Evangelist-wil-broertjes-opwekken-uit-de-dood.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Bonjour
Moderator

Re: Evangelist-wil-broertjes-opwekken-uit-de-dood.

Bericht door Bonjour »

Ik vind het altijd behoorlijk vervelend wanneer de discussie zo persoonlijk wordt, maar omdat je het in de discussie gooit denk ik dat je misschien er juist over door wilt gaan. Maar dan moeten we meer details hebben. En je verhaal komt nu wat warrig over omdat je het te kort beschreven hebt.

Ik denk dat de moderatoren wel even mee willen werken om vervelende reactie snel te verwijderen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik denk dat de persoonlijke ervaring van Coby niet echt past in dit topic, of Coby moet zich gelijk willen stellen met notoire oplichters als de Maasbachjes en Zijlstra.
We laten Coby dus even voor wat ze is en houden de focus op de zot als in het openingsartikel...
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Bonjour schreef:Ik vind het altijd behoorlijk vervelend wanneer de discussie zo persoonlijk wordt, maar omdat je het in de discussie gooit denk ik dat je misschien er juist over door wilt gaan. Maar dan moeten we meer details hebben. En je verhaal komt nu wat warrig over omdat je het te kort beschreven hebt.

Ik denk dat de moderatoren wel even mee willen werken om vervelende reactie snel te verwijderen.

@Bonjour,
Dank je wel, ik maak me zorgen om Coby meer dan om jullie.

@Jin ook bedankt.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

doctorwho schreef:Mijn oma wekte mij ook altijd zeer vroeg als ik daar uit logeren was. Een soort strafvakantie waarvan je niet opgewekt werd.
Toen ik een keertje dood was heeft ze het toch nog voor elkaar gekregen me te wekken. Nu ze zelf al lange tijd dood is pieker ik er niet over haar te wekken. Misschien ga je 's nachts wel dood en word je door de wekker tot leven gewekt. Ik heb een keer een fles whiskey genuttigd en de dag daarna was ik niet dood maar ook niet opgewekt. Deze evangelist moet zijn promo praatjes maar binnen eigen kring houden en niet nabestaanden lastig vallen met zijn zombie rituelen :evil:
Beste doctor,
Ik heb me zojuist moeten verschonen!
Hartelijk dank hiervoor, ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ziek!
Ziek als je dit denkt
Ziek als je dit vervolgens ook nog eens gaat publiceren op facebook (of waar dan ook)

Maar op religieus gebied is alles geoorloofd.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

dikkemick schreef:Ziek!
Ziek als je dit denkt
Ziek als je dit vervolgens ook nog eens gaat publiceren op facebook (of waar dan ook)

Maar op religieus gebied is alles geoorloofd.
Dat heet godsdienstvrijheid. Als Hans Klok (slechts als voorbeeld!!) dit had geroepen dan had er misschien een gerechtelijk onderzoek gekomen. Onder het mom van aantasting persoonlijke integriteit. Een aanklacht waarbij gekeken wordt naar de geestelijke schade die de persoon (moeder) oploopt in dit soort zaken. Maar vermoedelijk zit de evangelist volgende week weer op zijn gloriestoel. Samen met zijn volgelingen gaan ze weer verder op de ingeslagen weg. En komt het toch tot een aanklacht dan zit de rechter met zijn handen in het haar. En vermoedelijk zal het geloof van deze persoon zwaar gaan wegen,in zijn voordeel dus.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

dikkemick schreef: Maar op religieus gebied is alles geoorloofd.

@Dikkemick,

Nee ook héél véél christenen voelen dezelfde walging, ik vind het ook bizar..
Bob Dylan
Jinny

Bericht door Jinny »

Storm, dat veel christenen het er ook niet mee eens zijn, wil niet zeggen dat ze het openlijk veroordelen....
Op een christelijk forum wat ik frequenteer wordt er met geen woord over gesproken....
Doodzwijgen, dan waait het weer over denken ze waarschijnlijk, en de gek voelt zich wegens gebrek aan tegengas weer gesteund.

Dat is het zieke.....
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Storm schreef:Nee ook héél véél christenen voelen dezelfde walging, ik vind het ook bizar..
Gelukkig maar, het haalt de uitspraak van Dikkemick echter niet onderuit.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Storm schreef:

@Dikkemick,

Nee ook héél véél christenen voelen dezelfde walging, ik vind het ook bizar..
Gelukkig voor jou. Maar wat maakt het verschil tussen iemand die in de 21ste eeuw hier voor uitkomt en personen uit de bronstijd die dit kunstje volgens beschrijvingen ook vertoonden.
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Jin schreef:Storm, dat veel christenen het er ook niet mee eens zijn, wil niet zeggen dat ze het openlijk veroordelen....
Op een christelijk forum wat ik frequenteer wordt er met geen woord over gesproken....
Doodzwijgen, dan waait het weer over denken ze waarschijnlijk, en de gek voelt zich wegens gebrek aan tegengas weer gesteund.

Dat is het zieke.....
@Jin er komt zoveel tegengas ook uit de christelijke hoek.
Nee het veranderd niets aan het feit dat dit walgelijks is zoals Kiks schrijft . Ik voel plaatsvervangende schaamte en velen met mij.
Bob Dylan
Jinny

Bericht door Jinny »

Nou, ik zie die collectieve verontwaardiging niet op de christelijke fora waar ik vertoef, wel veel mantels der liefde om eea toe te dekken.....
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

PietV. schreef:
Gelukkig voor jou. Maar wat maakt het verschil tussen iemand die in de 21ste eeuw hier voor uitkomt en personen uit de bronstijd die dit kunstje volgens beschrijvingen ook vertoonden.
Misschien omdat het toen het bronzen tijdperk was? Maar ik kom er ook niet uit. Rereformed schreef dat niet atheisten christenen laten zien hoeveel bizarre zaken er rondom geloven zijn maar figuren als deze man en ik denk dat hij gelijk heeft.
Dit komt weer hard aan en het verscheurd velen, ik heb de laatste dagen met veel christen vrienden hier over gesproken.. Kleine vlammetjes kunnen hier niet mee omgaan.
Bob Dylan
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Storm schreef:
@Jin er komt zoveel tegengas ook uit de christelijke hoek.
Nee het veranderd niets aan het feit dat dit walgelijks is zoals Kiks schrijft . Ik voel plaatsvervangende schaamte en velen met mij.
Als de religioten het debat beheersen is het dan de taak van de geloofsbroeders en zusters om de schade te herstellen?
Plaats reactie