marc aka controle schreef:bad_religion schreef:En marc aka controle over niets, hoe lukt je kruistocht tot nu toe, al veel bekeerlingen erbij gekregen?

Nee, de schare heeft mij verlaten apparently. Nou begrijp ik wel niet waarom iedereen denkt dat ik hier kwam om te bekeren.
Je kwam iig niet om een discussie te voeren gesteund door weloverdachte argumenten.
Want je hebt er geen 1 laten zien.
Je hebt wel geprobeerd om met het materieverhaal je verzinsel 'god' in de wetenschap te persen, en je hebt gefaald zoals al je voorgangers.
Toen daarna je godsbeeld op een niet mis te verstane manier naar het rijk der fabelen is verwezen is de evangelist in je wakker geworden.
Je hebt al je frustraties eruit gegooid (tenminste dat hoop ik) en uiteindelijk ben je zelf verder van je geloof komen te staan dan dat de ongelovige satanskinderen dichter bij jouw godsbeeld zijn gekomen.
Vermakelijk tot op zeker hoogte dat wel, maar het speelkwartier is over en je sprookje is ontmaskerd voor wat het is ...... een religieus horrorverhaal!
Ik laat het hier bij en ga weer met discussies met inhoud verder.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)