TIPS! Hoe overleef je de Pride?

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Blues-Bob
Bevlogen

Re: TIPS! Hoe overleef je de Pride?

Bericht door Blues-Bob »

Peter van Velzen schreef:Zit ik er naast als ik veronderstel dat degenen die er hartelijk om moesten lachen, meer kennnis hebben van de homo scene dan ik ?
Geen idee of ik meer kennis heb van de homoscene. Ik moest ook vooral lachen, dat als je vertelden dat je naar bijvoorbeeld een Pann-feest geweest was, mensen dachten dat daar inderdaad alleen maar prototype homoseksuele mannen rondliepen, en dat de vrouwen aldaar, hoewel ondervertegenwoordigd, door hun soortelijk gewicht een gelijke hoeveelheid biomassa vertegenwoordigden. Dat wil dus inderdaad zeggen zonder de tuinbroek mee te wegen.

Ik ken wel een beetje een "homo-scene", maar homo- en biseksuelen ontmoeten elkaar heus niet alleen langs de a6, in het park en in darkrooms... En voor wat betreft een gay-pride. Niet echt mijn ding, maar soms is het goed als mensen even duidelijk laten zien dat je er bent, los van de vooroordelen die het wel in stand houd.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Blues-Bob schreef:
Peter van Velzen schreef:Zit ik er naast als ik veronderstel dat degenen die er hartelijk om moesten lachen, meer kennnis hebben van de homo scene dan ik ?
Geen idee of ik meer kennis heb van de homoscene. Ik moest ook vooral lachen, dat als je vertelden dat je naar bijvoorbeeld een Pann-feest geweest was, mensen dachten dat daar inderdaad alleen maar prototype homoseksuele mannen rondliepen, en dat de vrouwen aldaar, hoewel ondervertegenwoordigd, door hun soortelijk gewicht een gelijke hoeveelheid biomassa vertegenwoordigden. Dat wil dus inderdaad zeggen zonder de tuinbroek mee te wegen.
Kijk dat bedoel ik nou, ik heb nog niet eens van het woord Pann-feest gehoord.
Overigens denk ik bij Lesbiënnes ook niet aan tuinbroeken. Wel aan Joan-Jet, Maar dat is waarschijnlijk mijn persoonlijke voorkeur ;)
Ik wens u alle goeds
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Blues-Bob schreef:
Ik ken wel een beetje een "homo-scene", maar homo- en biseksuelen ontmoeten elkaar heus niet alleen langs de a6, in het park en in darkrooms... En voor wat betreft een gay-pride. Niet echt mijn ding, maar soms is het goed als mensen even duidelijk laten zien dat je er bent, los van de vooroordelen die het wel in stand houd.

Groet,

Bob
De allochtonen hebben hun (zomer)carnaval, de katholieken idem en de homo's hebben ook hun jaarlijkse optocht. Ik vind het prachtig dat dit in Nederland kan. Een beetje flauw was het van Ajax om niet even een roeiboot te huren. En een stukje mee te varen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Peter van Velzen schreef: Kijk dat bedoel ik nou, ik heb nog niet eens van het woord Pann-feest gehoord.
Overigens denk ik bij Lesbiënnes ook niet aan tuinbroeken. Wel aan Joan-Jet, Maar dat is waarschijnlijk mijn persoonlijke voorkeur ;)
Vorig jaar was er een documentaire over lesbische koppels. Ik heb toch even moeten slikken bij de aanblik van zoveel knappe modebewuste vrouwen. Ja, dat trekt dan voorbij voor de heteroseksuele man op weg naar een andere vrouw.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Live op AT5.

Het giet.
Als de make-up dat maar houdt. :?

http://www.at5.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze hebben Viola wel geïnterviewd maar Patty en Patries niet. :?
Een journalistieke roze wanprestatie.

Een valse sneer naar het VVD bootje. :twisted:
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het bootje van de VVD heeft veilig de kade bereikt eveneens als het bootje waarop minister Van Bijsterveldt zich bevond, helaas. :bigeyes:
Ze hebben Patty niet geïnterviewd!! :roll:
Hoe is het mogelijk?

