Eerst Oostenrijk, daarna Duitsland en nu zelfs de Europese Commissie die vanmiddag hebben laten weten alle betalingen aan de Palestijnen onmiddellijk op te willen gaan schorten vanwege "de schaal van de terreur en wreedheid tegen Israël". Ik ben erg blij met alle support en steunbetuigingen die Israël krijgt! . Daar kunnen we wat mee. En dat Iran en een klein aantal lieden hier het daarmee oneens is, is daarbij volledig irrelevant.
Waar zijn de Palestijnen gebleven die zingend en dansend de gruwelmoorden op de Joden vierden? Ze hadden precies 1 dag en de rest van de volgende maanden is het aan het Israëlische leger en de Mossad om de puntjes op de i te zetten; voorop gesteld dat ze de Hamas vernietigen maar de bevolking zoveel als mogelijk sparen (het tegendeel van hetgeen de Hamas doet), sta ik volledig achter Israël. De domme Hamas heeft Israël alles op een presenteerblaadje aangeboden.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 09 okt 2023 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
dikkemick schreef: ↑09 okt 2023 21:50
En waarom is Hamas destijds eind jaren 80 opgericht lanfy? Israël is alles behalve een heilig land! En t gaat maar door! Wanhoopsdaden zijn dit (en ja die daden keur ik ook af). Altijd weer onschuldige burgers! Misselijkmakend dit
Je leest niet! Heb je de column gelezen? Heb je uiteindelijk de statuten van de Hamas gelezen? Hoe zou jij reageren op een buurman die jouw totale vernietiging voor ogen heeft? Ps, Hamas is helemaal niet eind jaren 80 opgericht! Lees mn links eens!
Of ben je het niet eens dat Hamas een terroristische organisatie is? Zeg dat dan! Dat je een terroristische organisatie steunt! Dat mag ook hoor!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
ChaimNimsky schreef: ↑09 okt 2023 22:04
Eerst Oostenrijk, daarna Duitsland en nu zelfs de Europese Commissie die vanmiddag hebben laten weten alle betalingen aan de Palestijnen onmiddellijk op te willen gaan schorten vanwege "de schaal van de terreur en wreedheid tegen Israël". Ik ben erg blij met alle support en steunbetuigingen die Israël krijgt! . Daar kunnen we wat mee. En dat Iran en een klein aantal lieden hier het daarmee oneens is, is daarbij volledig irrelevant.
Waar zijn de Palestijnen gebleven die zingend en dansend de gruwelmoorden op de Joden vierden? Ze hadden precies 1 dag en de rest van de volgende maanden is het aan het Israëlische leger en de Mossad om de puntjes op de i te zetten; voorop gesteld dat ze de Hamas vernietigen maar de bevolking zoveel als mogelijk sparen, sta ik volledig achter Israël. De domme Hamas heeft Israël alles op een presenteerblaadje aangeboden.
Ik snap jouw sentiment, maar als ik mijn computer niet bescherm, heb ik hackers en virussen en dat kan behoorlijk vervelend worden. Ik snap nog steeds niets van de 'gelegenheid' die werd geboden. Maanden, zo niet jaren lang....
Want zoveel raketten... enz. dat is geen kleinigheid.
ChaimNimsky schreef: ↑09 okt 2023 22:04
Waar zijn de Palestijnen gebleven die zingend en dansend de gruwelmoorden op de Joden vierden? Ze hadden precies 1 dag en de rest van de volgende maanden is het aan het Israëlische leger en de Mossad om de puntjes op de i te zetten; voorop gesteld dat ze de Hamas vernietigen maar de bevolking zoveel als mogelijk sparen, sta ik volledig achter Israël. De domme Hamas heeft Israël alles op een presenteerblaadje aangeboden.
Dat zegt inderdaad genoeg over hoe de wereld over Hamas denkt! Eigenlijk stippel je je eigen ondergang uit en je neemt ook nog eens de mensen mee die in je proberen te geloven maar die je tevens onderdrukt als dictator! Zie mijn eerdere post! Hoe vredelievend ben je dan?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Intelligence failure? Government inaction? Or the natural consequence of months of political crisis? Israel is struggling to come to grips with how its military – one of the most advanced in the world – was so comprehensively surprised.
