Is er een topic over die filmDoppelganger schreef:Eén van de grootste kutfilms die ik ook gezien heb.dikkemick schreef:10.000 BC?
Oh wacht, verkeerde topic.
is het dan toch waar?
Moderator: Moderators
-
Krautsjo
Re: is het dan toch waar?
Ik vond dat van die mammoeten op de piramiden wel geloofwaardig .Doppelganger schreef:Eén van de grootste kutfilms die ik ook gezien heb.dikkemick schreef:10.000 BC?
Oh wacht, verkeerde topic.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- Doppelgänger
- Bevlogen
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Ik weet het. Doelde op de chr. god die alles pak-m-beet zo'n 6 a 7000 jaar geschapen heeft.HenkM schreef:dikkemick schreef:10.000 BC?
Dat is al een hele vooruitgang!geloof in goden is wel ouder: zeg maar 50.000
O ja: Hij zag dat het goed was.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Waarom is er dan evolutie nodig?dikkemick schreef:
O ja: Hij zag dat het goed was.
oops ... dan zitten Darwin, en met hem duizenden andere wetenschappers, er dus helemaal naast !!!
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)