Tsja, je moet natuurlijk ook niet met verzonnen goden aankomen. *kuch* ..PietV. schreef:https://www.kerkvanhetvliegendspaghetti ... afgewezen/
De afwijzing vond plaats op grond van het niet religieuze karakter van de organisatie, het is volgens degenen die het moesten beoordelen een persiflage. De leden voelen zich gediscrimineerd en gaan in beroep.
Pastafarianisme (niet) toegelaten als kerk
Moderator: Moderators
Re: Pastafarianisme niet toegelaten als kerk
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Dus dat verhaal van die gouden platen en de engel Moroni, dat was géén persiflage?
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Ach zolang Marco Borsato nog platina platen krijgt sta ik nergens van te kijken.Henry II schreef:Dus dat verhaal van die gouden platen en de engel Moroni, dat was géén persiflage?
Jij ongelovige gelooft zeker ook niet dat Joseph Smith visioenen had.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Oh, maar ik geloof wel dat hij visioenen had hoor. Had Mohammed ook, hij staat dus niet alleen. Maar van beiden kan gezegd worden dat het niet bijster interessant is. Zij hebben beiden zeker nog nooit pasta gehad.
Wat als je nu niet zo weg bent van pasta.... heb persoonlijk liever Pizza, is dat een probleem? Of zal ik wachten tot er een interne machtsstrijd volgt en de Pizzafarianisten zich afsplitsing?
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Pizza is eigenlijk platte pasta toch?
Ik denk dat je dan toch afwijkt van de bedoeling van pasta; van de ware betekenis daarvan. Je kunt niet zomaar je eigen exegese hierop loslaten en pizza en pasta gelijkstellen. Ik voorzie ook binnen het pasafarianisme een onenigheid tussen wat nu wel en wat niet meer tot deze religie behoort. En zo zou het ook moeten zijn, als je je als 'echte religie' bij de KvK wil aanmelden. Zonder deze essentiële eigenschap van religies, namelijk de (interne) verdeeldheid, machtsstrijd, ware leer etc, wordt je nooit serieus genomen als religie (sarcasm intendedHenry II schreef:Pizza is eigenlijk platte pasta toch?
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Me dunkt dat kan Joseph Smit toch niet verzonnen hebben dat de engel hem de ruimte geeft om meerdere vrouwen er op na te houden.Henry II schreef:Dus dat verhaal van die gouden platen en de engel Moroni, dat was géén persiflage?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Je hebt helemaal gelijk. Mozes mochdat, Mohammed mocht dat, dus waarom Joseph niet?PietV. schreef:Me dunkt dat kan Joseph Smit toch niet verzonnen hebben dat de engel hem de ruimte geeft om meerdere vrouwen er op na te houden.Henry II schreef:Dus dat verhaal van die gouden platen en de engel Moroni, dat was géén persiflage?

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... foto.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... wijs.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Hoort macaroni ook tot pasta?
En brood en bolletjes?
Ik hou niet van alle soorten pizza. Macaroni graag eenvoudig met pork en ham, uitje en geraspte kaas, paar druppeltjes maggi.
Ik voel een innerlijke strijd opkomen.
En brood en bolletjes?
Ik hou niet van alle soorten pizza. Macaroni graag eenvoudig met pork en ham, uitje en geraspte kaas, paar druppeltjes maggi.
Religie is al een blinde man,
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
Wee u afvallige er staat duidelijk omschreven wat er binnen het Pastafarianistische spijswetten geldtFransP schreef:Hoort macaroni ook tot pasta?
En brood en bolletjes?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pasta_(deegwaar" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ramen
haha, wel hilarisch eigenlijk: met een vergiet op op je rijbewijs. 
................is als lid ingeschreven bij de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster met voornoemde gegevens.
Het lid heeft verklaard een echte pastafarian te zijn en zo goed mogelijk proberen te leven naar leefregels en de liever-nietjes, zoals onze noedelige pastagod dit heeft benoemd.
Het lid heeft verklaard een echte pastafarian te zijn en zo goed mogelijk proberen te leven naar leefregels en de liever-nietjes, zoals onze noedelige pastagod dit heeft benoemd.
Toch weer een succesje voor de pastafarianen.
http://www.telegraph.co.uk/news/religio ... aland.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraph.co.uk/news/religio ... aland.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!