Wie is "De Moslim"?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Jutter schreef:Ik denk we hier gewoon een misverstand te maken hebben. Ik hoop ook dat deze draad een mogelijkheid bied om die misverstanden uit de wereld te helpen, zonder dat er een 'aan de schandpaal nagel' sfeer ontstaat. Ik zie in mijn afkeer voor dweepzucht ook wel eens spoken.
Heel goed mogelijk Jutter, daarom heb ik ook nog niemand aan de schandpaal genageld, en ik zal ook niemand aan de schandpaal nagelen. Als Christiaan uitlegt wáár op de betreffende pagina 'dé moslim' wordt neergezet als terrorist, homohater etc.. dan is het oké, en als hij deze zaken niet duidelijk kan aanwijzen kan hij altijd nog toegeven dat hij iets te snel heeft geoordeeld.

Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Christiaan
Geregelde verschijning

Bericht door Christiaan »

Ja, ik heb het topic verandert. De reden hiervoor was zoals ik heb uitgelegd mijn reactie niet zo zeer tegen het artikel op de voorpagina gericht was. Dit heb ik ook aangegeven en vervolgens heb ik de titel verandert in een titel die mij meer representatief leek. Dit had ik vast beter even kunnen posten, maar daar leer ik weer van voor de volgende keer.
Plaats reactie