leven" genoemd te worden door de volgelingen van een kinderneukende oorlogsmisdadiger uit de vroege middeleeuwen. Een beetje tegengas tegen deze primitieven is hoogstnoodzakelijk. Oh en denk maar niet dat een flink deel van hen niet staat te popelen om whatever jij geloofd neer te sabelen. Tenzij je moslim bent natuurlijk... Sorry, maar DE bedreiging voor ons (uitgerukte) vriendelijke hart is dit clubske seksistische geitenneukers met hun incompetente woestijdemon Allah en hun debiele haatboekje de Koran.

Mo pedo genoemd... check
Koran haatzaaiend genoemd... check
Allah beledigd... check
Het woord geitenneukers gebruikt... check

Oke dit stukje is klaar.

Dat olie op het vuur gooien.... Denk je zelf niet dat de geitenneukers ook niet olie op mijn vuur gooien?
:thumbleft:

Niets aan toe te voegen.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Iig een dubbelpost van Nevelleven zo snel gezien, wordt dus eentje weggehaald en waarbij meteen een verzoek wordt gedaan alinea´s te gebruiken.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
fbs33
Bevlogen

Re: Voor ieder die ten strijde trekken.

Bericht door fbs33 »

nevelleven schreef:Ik begrijp dat er nogal wat emotie bij menigeen is. In de eerste dagen na 11 september 2001 was ik me al aan het voorbereiden om in het leger te gaan bij eventuele oorlog in Nederland. Het is ook te begrijpen dat de Amerikanen doen wat ze nu doen. Dat gebeurt namelijk altijd na een shock......een buitensporige reactie. Hard terugslaan. Maar zie het wordt alleen maar erger en weet je waarom? Hoe zij jij je voelen als je gezin is weggerukt door een misplaatste bom. Wat zou jij dan doen.etc...etc.. Mij is geleerd dat geweld dus en echter nooit en niets oplost, maar het juist erger maakt. Je ook verlaagd als mens. Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain. Eh... stonden wij daar niet boven? Dacht dat hier denkers zaten op dit forum. Bedenk dan eens iets wat minder gewelddadig overkomt en meer positiever is. Dan ben je pas een held. Een voorbeeld van vreedzaam verzet tegen tirannie: Gallileo (tegen de rooms katholieke kerk), Maarten Luther, en gek he....Martin Luther King, Desmond TuTu, Nelson Mandela, Gandhi en voor christenen onder ons Jezus zelf. Volgens mij staan er ook voorbeelden in de Koran. Is er dan geen enkele moslim die zich aangesproken voelt dit eruit te lichten. Zou zeggen voel je aangesproken. Elke vergelijking met de tweede wereld oorlog vind ik mooi verzonnen, maar vind je nou zelf niet dat dat een beetje overdreven is of is het je diepste wens een oorlog te creeeren. Daarbij kijk ik niet in het VERLEDEN maar in het NU en in de TOEKOMST. Boeiend om een voorbeeld te noemen van een oorlog uit het VERLEDEN met een bepaald resultaat. Er zijn door voorvaderen ontelbare oorlogen gevoerd door keizers, koningen en tirannen met elk een ander verloop en resultaat. Ieder heeft wel dezelfde uitkomst: vrede is toch een stuk relaxter. Ik geloof dus dan ook duidelijk meer in het erop wijzen dat iedereen in zijn waarde moet worden gelaten dit mbt bepaalde geloven en ook ongelovigen. Alle nevenzaken als geitenneukers, hoofddoekjes, branden in de hel en pas maar op Gods wil is groot is eigenlijk niet relevant. Naast het feit dat God groot is of niet bestaat of what ever....is je eigen bestaan een feit en heeft het met name ook een betekenis en is het van groot belang voor een eventueel Goddelijk plan. Over het laatste gesproken....stel dat er een god zou bestaan die alles weet....dan zou hij je nooit hebben gecreeerd als hij al zou weten dat je een pain in the ass zou zijn. Dus je bent als ongelovige net zo belangrijk in Gods ogen. En als ongelovige...sta eens even erbij stil welke invloed je hebt op je eigen omgeving en zie in dat jouw aanwezigheid en die van anderen direct verbonden zijn. Wat ik wil zeggen is dat we moeten inzien dat we allemaal hetzelfde zijn met ieder zijn eigen betekenis in het leven die we moeten respecteren, En waarom voel je je altijd stukken beter om in dienst te staan voor elkaar dan dat je elkaar de nek omdraait. Het moet van beide kanten uiteindelijk komen, maar moet toch uit 1 kant beginnen. Probeer het voorbeeld te geven. :wink:
Een ideologie/religisme dat mensen in principe vastpint op standpunten/cultuur van een millennium of zo geleden probeert terug te werpen ligt ahw. in de modder v.h. verleden!
Een helpende hand aanbieden om 'hen'die in die modder verkeren eruit te trekken naar de hoogten waarin jezelf verkeert, - -dáár is niets mis mee!
Als deze modderkruipers echter uit angst daarvoor reageren met WTC-aanslag en vele vele aanslagen meer, en bovendien dreigen met boycots etc. etc.?
Dan past een hand tot vuist gebald, en niet het nevelige praatje waarop ik reageer!
Godsdiensten (religismen zoals ik ze noem omdat ze uit politieke nood zijn ontstaan!!!) zijn à priori verwerpelijk voor een rationeel mens omdat ze iedere keer de mensheid de modder in proberen te sleuren die hoorde bij het tijdstip waarin ze geconcipieerd zijn!
Dáár moeten de stappen naar bóven van slechts één kant komen!
De rationele!!!

