Ik denk dat het al helpt om "kopvodden" te veranderen in hoofddoeken.vegan-revolution schreef:Ook een manier om een antwoord te ontwijken ..........
Is mijn gok.
Moderator: Moderators
Ik denk dat het al helpt om "kopvodden" te veranderen in hoofddoeken.vegan-revolution schreef:Ook een manier om een antwoord te ontwijken ..........
Ik voel me daar inderdaad boven staan, zo hoog dat ik daar op mijn voetstuk sta te schreeuwen of men zich wat beschaaft wil uitdrukken, maar ze horen het niet... En ja, ik meen het als ik zeg dat ik boven verbale provocaties sta. Het is onbeschoft in mijn ogen.vegan-revolution schreef:Ook een manier om een antwoord te ontwijken .......... Voel je je te goed voor de Limburgse streektaal? Daar hoog boven verheven?
Als het inderdaad bedoeld is als verbale provocatie. En geloof me, zo is het niet bedoeld. Dus ga er nou eens inhoudelijk op in. Gebruik gerust andere termen voor de diverse wijzen van lichaamsbedekking. Het wordt er misschien alleen wel wat gekunstelder van.Blues-Bob schreef:En ja, ik meen het als ik zeg dat ik boven verbale provocaties sta.
Wat ik zei, ik doe eerst een beroep op een zekere beschaving...vegan-revolution schreef: Als het inderdaad bedoeld is als verbale provocatie. En geloof me, zo is het niet bedoeld. Dus ga er nou eens inhoudelijk op in. Gebruik gerust andere termen voor de diverse wijzen van lichaamsbedekking. Het wordt er misschien alleen wel wat gekunstelder van.
De door hem gehanteerde term "kopvodden" wil mijns inziens niet noodzakelijkerwijs zeggen dat dit voortkomt uit een lust tot denigreren. Bovendien is Geert Wilders Limburger en in Limburg schijnt "kopvodden" een gebruikelijk woord te zijn. Dat dit dus iets te maken zou moeten hebben met een gebrek aan beschaving is dus uiterst arbitrair. Op die manier kun je mijns inziens ook ergens té zwaar aan tillen.MNb schreef:Ik ben niet verbaasd.
Het is typerend voor Wilders' gebrek aan beschaving en zijn lust tot denigreren om de term kopvodden te gebruiken.
Vind je het nou ècht nodig om hierover door te blijven drammen. Je hebt je punt immers al gemaakt. Om jou een plezier te doen wil ik het woord "kopvodden" best achterwege laten.Blues-Bob schreef:Wat ik zei, ik doe eerst een beroep op een zekere beschaving...
De Ermelose Ontuchtzaak...... Toevallig heb ik die van dichtbij meegemaakt. Het ging om instructeurs bij de KL die seksuele relaties onderhielden met hun leerlingen. Er was sprake van een gezagsverhouding, dus uiteraard was dat ongepast, maar er was geen sprake van dwang of seks met minderjarigen. Ontucht is een vrij onzinnige term als twee volwassenen op een vrijwillige basis seks met elkaar hebben. Het zaait ook verwarring aangezien jij suggereert (met het woord vergrijpen) dat het om aanranding of verkrachting ging. Dat krijg je als je als een kip zonder kop dingen gaat roepen over iets waar je blijkbaar niet veel van weet.demmers schreef:Ach dus je vergrijpen aan ondergechikten moet kunnen?....
Grinnik, hoe dichtbij precies in centimeter?Marinus schreef: Toevallig heb ik die van dichtbij meegemaakt.
Samsa schreef:Grinnik, hoe dichtbij precies in centimeter?
Voor de duidelijkheid: zowel de betreffende instructeurs als de leerlingen (recruten is een beter woord) waren volwassen en de seks was op vrijwillige basis. Het enige wat niet klopte aan de zaak was het feit dat er sprake was van een gezagsverhouding. Jij gaat er zonder kennis van zaken al van uit dat de "slachtoffers" minderjarig waren. In werkelijkheid waren bijna alle betrokkenen 18+ en niet jonger dan 17. Niet netjes van die instructeurs, maar ook niet bepaald schokkend te noemen.Een paar volwassen kerels die lekker seks hebben met minderjarige leerlingen, geen probleem. Ze wilden het zelf toch? Zullen wel hele integere typjes zijn!
Woorden verdraaien is niet netjes. Natuurlijk is het fout, maar als het op vrijwillige basis is en betrokkenen oud genoeg zijn om te neuken kan ik er niet echt van wakker liggen. Lucassen is op de vingers getikt en wat mij betreft is daarmee de kous af.Samsa schreef:Dus een docent 5vwo die met zijn leerlingen naar bed gaat vind jij 'niet zo netjes' maar 't moet wel kunnen?