WIJ WILLEN PATTY! (en nog meer tequila maar de fles is leeg)
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Fenomeen schreef:Mij zei het ook niks.

Iemand die wist wat het was?

Ikke

Ik heb 1 spijkerbroek van Zara
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

gk schreef:
Deelnemers Turkse boot bedreigd

De Amsterdamse politie heeft meerdere meldingen ontvangen van bedreigingen aan het adres van opvarenden van de Turkse boot die deelnam aan de afgelopen Grachtenparade. Dat bevestigt Ellie Lust van het politienetwerk Roze in Blauw op de website van NRC Handelsblad.

Het gaat om bedreigingen op internetfora en persoonlijke Facebookpagina’s. “Er zitten heel schokkende teksten bij”, aldus Lust. “We onderzoeken of de uitingen strafbaar zijn. Als dat het geval is, en de mensen willen aangifte doen, dan gebeurt dat.” Op een van de Facebookpagina’s wordt gedreigd de opvarenden met benzine in brand te steken. “Deze mensen moeten opgehangen worden”, zegt een ander iemand. “Dan wordt de wereld schoon.”

Een ander stelt dat de Turkse samenleving de opvarenden “zal bestraffen” voor hun als aanstootgevend ervaren gedrag. COC Nederland heeft de bedreigde opvarenden van de boot geadviseerd aangifte te doen bij de politie.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het kan mooi in dit topic.
huffingtonpost schreef:
Mama Tits, Drag Queen, Shuts Down Anti-Gay Protesters At Seattle Pride Parade

This is beyond a doubt one of the best videos to come out of Pride 2014.

At this year's Seattle Pride Parade, out and proud queers were met with a sudden onslaught of hate from a group of protesters bearing anti-gay signs and wielding a megaphone.

Local drag queen Mama Tits was not having it.
Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=W7R3G2OSI0g" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Fenomeen schreef:Het kan mooi in dit topic.

Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=W7R3G2OSI0g" onclick="window.open(this.href);return false;
=D>
Ik wens u alle goeds
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Nou daar gaan ze, drie kwartier eerder dan gepland ivm regen, dat kan natuurlijk niet, dan wordt het haar nat.

http://www.at5.nl/live
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Demiurg
Diehard

Bericht door Demiurg »

Gaypride is elk jaar weer een nuttige bijeenkomst,
vooral omdat er altijd wel weer een paar homofoben uit de kast komen.
"What’s now being called 'new atheism' or atheist fundamentalism is really nothing more than the triumph of the jerks. Unsubtle, unlearned (but pretentious), unreflective (but persistent)."
R.J. Hoffmann
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Cluny schreef: Leuk. Ophef!
Gratis PR.

Heel slim om dat op twitter te doen. :)
Voor je het weet komt eea op je af, Geenstijl bv.
Het schijnt een klassiek gevalletje christelijke hersenrot te zijn.
Misschien klinkt dat een beetje onaardig dus ik zou zeggen, oordeelt u zelf; een tweetje van de meneer:

Er staat een feesttent in #Dokkum. Er klinken klanken uit de hel.Heerlijk om morgen weer op te mogen gaan naar Uw tent, O Hemelkoning!

Nou weet ik niet wat hetero's, daar ga ik vanuit, doen in feesttenten in Dokkum met helse klanken maar het lijkt erop dat de meneer zich wel vaker aan dingen stoort.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Fenomeen schreef: Het schijnt een klassiek gevalletje christelijke hersenrot te zijn.
Misschien klinkt dat een beetje onaardig dus ik zou zeggen, oordeelt u zelf; een tweetje van de meneer:
Je hebt goed gegokt.
Bovenstaande Tweet is van Remco de Jong, rechercheur in Groningen. Remco heeft een mening maar is ook politieagent. En hij studeert ook nog theologie.
Dat heb ik dus nog nooit gehoord van iemand die studeert aan de kleinkunstacademie.
Plaats reactie