Overbodige toevoeging:
fbs schreef:, weggehaald. Edit: Kitty.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

nevelleven schreef: Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain.
En juist daarom heeft een forum regels, want als we elkaar hier steselmatig namen gaan noemen blijft er geen discussie meer over.
Eh... stonden wij daar niet boven?
Dat is de bedoeling.
Dacht dat hier denkers zaten op dit forum.
Zelf 'vrijdenkers' hebben hun dagen dat ze vrolijk de logica en rede uit het raam gooien.
Bedenk dan eens iets wat minder gewelddadig overkomt en meer positiever is.
Heb je ideeen?
. Alle nevenzaken als geitenneukers, hoofddoekjes,
pedofielen, hondenneukers......
Het moet van beide kanten uiteindelijk komen, maar moet toch uit 1 kant beginnen. Probeer het voorbeeld te geven. :wink:
Een oud gezegde (weet niet van wie het was) is hier wel op z'n plaats: "Als je de wereld een betere plaats wilt maken (of alleen N.L) begin bij jezelf".
Fuck met alles.
nevelleven
Banned

Bericht door nevelleven »

fbs33 schreef:
nevelleven schreef:Ik begrijp dat er nogal wat emotie bij menigeen is. In de eerste dagen na 11 september 2001 was ik me al aan het voorbereiden om in het leger te gaan bij eventuele oorlog in Nederland. Het is ook te begrijpen dat de Amerikanen doen wat ze nu doen. Dat gebeurt namelijk altijd na een shock......een buitensporige reactie. Hard terugslaan. Maar zie het wordt alleen maar erger en weet je waarom? Hoe zij jij je voelen als je gezin is weggerukt door een misplaatste bom. Wat zou jij dan doen.etc...etc.. Mij is geleerd dat geweld dus en echter nooit en niets oplost, maar het juist erger maakt. Je ook verlaagd als mens. Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain. Eh... stonden wij daar niet boven? Dacht dat hier denkers zaten op dit forum. Bedenk dan eens iets wat minder gewelddadig overkomt en meer positiever is. Dan ben je pas een held. Een voorbeeld van vreedzaam verzet tegen tirannie: Gallileo (tegen de rooms katholieke kerk), Maarten Luther, en gek he....Martin Luther King, Desmond TuTu, Nelson Mandela, Gandhi en voor christenen onder ons Jezus zelf. Volgens mij staan er ook voorbeelden in de Koran. Is er dan geen enkele moslim die zich aangesproken voelt dit eruit te lichten. Zou zeggen voel je aangesproken. Elke vergelijking met de tweede wereld oorlog vind ik mooi verzonnen, maar vind je nou zelf niet dat dat een beetje overdreven is of is het je diepste wens een oorlog te creeeren. Daarbij kijk ik niet in het VERLEDEN maar in het NU en in de TOEKOMST. Boeiend om een voorbeeld te noemen van een oorlog uit het VERLEDEN met een bepaald resultaat. Er zijn door voorvaderen ontelbare oorlogen gevoerd door keizers, koningen en tirannen met elk een ander verloop en resultaat. Ieder heeft wel dezelfde