Lanfy, jij vraagt mij iets, ik geef antwoord. Heb je dat gelezen?lost and not found yet! schreef: ↑22 mar 2026 21:43Het enige wat ik uit jou post kan uitmaken is dat je anti Israël en pro Gaza bent! Een ander idee heb je hier nog nooit gepropageerd! Oplossingen aandragen is totaal niet jouw ding! Maar dat was al bekend! Fulmineer lekker verder, je oneliners zijn bekend, jammer genoeg voor jou bereik je er niets mee! Maar het warme gevoel van je posts zal je ongetwijfeld een lekker chauvinistisch gevoel geven! Voor jouw Gazanen dan hè!dikkemick schreef: ↑22 mar 2026 21:32 Lanfy, met Israël hebben wij (Europa en dan mn Nederland en Duitsland) heel goede betrekkingen, niet (veel minder) met Turkije of China. Bovendien speelt nog steeds schuldgevoel mee hetgeen de joden in WOII is aangedaan. En zo blijft het westen Israël de hand boven het hoofd houden zelfs als het genocidaal te werk gaat. Heb je kritiek op dit rechts extremistische nationalistische genocidale oorligs- beleid ben je antisemiet!
En juist dat alles werkt helaas antisemitisme in de hand. Een betere verklaring heb ik niet.
Ik geef het verschil aan tussen China en Israël die beiden wandaden begaan tegen de mensheid en waarom ik meer fulmineer tegen Israël. De banden met Israel zijn zo anders dan die met China. Europa steunt Israël nog als ze concentratiekampen gaat bouwen. Gaza is zo,n voorbeeld, hoewel daar alleen maar vernietigd en niet gebouwd wordt.
Tegen andere landen wordt vaak sancties ingezet, maar niet Israël hoor. Neeeeee, dat blijven onze vriendjes.
Daar fulmineer ik tegen.
En het is te zien: Israël valt alles en iedereen aan, want is in militair opzicht übermachtig! Daar fulmineer ik tegen.
Vervolgens BEGRIJP ik aanslagen hetgeen niet wil zeggen dat ik pro Iran of pro Hamas ben.