Maar ik snap nog steeds niet wat er nu zo fout is aan het 'oude beleid'. Ik hoor nauwelijks inhoudelijke kritiek over wat er anders zou moeten, nauwelijks nieuwe beleidsvoorstellen en heel veel emotie-geladen woorden als 'pluche-vervuilers' en 'haagse kaasstolp' en onwettige maatregelen als geboren Nederlanders het land uitzetten als ze van allochtone afkomst zijn en zich crimineel gedragen. Als hij nou toch eens met een alternatieve begroting kwam, b.v., zoals Groen Links al jaren doet, dan wéten we wat hij anders wil. Veel geblaat, weinig wol is het, als ik pvv.nl bezoek om te weten te komen wat W. nu echt wil.Kitty schreef:Waarom is het perse dom om een signaal af te geven dat je bepaalde manieren van beleidvoering spuugzat bent?
Europese verkiezingen
Moderator: Moderators
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Je zal mij hier geen verdediging van de PVV zien neerschrijven, maar om nu te zeggen dat het huidige kabinet het nu zo fantastisch doet. Je blijft toch zitten met een heel groot deel van de kiezers die het hier niet mee eens zijn en uit dat ongenoegen haalt de PVV zijn winst. Je kunt je dan toch beter afvragen hoe dat komt, dan ontkennen dat ze iets fout doen. Als een partij flink verliest bij de verkiezingen, doen ze kennelijk iets fout toch?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Misschien dat ze alleen maar de PR fout gedaan hebben. Ik zou graag willen dat mensen om de inhoud stemmen maar dat heb ik al twintig jaar geleden opgegeven. Sinds Pim hoef je maar te roepen dat je tegenstander een lul is en je bent binnen. Hoeft je nog niets te laten zien over je eigen plannen, of dat je het bv in lokale politiek goed gedaan hebt.Kitty schreef: Als een partij flink verliest bij de verkiezingen, doen ze kennelijk iets fout toch?
Heel Erg Triest.
In Rotterdam deed de lokale politiek het heel goed onder leefbaar Rotterdam, later onder de PVDA toch beduidend minder. Maar goed dat was leefbaar Rotterdam. De PVV zit nog niet in de gemeentelijke politiek dus daar is niets over te zeggen.
En standpunten van een partij op hun site zeggen ook niet zoveel, je moet bekijken wat er van die standpunten overeind blijft indien er coalities gevormd moeten worden met andere partijen in een regering. Dan blijft er van veel standpunten niet zoveel meer over.
Ook hier kun je mbt de PVV nog niets over zeggen aangezien zij nog niet in een coalitie hebben gezeten.
Edit: typefoutje.
En standpunten van een partij op hun site zeggen ook niet zoveel, je moet bekijken wat er van die standpunten overeind blijft indien er coalities gevormd moeten worden met andere partijen in een regering. Dan blijft er van veel standpunten niet zoveel meer over.
Ook hier kun je mbt de PVV nog niets over zeggen aangezien zij nog niet in een coalitie hebben gezeten.
Edit: typefoutje.
Laatst gewijzigd door Kitty op 07 jun 2009 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
als in Nederland op zich al weinig animo is voor de politiek, hoe kan dat dan te overzien zijn voor een europe's verkiezings gebeuren?
Wat is er vóór een groot Europa? Teveel verschillen vind ik per land terug, dat brengt onrust en nog meer onrust. Blijf gewoon jezelf en je gewoontes per land, wel zo rustig
Wat is er vóór een groot Europa? Teveel verschillen vind ik per land terug, dat brengt onrust en nog meer onrust. Blijf gewoon jezelf en je gewoontes per land, wel zo rustig

een boosaardig hart achter vriendelijk klinkende woorden is als een waardeloos voorwerp, overtrokken met een laagje zilver