uitkomst: vrede is toch een stuk relaxter. Ik geloof dus dan ook duidelijk meer in het erop wijzen dat iedereen in zijn waarde moet worden gelaten dit mbt bepaalde geloven en ook ongelovigen. Alle nevenzaken als geitenneukers, hoofddoekjes, branden in de hel en pas maar op Gods wil is groot is eigenlijk niet relevant. Naast het feit dat God groot is of niet bestaat of what ever....is je eigen bestaan een feit en heeft het met name ook een betekenis en is het van groot belang voor een eventueel Goddelijk plan. Over het laatste gesproken....stel dat er een god zou bestaan die alles weet....dan zou hij je nooit hebben gecreeerd als hij al zou weten dat je een pain in the ass zou zijn. Dus je bent als ongelovige net zo belangrijk in Gods ogen. En als ongelovige...sta eens even erbij stil welke invloed je hebt op je eigen omgeving en zie in dat jouw aanwezigheid en die van anderen direct verbonden zijn. Wat ik wil zeggen is dat we moeten inzien dat we allemaal hetzelfde zijn met ieder zijn eigen betekenis in het leven die we moeten respecteren, En waarom voel je je altijd stukken beter om in dienst te staan voor elkaar dan dat je elkaar de nek omdraait. Het moet van beide kanten uiteindelijk komen, maar moet toch uit 1 kant beginnen. Probeer het voorbeeld te geven. :wink:
Een ideologie/religisme dat mensen in principe vastpint op standpunten/cultuur van een millennium of zo geleden probeert terug te werpen ligt ahw. in de modder v.h. verleden!
Een helpende hand aanbieden om 'hen'die in die modder verkeren eruit te trekken naar de hoogten waarin jezelf verkeert, - -dáár is niets mis mee!
Als deze modderkruipers echter uit angst daarvoor reageren met WTC-aanslag en vele vele aanslagen meer, en bovendien dreigen met boycots etc. etc.?
Dan past een hand tot vuist gebald, en niet het nevelige praatje waarop ik reageer!
Godsdiensten (religismen zoals ik ze noem omdat ze uit politieke nood zijn ontstaan!!!) zijn à priori verwerpelijk voor een rationeel mens omdat ze iedere keer de mensheid de modder in proberen te sleuren die hoorde bij het tijdstip waarin ze geconcipieerd zijn!
Dáár moeten de stappen naar bóven van slechts één kant komen!
De rationele!!!

Overbodige toevoeging:
fbs schreef:, weggehaald. Edit: Kitty.
Als mensen die zo blijven stoer praten, nou eens ook het lef hadden om zichzelf aan te melden bij het Amerikaanse leger om aan het front te gaan vechten en dan er nog eens op terug zouden komen of het zin heeft gehad. Misschien heb ik dan nog mijn bedenkingen. Net als het platte landschap zijn nederlanders toch weer altijd lekker oppervlakkig.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

nevelleven schreef: Net als het platte landschap zijn nederlanders toch weer altijd lekker oppervlakkig.
Niet 'alle' Nederlanders!
Fuck met alles.
a.r.

