"Vrij"denkers versus Moslims: Irak

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Elberfeld
Forum fan

Re: "Vrij"denkers versus Moslims: Irak

Bericht door Elberfeld »

fbs33 schreef:
Elberfeld schreef:
The Prophet schreef:Lisa is een troll. Die gooit een provocatief bericht in de groep, werpt daarna nog een paar keer olie op het vuur en is dan vertrokken. Vorige keer dat ze actief was, was in februari. En daarvoor in december. Haar aanpak is telkens hetzelfde.
Dacht je? Op islamitische fora is dit ongeveer de standaard-discussie-methode.
Zouden dat allemaal trollen zijn dáár? :D
Ik weet het niet. Maar als je bijvoorbeeld deze discussie leest: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3387366 (of anders: http://forums.marokko.nl/archive/index. ... 87366.html ) dan is Lisa daarbij vergeleken een toonbeeld van gezond verstand.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

lisa schreef:
vegan-revolution schreef:
lisa schreef:Vrijdenkers houden niet van moslims.
Ik hou van moslims die ten alle tijde weigeren om mensenrechtenschendende islamitische leefregels op te volgen (en die ook anderszins respect voor mensenrechten hebben). Ben jij zo'n moslim?
Mensenrechtenschendende islamitische leefregels??
Bijbvoorbeeld: mannen en vrouwen worden niet gelijkwaardig behandeld bij het islamitisch erfrecht:
"Allah draagt jullie met betrekking tot jullie kinderen op: voor een mannelijk kind evenveel als het aandeel van twee vrouwelijke..." (Koran, An-Nisa 4:11)
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Marinus schreef:
Rereformed schreef:
Heb ik al gezegd dat ik leidt aan extreme moslimmoeheid?
Ga tuinieren,zwemmen of hardlopen. Lees geen kranten en kijk geen actualiteiten programma's geen nieuws.
Je mag een aantal keren per jaar zondigen en op forums als freethinker posten.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

fbs33 schreef:Zouden dat allemaal trollen zijn dáár? :D
Nou, 95% verdient dat predikaat zeker.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Je mag een aantal keren per jaar zondigen en op forums als freethinker posten.
Waarom draagt je avatar geen hoofddoekje?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Elberfeld schreef: Ik weet het niet. Maar als je bijvoorbeeld deze discussie leest: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3387366 (of anders: http://forums.marokko.nl/archive/index. ... 87366.html ) dan is Lisa daarbij vergeleken een toonbeeld van gezond verstand.
Bizar gewoon. De helft is gebannen maar dat is nogal selectief gedaan.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:
lisa schreef:Lees wat er staat op jullie site. Zelfs een aparte forum om islam te bashen.
Vreemd dat je geen kritiek hebt op het subforum waar men het Joden- en het Christendom "basht".
Want ook daar is een apart forum voor.

Daarnaast verwar je kritiek leveren met bashen.
Het bashen doen de gelovigen van allerlei pluimage juist zelf, al hebben ze dat vaak niet door.

Je roept namelijk dat men hier intolerant is, terwijl de geniale ironie wil dat je je eigen claim inzake tolerantie niet kan waarmaken, zoals LD geheel terecht duidde.

Je eist respect voor jouw opvattingen, die totaal niet respectabel zijn overigens, en geeft zelf 0,0.

Zijn er dan nog vrijdenkers nodig om je te bashen?
Nee, je zet jezelf in het hemd.

En de quote;
"Een kogel van 15 cent dwars door zijn hoofd dat is zijn recht."
is uit zijn "context" gerukt?
Wel, ik ben benieuwd hoe jij dit gaat omzetten in liefdadigheid en tolerantie.

Ik daag je uit, head on, om deze zin in een "juiste context" te plaatsen, want alleen roepen dat het niet klopt, is natuurlijk geen weerlegging.

Doe het maar snel.
Als een Amerikaan mijn land zomaar binnenvalt mijn huis en haard in de fik steekt en mijn man en kinderen neerknalt. Dan heb ik het recht om een kogel door zijn kop te schieten. Als iemand respectloos mijn grenzen overschrijdt dan ben ik vrij om alles met hem te doen om hem tegen te houden. Dus " Amerikanen gedood in Erbil". Dan zeg ik lekker voor je hebt daar niks te zoeken.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:
lisa schreef:Je mag een aantal keren per jaar zondigen en op forums als freethinker posten.
Waarom draagt je avatar geen hoofddoekje?
Ben je een os?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Als een Amerikaan mijn land zomaar binnenvalt mijn huis en haard in de fik steekt en mijn man en kinderen neerknalt. Dan heb ik het recht om een kogel door zijn kop te schieten.
Nou, mijn haard mogen ze in de fik steken, maar mijn huis niet. :lol:
En is men overal "zomaar" voor "no reason" binnengevallen?

En tsja, in liefde en oorlog is alles natuurlijk geoorloofd.
Maar dat maakt het nog niet tot liefdadigheid.
Als iemand respectloos mijn grenzen overschrijdt dan ben ik vrij om alles met hem te doen om hem tegen te houden.
Onjuist.
Voor de bescherming ven je persoonlijke grenzen ben je hier gewoon aangewezen op de wet.
Dus " Amerikanen gedood in Erbil". Dan zeg ik lekker voor je hebt daar niks te zoeken.
Wat heb jij hier te zoeken dan?
Je was toch die Turkse, die de brutaliteit had om van ons te eisen dat we Turks gingen leren?

