SGP noemt kans zwangerschap na verkrachting 'heel klein'
Moderator: Moderators
- Doppelgänger
- Bevlogen
Re: SGP noemt kans zwangerschap na verkrachting 'heel klein'
Tja, mijn blindedarm is ook ongeboren leven. Mag ik die er van Kees dan niet uit laten halen als ie ontstoken is?
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Als je je blindedarm laat zitten, ontwikkelt het zich niet tot een nieuw mensje.
Sterker nog: het zou levensbedreigend voor je zijn, waarmee je in de uitzonderingscategorie van de SGP valt.
(niet om de argumenten van de SGP te ondersteunen, maar tegenargumenten moeten wel hout snijden ).
Sterker nog: het zou levensbedreigend voor je zijn, waarmee je in de uitzonderingscategorie van de SGP valt.
(niet om de argumenten van de SGP te ondersteunen, maar tegenargumenten moeten wel hout snijden ).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
- Doppelgänger
- Bevlogen
Je hebt gelijk, ik wordt alleen altijd zo moe als een foetus een 'ongeboren leven' wordt genoemd. Met dat soort logica ben ik een ondood lijk.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Ik ben vooral nieuwsgierig naar hoeveel abortussen jaarlijks gepleegd worden omdat het kind van een verkrachter is?Bonjour schreef:Er zijn zo'n 5 miljoen vrouwen tussen 15 en 70 jaar. Met 1% is dat dus 50.000 zwangerschappen in 55 jaar, dus zo'n 1000 per jaar. Dat is toch nog een heel aanzienlijke hoeveelheid.
Abortus volledig uitsluiten ook voor vrouwen die misbruikt zijn, door een partij waarin alleen mannen mee mogen praten. Ik hoop dat we niet lang hoeven nadenken of de mening van deze partij besluitvorming hierover veel moet beinvloeden. Niet op stemmen dus.
Stelling met een knipoog: SGP vrouwen worden stelselmatig misbruikt, en brengen gemiddeld meer kinderen ter wereld dan niet-misbruikte vrouwen. Van der Staaij kan mooi lullen maar zijn praatjes deugen niet.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Van der Staaij is nu ook beroemd in de Verenigde Staten. 
De kans op SGP stemmers op dit forum lijkt me heel kleinNiet op stemmen dus.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Na Geert Wilders de tweede politicus die bekend is in de VS. Nou krijg ik het wel het idee dat ze een vreemd beeld krijgen van onze politici. Enigszins vertekend.Doppelganger schreef:Van der Staaij is nu ook beroemd in de Verenigde Staten.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Al onze IP adressen van de gasten zitten in de biblebeltgerard_m schreef:
De kans op SGP stemmers op dit forum lijkt me heel klein
En dan hier stiekem anoniem de atheist uithangen zekerPietV. schreef:Al onze IP adressen van de gasten zitten in de biblebelt
Het is een veilige plek. Je valt niet opgerard_m schreef: En dan hier stiekem anoniem de atheist uithangen zeker
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Bob! Ben benieuwd waar je dat op baseerd! Ik spreek vanuit mijn familiekring regelmatig SGP vrouwen die de tegenovergestelde mening innemen! Ook al zeg je dat met een knipoog! Dus, vanuit welk standpunt deugen zijn praatjes niet?Blues-Bob schreef:Stelling met een knipoog: SGP vrouwen worden stelselmatig misbruikt, en brengen gemiddeld meer kinderen ter wereld dan niet-misbruikte vrouwen. Van der Staaij kan mooi lullen maar zijn praatjes deugen niet.Bonjour schreef:Er zijn zo'n 5 miljoen vrouwen tussen 15 en 70 jaar. Met 1% is dat dus 50.000 zwangerschappen in 55 jaar, dus zo'n 1000 per jaar. Dat is toch nog een heel aanzienlijke hoeveelheid.
Groet,
Bob
Ps, je hebt het over een stelling dat SGP vrouwen stelselmatig misbruikt worden! Relevante informatie? Onderzoeken?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Staaij nu bij Knevel en van der Brink
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Bonjour.
Na jouw erop attenderen ben ik het programma, wat ik eigenlijk nooit doe, gaan bekijken. Had ik voorheen het idee dat Van der Staay, een soort pratend wassend beeld met abjecte ideëen was, vanavond sprak de man ineens in een verhoogd tempo. Ik vraag me af hoe dat kan. Wat ik jammer vond was, dat hij de vraag van de Belgische(?) gast maar bleef ontwijken. "Wat vindt u erger: verkrachting, of abortus bij de verkrachte vrouw (meisje)."
Ik heb het aanschouwd en blijf deze man een pratend wassen beeld met abjecte ideëen vinden, die gelukkig maar een heel klein stukje van Nederland vertegenwoordigt.
Groet
kiks
Na jouw erop attenderen ben ik het programma, wat ik eigenlijk nooit doe, gaan bekijken. Had ik voorheen het idee dat Van der Staay, een soort pratend wassend beeld met abjecte ideëen was, vanavond sprak de man ineens in een verhoogd tempo. Ik vraag me af hoe dat kan. Wat ik jammer vond was, dat hij de vraag van de Belgische(?) gast maar bleef ontwijken. "Wat vindt u erger: verkrachting, of abortus bij de verkrachte vrouw (meisje)."
Ik heb het aanschouwd en blijf deze man een pratend wassen beeld met abjecte ideëen vinden, die gelukkig maar een heel klein stukje van Nederland vertegenwoordigt.
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Een zeer gevaarlijke uitspraak.Doppelganger schreef:ik wordt alleen altijd zo moe als een foetus een 'ongeboren leven' wordt genoemd.
Je wekt de suggestie dat je een ongeboren kind dus als een "aandoening "in een lichaam ziet wat je zonder problemen verwijderen kunt.
Ik denk dat iedereen, ook Doppelganger, in princiepe tegen abortus is. Ik in iedergeval wel, maar... de vrouw in kwestie gaat daarover en niet de maatschappij. Het is haar lichaam, ook de foetus.ruuddo schreef:Je wekt de suggestie dat je een ongeboren kind dus als een "aandoening "in een lichaam ziet wat je zonder problemen verwijderen kunt.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.