Bericht door a.r. »

nevelleven schreef:
Ik begrijp dat er nogal wat emotie bij menigeen is. In de eerste dagen na 11 september 2001 was ik me al aan het voorbereiden om in het leger te gaan bij eventuele oorlog in Nederland.

Werkelijk? Was je ongeschikt voor de landmacht?
Het is ook te begrijpen dat de Amerikanen doen wat ze nu doen. Dat gebeurt namelijk altijd na een shock......een buitensporige reactie. Hard terugslaan. Maar zie het wordt alleen maar erger en weet je waarom? Hoe zij jij je voelen als je gezin is weggerukt door een misplaatste bom. Wat zou jij dan doen.etc...etc..
Dát was nu iets, wat zelfs ik binnen 0.0001 seconden, nadat het 2e vliegtuig zich in het WTC boordde doorhad! Mijn hand had mijn mond nog niet bereikt n.l.
Mij is geleerd dat geweld dus en echter nooit en niets oplost, maar het juist erger maakt. Je ook verlaagd als mens.
Geweld lokt geweld uit idd en ik lees mijzelf tot een paar jaar geleden in je schrijven, ik kan heel ver met je meegaan, maar....op dit forum wordt met woorden gevochten en .... omdat er mensen zijn die diep gegriefd/beledigd zijn door uitspraken en gedragingen van SOMMIGE moslims, is het m.i. volkomen logisch, dat de gegriefde partij zijn kant van het verhaal wil laten horen!
Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain. Eh... stonden wij daar niet boven?
Wie beledigt wie en op welke grond?
Dacht dat hier denkers zaten op dit forum. Bedenk dan eens iets wat minder gewelddadig overkomt en meer positiever is.

Ik hoor graag jouw oplossing voor bijv. imam's die homo's van kerktorens willen gooien en vrouwen hand geen wensen te geven! 's-lands wijs-s'lands eer immers! Kom ik in Frankrijk, geef ik vier zoenen ipv van hier te doen gebruikelijk drie! Kom ik in Saoedie-Arabië, trek ik netjes eenlang gewaad aan om geen aanstoot te geven, echter komt iemand uit een ander land hier naar toe, dan past die persoon zich aan, aan de zeden en gewoonten van dit land! Hij of zij geeft netjes een hand dus en gooit geen homo's van kerktoren oid.
Dan
ben je pas een held. Een voorbeeld van vreedzaam verzet tegen tirannie:
Mijn dochter zal in dit land ten alle tijden mogen dragen wat zij wil, NIEMAND heeft het recht haar HOER te noemen omdat zij in een minirok wil lopen....en dat is WEL wat zij te horen kreeg als 15 jarig meisje!
Gallileo (tegen de rooms katholieke kerk), Maarten Luther, en gek he....Martin Luther King, Desmond TuTu, Nelson Mandela, Gandhi en voor christenen onder ons Jezus zelf.
Niet allemaal heel sterke voorbeelden m.i.:
http://www.freethinker.nl/index.php?opt ... &Itemid=38
http://www.freethinker.nl/index.php?opt ... &Itemid=41
Volgens mij staan er ook voorbeelden in de Koran. Is er dan geen enkele moslim die zich aangesproken voelt dit eruit te lichten. Zou zeggen voel je aangesproken.
Daar wachten heel veel mensen in dit land al een heel lange tijd op m.i.!!
Elke vergelijking met de tweede wereld oorlog vind ik mooi verzonnen, maar vind je nou zelf niet dat dat een beetje overdreven is of is het je diepste wens een oorlog te creeeren.
Het is zeker niet mijn wens een oorlog te creeeren, ik maak mij heel grote zorgen om de toekomst, zou heel graag een dialoog aan met iedereen dus ook met dialoog zoekende moslims!
Daarbij kijk ik niet in het VERLEDEN maar in het NU en in de TOEKOMST.
Daar zit een groot verschil dan tussen jou en mij: van geschiedenis kun je nl heel veel leren, nl., hoe het niet moet moet of iig anders kan en het kan als waarschuwing dienen!
Boeiend om een voorbeeld te noemen van een oorlog uit het VERLEDEN met een bepaald resultaat. Er zijn door voorvaderen ontelbare oorlogen gevoerd door keizers, koningen en tirannen met elk een ander verloop en resultaat.
Zoals .........en wat heeft jou of ons dat geleerd?
Ieder heeft wel dezelfde uitkomst: vrede is toch een stuk relaxter.
Nu zijn we het even eens :)
Ik geloof dus dan ook duidelijk meer in het erop wijzen dat iedereen in zijn waarde moet worden gelaten dit mbt bepaalde geloven en ook ongelovigen.