First came the drones.
Taking a page from Ukraine’s giant-killing tactics in resisting the Russian invasion, Palestine’s Hamas group deployed waves of small commercial drones to attack Israeli observation posts across the occupied territories.
Then came the paragliders.
Palestine has no operational airfield. The Gaza International Airport was destroyed by Israeli forces during the second Intifada in 2000. Instead, the first wave of Hamas fighters used simple motorised hang-gliders to sweep over Israel’s front lines and barrier walls.
Aan allen: gewoon een vraag die bij me opkomt! Hoe zou je liever willen leven? Onder een dictatuur, wat bij Hamas bewezen is of onder een redelijk mindere dictatuur, zelfs een beetje democratisch in Israel? En laten we er even vanuit gaan dat deze mogelijkheden bestaan! Er leven ook 700.000 arabieren in Israel!
We will dance again!
lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:23
Aan allen: gewoon een vraag die bij me opkomt! Hoe zou je liever willen leven? Onder een dictatuur, wat bij Hamas bewezen is of onder een redelijk mindere dictatuur, zelfs een beetje democratisch in Israel? En laten we er even vanuit gaan dat deze mogelijkheden bestaan! Er leven ook 700.000 arabieren in Israel!
Ik heb al duidelijk gemaakt welke extreme weerzin ik voel bij die club. Zeker nu.
Maar je kunt er in onze wereld op wachten als je steeds tegen schenen staat te trappen. Helaas.
Intelligence failure? Government inaction? Or the natural consequence of months of political crisis? Israel is struggling to come to grips with how its military – one of the most advanced in the world – was so comprehensively surprised.
First came the drones.
Taking a page from Ukraine’s giant-killing tactics in resisting the Russian invasion, Palestine’s Hamas group deployed waves of small commercial drones to attack Israeli observation posts across the occupied territories.
Palestine has no operational airfield. The Gaza International Airport was destroyed by Israeli forces during the second Intifada in 2000. Instead, the first wave of Hamas fighters used simple motorised hang-gliders to sweep over Israel’s front lines and barrier walls.
Etc.
Helaas, er is nooit een Palestijns vliegveld geweest! Ook geen Palestijnse haven volgens mij! But correct me if I’m wrong!
We will dance again!
lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:16
Dat zegt inderdaad genoeg over hoe de wereld over Hamas denkt! Eigenlijk stippel je je eigen ondergang uit en je neemt ook nog eens de mensen mee die in je proberen te geloven maar die je tevens onderdrukt als dictator! Zie mijn eerdere post! Hoe vredelievend ben je dan?
Klopt helemaal. Dat Israel de Hamas gaat uitschakelen en z'n eigen bevolking beschermt tegen die terroristen, is vanzelfsprekend en voorspelbaar. Echter, na de terreurdaad op onschuldige Israelische burgers, trekt de Hamas zich laf terug tussen de Palestijnse vrouwen en kinderen, waardoor ze ook nog eens al het vreselijke leed van hun eigen bevolking op hun geweten hebben. Wat er gaat gebeuren in Gaza, is volledig te danken aan de Hamas.
First came the drones.
Etc.
Helaas, er is nooit een Palestijns vliegveld geweest! Ook geen Palestijnse haven volgens mij! But correct me if I’m wrong!
Ook niet nodig.
Gliders, raketten, bommen, ak's, van zee, het kan allemaal,
lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:23
Ik heb al duidelijk gemaakt welke extreme weerzin ik voel bij die club. Zeker nu.
Maar je kunt er in onze wereld op wachten als je steeds tegen schenen staat te trappen. Helaas.
Schenen trappen is wederzijds hè? Ik ben ervoor dat Hamas vernietigt word! Ze brengen voor niemand iets! Zoals je in de media kunt aanschouwen! Of heb je een ander idee en geef je Hamas nog een kans? En welke dan? Ben benieuwd!
We will dance again!
The Port of Gaza is a small port near the Rimal district of Gaza City. [2] It is the home port of Palestinian fishing-boats and the base of the Palestinian Naval Police, a branch of the Palestinian National Security Forces.