Wat raar, volgens mij zijn ze even lang.
UFO
Moderator: Moderators
Re: UFO
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Wat raar, volgens mij zijn ze even lang.
[/quote]
Ik zeg: "IK zie absoluut een grote en een korte lijn. En jij weet niet wat IK zie! Jouw zintuigen laten je wellicht 2 lijnen van gelijke grootte zien. Dat weet ik niet.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dat is zo.
Het zou best kunnen dat ik een beter waarnemingsvermogen heb dan jij.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Het is een bekend & aantoonbaar fenomeen dat mensen zaken zelf invullen & zich er zelf onbewust van kunnen overtuigen. Ook jij bent overtuigd. Wat is waarschijnlijker: het waarnemen van een vaartuig dat op aarde helemaal niet voorkomt, of een wetenschappelijke verklaring van een fenomeen dat gewoon aantoonbaar voorkomt?Petra schreef: ↑26 aug 2017 09:47Sja, daarom ga ik er ook liever niet over in discussie, dat welles- nietes ken ik nou zo onderhand wel. In de afgelopen jaren is me verteld dat het een wensballon was, een helicopter, een stealth, een lichtschijnsel, een autokoplamp, wat niet?ChaimNimsky schreef: ↑26 aug 2017 09:37Als gezegd, vullen mensen hiaten in & maken ze vervolgens zichzelf wijs dat de gebeurtenis zich zodanig voorgedaan heeft. Wat je zag kan gewoon een bolbliksem zijn geweest waar je vervolgens zelf een stervomig vaartuig van maakte waarin je stellig geloofde. Hetgeen nog versterkt werd door het buurmeisje die het fenomeen beschreef als een rode bol & dat er niets onbekends in het luchtruim was waargenomen op de radarbeelden van de militaire/luchtvaart instantie.
Alsof je niet in staat bent om dat zelf te bedenken, al die ABC'tjes.
Evenmin ben je ingegaan op het gegeven dat het buurmeisje geen ster, maar een rode bol heeft gezien & dat er niets onbekends in het luchtruim was waargenomen op de radarbeelden van de militaire/luchtvaart instantie. Ook dat spreekt je stervormige vaartuig tegen.
Dat zeg je steeds. Maar je blijft wel geldige wetenschappelijke verklaringen verwerpen, terwijl je doorgaat een onwaarschijnlijke hypothese te verdedigen. Waarom? Of wellicht kun je aantonen waarom het aannemelijker zou zijn dat je een vaartuig hebt gezien dat op aarde helemaal niet voorkomt, dan dat je een wetenschappelijk verklaarbaar fenomeen hebt meegemaakt.Ik heb niet de behoefte om anderen erin te laten geloven. OF om mijn claim te bewijzen of whatever.
Zionist
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Precies had een keer het genoegen in een presentatie bij cursus de ballende studenten en de gorilla te zien. Ik was de enige die het was opgevallen en deed of het overduidelijk was. Had dit filmpje al eerder gezien en was eigenlijk verbaast dat niemand van de overige aanwezigen dit kende.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 aug 2017 17:50Of je hebt het al vaker gezien waardoor het effect verloren gaat.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ehhh, een stukje steen met de vorm van een hoofd?
HUH, topic reageerder is hevig aangestoken door het topic bewijs aantoonvirus.ChaimNimsky schreef: ↑26 aug 2017 11:33 Dat zeg je steeds. Maar je blijft wel geldige wetenschappelijke verklaringen verwerpen, terwijl je doorgaat een onwaarschijnlijke hypothese te verdedigen. Waarom? Of wellicht kun je aantonen waarom het aannemelijker zou zijn dat je een vaartuig hebt gezien dat op aarde helemaal niet voorkomt, dan dat je een wetenschappelijk verklaarbaar fenomeen hebt meegemaakt.
Topic starter was er klaar mee, zat heerlijk in een illusie hypothese, topic reageerder rakelt het weer op!
Een illusie is wetenschappelijk verklaarbaar.. what else do you want?!
Laatst gewijzigd door Petra op 27 aug 2017 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Of ik zat gewoon keihard te liegenTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 aug 2017 17:50Of je hebt het al vaker gezien waardoor het effect verloren gaat.
Laatst gewijzigd door Petra op 27 aug 2017 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Kon er niet over uit. Ik zag het gewoon echt niet. Buitengewoon!doctorwho schreef: ↑26 aug 2017 18:36Precies had een keer het genoegen in een presentatie bij cursus de ballende studenten en de gorilla te zien. Ik was de enige die het was opgevallen en deed of het overduidelijk was. Had dit filmpje al eerder gezien en was eigenlijk verbaast dat niemand van de overige aanwezigen dit kende.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 aug 2017 17:50Of je hebt het al vaker gezien waardoor het effect verloren gaat.![]()
Ken je die van die links en rechtsdraaiende ballerina?
Zeker maar of het nu links of rechts is weet ik nog steeds niet
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ik probeer je te helpen met iets waarvan je zegt dat je er vanaf wilt. Illusie is een mogelijkheid & misinterpretatie is eveneens een mogelijkheid. Ik zou denken: hoe meer alternatieven voor een UFO-ontvoerings-scenario, des te beter. De vraag was retorisch & allerbehalve een uitnodiging tot een conflict. Een vaartuig te hebben gezien dat op aarde helemaal niet voorkomt, is minder aannemelijk dan een wetenschappelijk verklaarbaar fenomeen & het lijkt me daarom een geldig alternatief voor een UFO-ontvoerings-scenario.
Zionist
Maakt niet uit wat het is. Mensen zien er ufo's in.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick