Aloha! Even voorstellen.

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Inge B
Forum fan
Contacteer:

Re: Aloha! Even voorstellen.

Bericht door Inge B »

beforethefact schreef: Ik ben net als meer mensen hier streng christelijk opgevoed [....] Ter info: Ik ben ook geen atheïst, want ook dan ga je uit van allerlei aannames [....]
steeds bewuster [...] naarmate ik opgroeide. dat heeft me aangezet tot verdieping in spirituele stromingen, zelfonderzoek, meditatie, persoonlijke ontwikkeling, noem het maar op.[...] ik voelde me steeds vrijer [...] hoe meer ik oprecht al mijn denkbeelden van God en het geloof in twijfel trok en los liet, des te meer ik me verbonden voelde met God. Al had dat gevoel helemaal niets meer te maken met welk concept van God ook. [.....]
Alles veranderde volledig toen ik me realiseerde dat het hele gebeuren een product van mijn geest was. [....]
Ik wil graag verbinden met mensen die afscheid nemen of hebben genomen van hun geloof. [....]
Ik ben dol op leven. [.....] Ik ben graag bezig met Zelfonderzoek (Wie of Wat ben ik ECHT), hoe het leven werkt en meer van dat. Verder houd ik van natuur, mensen, mensen en mensen. En nog meer.
Bizar herkenbaar! Ik kijk dan ook uit naar je verdere berichten! Van harte welkom! :)
Mijn persoonlijke blog, over hoe een streng gereformeerd meisje haar geloof volledig verloor en wat de gevolgen waren, vind je hier: https://dogmavrij.wordpress.com/
beforethefact

Re: Aloha! Even voorstellen.

Bericht door beforethefact »

ook jullie bedankt voor het welkom doctorwho, maria en Inge B :lol:
'Thought creates the world and then says: "I didn't do it"' - David Bohm
Plaats reactie