Bram Kaandorp schreef:Simpelweg ongeinteresseerd of een gezonde afkeer worden niet geaccepteerd.
Uiteraard niet, want een ander een gezonde afkeer van je eigen religie toedichten, is een nagel een de doodskist van je religie.
Ondertussen hoef je er niet van uit te gaan dat ongeïnteresseerden die test überhaupt zullen maken.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
. Kandidaat-heilige
De verlichting is je nabij! Af en toe laat je een steekje vallen . Dan ben je een tikkeltje gestresst bijvoorbeeld wanneer je anderen leerstelligheden hoort verkondigen of wanneer je de gewelddadige kanten van mensen ziet. Maar je herstelt je snel. Niemand die er iets van merkt. Als je slaapt (in je dromen) kun je soms een ander de les lezen maar dat is het dan ook. En als je geluk hebt, ben je droom alweer vergeten als je wakker wordt en jouw onderbewuste weer even rust krijgt.
Ik ben nog jong en geduldig blijkbaar, en ik heb het niet zo op confrontatie. Krijg echter nog steeds een plagerig vooringenomen uitslag.Alleen absolute toleratie schijnt te mogen. Kan iemand een secustress test maken svp?!
Eens kijken wat er gebeurd bij de extremen opzoeken. Tot nu toe steeds errors of niet lager dan ik al had.
Jezus Christus, na een vraag heb ik het al weggeklikt. Wat een rare antwoorden. Een politicus wil een verbod op abortus, wat doet u. En dan zes antwoorden die ik absoluut niet zou doen.
Zulke tests laat ik dus mooi links liggen, die zeggen totaal niks over degene die alles invult. Eerder een kinderachtig stukje journalistiek van gelovigen.
Het valt me op dat iedereen een religieuze titel krijgt, profeet, heilige of Grootinquisiteur.
De kans om uit te leggen waarom je religie liever achter de voordeur ziet wordt je niet gegeven.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Fish schreef:Het valt me op dat iedereen een religieuze titel krijgt, profeet, heilige of Grootinquisiteur.
De kans om uit te leggen waarom je religie liever achter de voordeur ziet wordt je niet gegeven.