Oh jee, gelovigen in hun waarde laten....geen hand geven aan vrouwen dus, geen vrouwen binnen het bestuur van de SGP, homo's van kerktoren gooien, zondagsssluitingen van winkels, abortus, euthenasie, varkensvlees, kinderboekjes over een varkentje verbieden en de weeld is 6000 jaar oud toch ????
Alle nevenzaken als geitenneukers, hoofddoekjes, branden in de hel en pas maar op Gods wil is groot is eigenlijk niet relevant.
Dat is juist verrekte relevant volgens een deel van de bevolking!
Naast het feit dat God groot is of niet bestaat of what ever....is je eigen bestaan een feit en heeft het met name ook een betekenis en is het van groot belang voor een eventueel Goddelijk plan.
Wie is god? Welke god?
Over het laatste gesproken....stel dat er een god zou bestaan die alles weet....dan zou hij je nooit hebben gecreeerd als hij al zou weten dat je een pain in the ass zou zijn. Dus je bent als ongelovige net zo belangrijk in Gods ogen.
Zweef rustig verder............
En als ongelovige...sta eens even erbij stil welke invloed je hebt op je eigen omgeving en zie in dat jouw aanwezigheid en die van anderen direct verbonden zijn.
Als diep religieus niet in een god gelovend persoon, heb ik altijd uitgedragen, dat eenieder de wereld een beetje mooier kan maken door zijn of haar ZIJN!
Wat ik wil zeggen is dat we moeten inzien dat we allemaal hetzelfde zijn met ieder zijn eigen betekenis in het leven die we moeten respecteren,
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik een woestijngodjesgeloof zeker niet hoef te respecteren en dat ik er alles aan zal doen om de cognitieve dissonantie van dit soort religie volkomen wil ontmaskeren!!!!!!!!!
En waarom voel je je altijd stukken beter om in dienst te staan voor elkaar dan dat je elkaar de nek omdraait. Het moet van beide kanten uiteindelijk komen, maar moet toch uit 1 kant beginnen
. Ik sta volkomen in dienst van de mensheid, dat de mensheid niet wil luisteren en graag dom wil blijven en zich wentelt in zelfmedelijden en zelfbeklag ipv op te groeien en in een spiegel van intellectuele eerlijkheid te willen/kunnen kijken, is het probleem van DIE mensheid
Probeer het voorbeeld te geven. :wink
:
Doe ik pas een jaar of veertig!!!!
Laatst gewijzigd door a.r. op 01 mar 2008 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Plons schreef:
nevelleven schreef: Een dergelijke over en weer beledigen en uitschelden is inweze ook een spiraal van geweld en die gaat altijd uiteindelijk down the drain.
En juist daarom heeft een forum regels, want als we elkaar hier steselmatig namen gaan noemen blijft er geen discussie meer over.
Even ter aanvulling: Schoolgedrag (lees>kinderachtig gebrag) is daar ook een goed voorbeeld van,elkaar beledigen, schelden, sarcastische opmerkingen, stoer doen etc.....
Fuck met alles.
Plaats reactie