1500j geleden wist mo dus al dat Nederland zou ontstaan.Cluny schreef: En mijn antipathie tegen deze anti-nederlandse woestijnreligie is alleen maar groter geworden
je zou bijna denken dat Allah toch bestaat
Moderator: Moderators
1500j geleden wist mo dus al dat Nederland zou ontstaan.Cluny schreef: En mijn antipathie tegen deze anti-nederlandse woestijnreligie is alleen maar groter geworden
De islam is een abstract begrip, het gaat om mensen.Samsa schreef: Misschien dat anderen die 'ja' of 'nee' hebben gekozen zin hebben om toe te lichten wat ze er wel mee bedoelen?
Daar zullen de meesten hier het mee eens zijn.Fenomeen schreef:We moeten oppassen dat vrijheden die pas kort geleden verworven zijn, ook blijven bestaan voor de toekomstige generatie.
Heeft iemand enig idee waar dat zware taboe vandaan komt waardoor de islam hier in de praktijk een zwaar bevoorrechte positie heeft verworven?pallieter schreef:Maar om een of de andere reden mag ik dit niet luidop zeggen over de Islam. En dat vindt ik dan weer extra gevaarlijk.
Dat is het voordeel van boven in een toren zitten, dan heb je geen last van platvloers drogredengebabbel.lost and not found yet! schreef:Als Cluny een topic opend waar je een keus kunt maken stem ik zowiezo niet! Het maakt namelijk niet uit hoe je erover denkt, hij blijft in zn ivoren torentje zitten! Succes Cluny!
Volgens mij combinatie van zeer ingewikkelde Israelische Palestijnse Europese relaties en het veel idiotere oppassen voor ze zich opblazen.Heeft iemand enig idee waar dat zware taboe vandaan komt waardoor de islam hier in de praktijk een zwaar bevoorrechte positie heeft verworven?
Waarom beginnen met de Islam? Omdat ze openlijker fundamentalistisch zijn dan hun Christen-fundamentalisten "vriendjes - en (boekverbrandende) vriendinnetjes"?Cluny schreef:Ik zeg het altijd zo: Alle religies de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.