jij steltappelfflap schreef: dat kun je zelf opzoeken
Dan mag jij dat ook onderbouwen. Of lukt dat niet?de term moslim is, net als termen genre handlezer/coach/communist/politicus... niet beschermd en iedereen mag die vrij gebruiken.
Moderator: Moderators
jij steltappelfflap schreef: dat kun je zelf opzoeken
Dan mag jij dat ook onderbouwen. Of lukt dat niet?de term moslim is, net als termen genre handlezer/coach/communist/politicus... niet beschermd en iedereen mag die vrij gebruiken.
Ben je nou zo dom, of doe je alleen maar alsof.Jist schreef:Dan mag jij dat ook onderbouwen. Of lukt dat niet?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Titelbescherming" onclick="window.open(this.href);return false;Jist schreef: Dan mag jij dat ook onderbouwen. Of lukt dat niet?
Inderdaad, het gaat over beschermde beroepen. Dus je link onderbouwd dus niet dat een moslim zich daar op kan beroepen/appelfflap schreef:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Titelbescherming" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat jij het bent
ach en moslim is natuurlijk, itt tot dokter, geen beroep
En waarom ben ik dom volgens jou?kiks schreef:Ben je nou zo dom, of doe je alleen maar alsof.Jist schreef:Dan mag jij dat ook onderbouwen. Of lukt dat niet?
Groet
kiks
Dat spelletje speel ik niet.Jist schreef:En waarom ben ik dom volgens jou?
Nee dus. Ik ken erg veel moslims die nog geen letter in de koran gelezen hebben en nog nooit een moskee van binnen gezien hebben. Sommigen kunnen niet eens lezen. Ze zijn er meestal mee opgevoed, en bij veel is het (nog) niet opgekomen aan de hen door opvoeding aangereikte ideeën te twijfelen. Zo lang er geen ideetjes worden aangereikt die strijdig zijn met de heersende wetgeving is daar vaak ook voor hen geen aanleiding toe.Het enige waar een moslim het moslimschap aan kan ontlenen is de Koran!
Inderdaad, het gaat over beschermde beroepen. Dus je link onderbouwd dus niet dat een moslim zich daar op kan beroepen][/quote]Jist schreef: ach en moslim is natuurlijk, itt tot dokter, geen beroep
Je bent het zelf begonnen. Jij suggereert dat ik dom ben, ik vraag je waarom. Onderbouw het dan, of neem je woorden terug. