Maar het kan bij Trump altijd een graadje erger. Vandaag wordt zijn bui omschreven als "a volcanic level of anger".
Het is nu wachten op de eruptie.
Moderator: Moderators
Maar het kan bij Trump altijd een graadje erger. Vandaag wordt zijn bui omschreven als "a volcanic level of anger".
Officieel is het een ambtelijke staatsgreep als mensen om Trump heen zo handelen. De zoektocht naar de persoon is inmiddels begonnen en ik denk ook wel dat ze die vinden. Telefoongesprekken en internet laten sporen na. Trump heeft het uiteraard afgedaan als fake news, maar er is wel degelijk iemand die dit verteld heeft, of het nu waar is of niet. Van verzet kan en mag eigenlijk geen sprake zijn, dat is hoogverraad jegens het presidentschap. Het zou me dan ook niet verbazen dat er een grote ontslaggolf aan zit te komen.ChaimNimsky schreef: ↑06 sep 2018 00:55 Indien dit waar is, dan is dat heel groot nieuws. Een zeer belangrijke medewerker van Trump die anoniem wil blijven, is naar de New York Times gestapt en heeft verklaard tegen de president te gaan werken. Ook heeft deze persoon gesuggereerd niet de enige te zijn. Het verzet is opgelaaid van binnenuit het Witte Huis![]()
![]()
Indien deze info correct is - en dat kan haast niet anders - dan is het is nu slechts aftellen tot het eind van het presidentschap van de narcist die nu wel helemaal door zal gaan draaien. Hij suggereert reeds dat het hier verraad betreft, wat al aangeeft dat het maar al te werkelijk voor hem is. Tijd voor een voorzichtig feestje. Misschien beseffen we het nu nog niet helemaal, maar we leven middenin een periode waar men nog vele generaties over zal spreken.
Het grappige is dat in het boek van Woodward dat volgende week uitgegeven wordt twee bij naam genoemde personen vermeld worden die daadwerkelijk van verzet tegen het presidentschap beschuldigd kunnen worden op grond van handelingen die in het boek beschreven worden - James Mattis and Gary Cohn -, maar dat Trump een dag tevoren een stuk of twintig maal uitgesproken heeft dat alles in dat boek fictie is, en niets ervan waar.lanier schreef: ↑06 sep 2018 18:19 Officieel is het een ambtelijke staatsgreep als mensen om Trump heen zo handelen. De zoektocht naar de persoon is inmiddels begonnen en ik denk ook wel dat ze die vinden. Telefoongesprekken en internet laten sporen na. Trump heeft het uiteraard afgedaan als fake news, maar er is wel degelijk iemand die dit verteld heeft, of het nu waar is of niet. Van verzet kan en mag eigenlijk geen sprake zijn, dat is hoogverraad jegens het presidentschap. Het zou me dan ook niet verbazen dat er een grote ontslaggolf aan zit te komen.
Helemaal mee eens dat de Democraten hem tot nu toe niet hebben kunnen vervangen met iemand van hetzelfde kaliber. Hij heeft een uniek sprekerstalent.
Je hebt gelijk. Ik heb dat wat ongelukkig geformuleerd. Ik bedoelde te zeggen dat de Amerikanen de eerlijkheid, en het fatsoen hebben ingeruild voor een racistische ruziezoeker zonder enig moreel besef. Zo welsprekend als Obama was zal niemand snel kunnen evenaren. Maar het onsamenhangende megalomane gebazel van Trump is net zo uniek. Tenminste dat mag ik hopen...Rereformed schreef: ↑09 sep 2018 17:27 Wellicht bedoel je het niet zo, maar de Amerikanen hebben Obama niet weggegooid. Hij heeft eenvoudig de maximum tijd volgemaakt.