Bizar herkenbaar! Ik kijk dan ook uit naar je verdere berichten! Van harte welkom!beforethefact schreef: Ik ben net als meer mensen hier streng christelijk opgevoed [....] Ter info: Ik ben ook geen atheïst, want ook dan ga je uit van allerlei aannames [....]
steeds bewuster [...] naarmate ik opgroeide. dat heeft me aangezet tot verdieping in spirituele stromingen, zelfonderzoek, meditatie, persoonlijke ontwikkeling, noem het maar op.[...] ik voelde me steeds vrijer [...] hoe meer ik oprecht al mijn denkbeelden van God en het geloof in twijfel trok en los liet, des te meer ik me verbonden voelde met God. Al had dat gevoel helemaal niets meer te maken met welk concept van God ook. [.....]
Alles veranderde volledig toen ik me realiseerde dat het hele gebeuren een product van mijn geest was. [....]
Ik wil graag verbinden met mensen die afscheid nemen of hebben genomen van hun geloof. [....]
Ik ben dol op leven. [.....] Ik ben graag bezig met Zelfonderzoek (Wie of Wat ben ik ECHT), hoe het leven werkt en meer van dat. Verder houd ik van natuur, mensen, mensen en mensen. En nog meer.