Geeft het moslim zijn je soms meer rechten dan anderen, om met een lege maag en een koffer vol "koeltoer" ergens binnen te lopen, je hele santekraam ten overstaan van iedereen uit te stallen, en vervolgens van iedereen te eisen dat men zich aan JOU aanpast?

Dat heb ik toch verkeerd begrepen, mag ik hopen?
Ben je een os?
Ja, en ik doe niets liever dan mensen die ondoordachte uitlatingen doen, op de horens nemen.
Henry Ford
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Ja dit is dus weer een typisch stuk uit z'n verband en context gehaald. Zonder dat je weet -Waarom- Allah dit toen zo geopenbaard heeft. Maar twijfel of ik hier energie in moet gaan steken om het je uit te leggen aangezien je enige doel islambashen is en niet oprecht nieuwsgierig bent. Anyway..

Nederland 2010
"Vrouwen verdienen 6,5% minder dan mannen in een vergelijkbare functie met eenzelfde opleiding, arbeidsduur, aantal dienstjaren en contractduur. Bij allochtonen gaat het om een verschil van 4,9% ten opzichte van autochtone werknemers" =D>
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Ja dit is dus weer een typisch stuk uit z'n verband en context gehaald. Zonder dat je weet -Waarom- Allah dit toen zo geopenbaard heeft. Maar twijfel of ik hier energie in moet gaan steken om het je uit te leggen aangezien je enige doel islambashen is en niet oprecht nieuwsgierig bent. Anyway..
Jij kent dus de beweegredenen van Allah?
Brand maar los!
Nederland 2010
"Vrouwen verdienen 6,5% minder dan mannen in een vergelijkbare functie met eenzelfde opleiding, arbeidsduur, aantal dienstjaren en contractduur. Bij allochtonen gaat het om een verschil van 4,9% ten opzichte van autochtone werknemers" =D>
Ja, heel vervelend.
Maar hoe ontslaat je dit van je plicht om je te verantwoorden voor het abjecte in je eigen geloof?
Dit is gewoon een jijbak.

Je heft je eigen nadelige eigenschappen niet op door naar die van een ander te wijzen, dus kom maar op.
Henry Ford
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:
lisa schreef:Als een Amerikaan mijn land zomaar binnenvalt mijn huis en haard in de fik steekt en mijn man en kinderen neerknalt. Dan heb ik het recht om een kogel door zijn kop te schieten.
Nou, mijn haard mogen ze in de fik steken, maar mijn huis niet. :lol:
En is men overal "zomaar" voor "no reason" binnengevallen?

En tsja, in liefde en oorlog is alles natuurlijk geoorloofd.
Maar dat maakt het nog niet tot liefdadigheid.
Als iemand respectloos mijn grenzen overschrijdt dan ben ik vrij om alles met hem te doen om hem tegen te houden.
Onjuist.
Voor de bescherming ven je persoonlijke grenzen ben je hier gewoon aangewezen op de wet.
Dus " Amerikanen gedood in Erbil". Dan zeg ik lekker voor je hebt daar niks te zoeken.
Wat heb jij hier te zoeken dan?
Je was toch die Turkse, die de brutaliteit had om van ons te eisen dat we Turks gingen leren?

Geeft het moslim zijn je soms meer rechten dan anderen, om met een lege maag en een koffer vol "koeltoer" ergens binnen te lopen, je hele santekraam ten overstaan van iedereen uit te stallen, en vervolgens van iedereen te eisen dat men zich aan JOU aanpast?

Dat heb ik toch verkeerd begrepen, mag ik hopen?
Ben je een os?
Ja, en ik doe niets liever dan mensen die ondoordachte uitlatingen doen, op de horens nemen.
Je weet echt niet wat een oorlog is he. Je snapt er echt niks van.

Maar even over arbeidsmigratie. Voor de duidelijkheid..
Turken en Marokkanen zijn hier naartoe gehaald.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ken ik jou niet van ontdek islam?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Je weet echt niet wat een oorlog is he. Je snapt er echt niks van.
Jawel.
Jij bent degene die oorlog en zelfverdediging door elkaar haalt.
Maar even over arbeidsmigratie. Voor de duidelijkheid..
Turken en Marokkanen zijn hier naartoe gehaald.
Ja, en?
Dat is toch geen reden voor ons om Turks te leren?

Ze zijn overigens niet ontvoerd hoor, maar vrijwillig hier naartoe gekomen om te werken, omdat men hier beter kon verdienen dan in eigen land.

Of wilde je daar soms ook nog slachtoffer spelen?

In welk opzicht ben jij zelf nog gebonden aan Nederland?
Als je een Nederlands paspoort hebt, ben je er vast niet gelukkig mee.
Henry Ford
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

lisa schreef:Ja dit is dus weer een typisch stuk uit z'n verband en context gehaald.
Welk verband en welke context?
lisa schreef:Nederland 2010
Kennen vrijdenkers een openbaring die aangeeft dat zulke verschillen verplicht of voorgeschreven zijn?
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 30 aug 2010 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Plaats reactie