Maar het zijn beiden morele en mentale steunbetuigingen ;het werkt ; vooral omdat mensen daarmee laten blijken dat ze iets willen doen voor hun medemensen ( ook als ze echt "niets " kunnen ) , en dat helpt ALTIJD , zeker wanneer men het weet dat om jou wordt gegeven ...Duimen en bidden helpen niet
Dit is de ware god ; de mens en de medemens waar je om geeft ...
de rest is invulling en uitvluchten en er zich van afmaken met een egoistisch en zelfingenomen excuus trut fluitje van een cent .... en het kan mij bovendien geen ene rotte bal schelen of een tweeduizend jaar oude jood dit al of niet heeft gezegd .of opgelegd .. of ooit eens rondhuppelde ....personencultus is NIET aan mij besteed ...
Ik sluit me aan bij al de goedmenende "duimers " en zelfs al de" bidders "( ook al omdat ik dat laatste zelf niet eens kan .... )
En ik ben stellig en zeker van overtuigd dat het medisch team toch wel iets beter in huis zal hebben dan een " gebed " en/of het branden van een kaars
Bovenal vind ik persoonlijk dat het benutten van deze kans een "goede " keus ;
ipv een lukrake " gok" in het wilde weg .... en een beslissing die niet kon worden uitgesteld ...
.... Succes en beterschap moge je deel zijn
Het zijn slechts een gamel hoopje woorden , meer heb ik niet ....
tsjok
Hebr 6: