De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Moderator: Moderators
Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Van het grootste belang lijkt mij nu, dat een fors deel van de wereld het nu wel zo'n beetje gezien heeft met meneer de president.
En zelfs o.m. zijn eigen mensen in de auto-industrie weten niet wat ze meemaken.
Geo-strategisch en geo-anderszins rammelt er nu van alles. De balans is een beetje zoek. Dat kan in het ergste geval op termijn veel oorlog gaan opleveren. Ik betwijfel overigens of hij na dit alles ooit nog een leuk leven zal kunnen leven. Men zal hem weten te vinden.
En zelfs o.m. zijn eigen mensen in de auto-industrie weten niet wat ze meemaken.
Geo-strategisch en geo-anderszins rammelt er nu van alles. De balans is een beetje zoek. Dat kan in het ergste geval op termijn veel oorlog gaan opleveren. Ik betwijfel overigens of hij na dit alles ooit nog een leuk leven zal kunnen leven. Men zal hem weten te vinden.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Lees even de reaguurders.
Geen enkele wanklank.
Geen enkele wanklank.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Iemand die daar niet zeker van is heeft ofwel de twee jaren van Trump niet gevolgd, of is hopeloos voor de rede verloren.vegan-revolution schreef: ↑28 nov 2018 05:39Ben je daar echt zó zeker van?ChaimNimsky schreef: ↑27 nov 2018 01:15Al was het Kermit de kikker, ieder alternatief voor Donald Trump is welkom.
Wat je videootje betreft: Republikeinen die nu nog met Hillary Clinton aankomen alsof ze het toppunt van slechtheid is behoren tot de tweede groep. Hiervoor is geen ander woord meer dan pathetisch.
De Democraten zullen over twee jaar ongetwijfeld met een nieuw gezicht komen; ik gok op Beto O'Rourke als volgende president.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
´Peter van Velzen schreef: ↑29 nov 2018 01:02 Maar als Rusland de wereld controleert, dan moet Poetin die gek wel in zijn zak hebben!
De puzzelstukjes zijn deze week flink in die richting verschoven. Het begint nu duidelijk te worden dat zowel Paul Manafort als Trump pionnen zijn geweest in de handen van Poetin en zijn vriendjes; Russisch geld was voor beiden een te grote verlokking om te weerstaan.
Vandaag via Cohen weer adembenemend nieuws. Heel interessant is dat Mueller met deze openbaring van Cohen gewacht heeft totdat hij eerst op papier de antwoorden van Trump op vragen van Mueller had gekregen. Indien Mueller de openbaring van Cohen kan bevestigen (ik neem aan dat hij dat ongetwijfeld kan doen), en Trump heeft in zijn antwoord dezelfde leugen gegeven als die hij (en Cohen) tijdens de verkiezingstijd aan het volk gaf, dan kan hij een impeachment vanwege meineed aan zijn broek krijgen. Het pikantste detail van de nieuwe informatie betreffende de geplande Trump Tower in Moskou is dat een 50 miljoen dollar suite ("penthouse") in de Trump Tower aan president Poetin geschonken zou worden.
Ook is het interessant op te merken dat de nieuwe minister van justitie Matt Whitaker deze nieuwe ontwikkeling niet heeft belet. Het schijnt dat Rosenstein nog steeds de persoon is die het onderzoek van Mueller overziet. Niemand weet precies wat er gaande is wat dat betreft, maar Trump zal wel heel boos zijn op Whitaker.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dit is wat Trump-commentator (en long time friend van Cohen) Donny Deutsch er vandaag over zei: https://www.youtube.com/watch?v=htnAJKkzAXAt=
"It's all about the money. [What we heard today] is just the tip of the iceberg. I really believe that even in post-Trump presendency you're going to see the Trump business empire being picked apart for the next twenty years. It's basically built as a criminal enterprise."
Born OK the first time
Ja, gewoon Mafia. En dáar doet alles rond die vent me ook steeds aan denken.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Maar wel met de kanttekening dat Trump dan gekozen heeft om de maffia-taktiek van geweld en moord om bijkomende problemen op te lossen te vervangen met een stijl van eindeloos liegen, oplichten, omkopen en beduvelen.
Born OK the first time
Ontslaan van vrijwel iedereen?!
Hij bedoelt ook niet "make America great again" maar "I make myself great (again)" door iedereen die hem niet bevalt te torpederen daar hij de macht heeft. En als hij kan dan doet hij dat helaas ook met regeringen van andere landen.
Levensgevaarlijk...
Levensgevaarlijk...
- vegan-revolution
- Superposter
Het zijn geen Republikenen in die video die commentaar leveren, maar integendeel juist mensen die politiek zeer links zijn.Rereformed schreef: ↑30 nov 2018 14:08Wat je videootje betreft: Republikeinen die nu nog met Hillary Clinton aankomen alsof ze het toppunt van slechtheid is behoren tot de tweede groep. Hiervoor is geen ander woord meer dan pathetisch.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ik hoop stiekem dat Michelle Obama zich kandidaat stelt. Die zou niets intact laten van het reeds gehavende en verder afbrokkelende imago van Trump.
Zionist
- Peter van Velzen
- Site Admin
Als ze de politiek uitvoert die Bernie Sanders voorstaat is dat een goed alternatief.ChaimNimsky schreef: ↑30 nov 2018 22:43Ik hoop stiekem dat Michelle Obama zich kandidaat stelt. Die zou niets intact laten van het reeds gehavende en verder afbrokkelende imago van Trump.
\
Ik wens u alle goeds
Maar het blijft natuurlijk zo dat Hilary Clinton op dit moment zo goed als irrelevant is. En natuurlijk is er heel wat kritiek te hebben op haar visie. Maar er is een heel groot verschil tussen geldige kritiek kunnen hebben op iemands visie en de corruptie die we nu zien bij Trump. Er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat we met HC als president een vergelijkbare knoeiboel zouden hebben als nu met Trump.vegan-revolution schreef: ↑30 nov 2018 17:45Het zijn geen Republikenen in die video die commentaar leveren, maar integendeel juist mensen die politiek zeer links zijn.Rereformed schreef: ↑30 nov 2018 14:08Wat je videootje betreft: Republikeinen die nu nog met Hillary Clinton aankomen alsof ze het toppunt van slechtheid is behoren tot de tweede groep. Hiervoor is geen ander woord meer dan pathetisch.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
-
ChaimNimsky
- Superposter
Naast een gevaar voor het millieu en de wereldorde, is deze arrogante empathieloze vrouw-onvriendelijke demagoog lomp, vergeetachtig en eerlijk gezegd te sullig om respect voor te hebben. Dat hij Hillary Clinton nog steeds niet kan loslaten en dat hij de media de vijand van het volk noemt, is omdat hij een excuus nodig heeft om zijn eigen problematiek onder te verstoppen. Barack Obama had gelijk: 'Trump isn’t fit to be president' en de opluchting die ik zal voelen als zijn presidentschap eindelijk eindigt laat zich het beste beschrijven door de gezichtsuitdrukking van de Japanse Minister President Shinzo Abe na afloop van weer zo'n onhandige Trump-handdruk: klik.
Zionist
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Inmiddels heeft de woordvoerder voor Poetin Dmitri Peskov toegegeven dat er inderdaad twee emails van en een telefoongesprek met Cohen zijn geweest betreffende de Trump Tower in Moskou in de eerste helft van 2016, oftewel is Cohens bekentenis bevestigd.
De clown heeft zijn eerste reactie op Cohen ("leugens") nu op twitter omgeschwitcht tot "..Lightly looked at doing a building somewhere in Russia".
De eerste seconden van deze video is ook kostelijk om te beluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=hkgrdSsQVO0
De hele puzzel kan nu zo ongeveer inelkaar gelegd worden. Hier is de heldere "uitleg voor dummies" van Rachel Maddow: https://www.youtube.com/watch?v=fy1INiv-nJQ
Deze week zal vol zijn van weer nieuwe ontwikkelingen en openbaringen. Spannend om te volgen!
De clown heeft zijn eerste reactie op Cohen ("leugens") nu op twitter omgeschwitcht tot "..Lightly looked at doing a building somewhere in Russia".
De eerste seconden van deze video is ook kostelijk om te beluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=hkgrdSsQVO0
De hele puzzel kan nu zo ongeveer inelkaar gelegd worden. Hier is de heldere "uitleg voor dummies" van Rachel Maddow: https://www.youtube.com/watch?v=fy1INiv-nJQ
Deze week zal vol zijn van weer nieuwe ontwikkelingen en openbaringen. Spannend om te volgen!
Born OK the first time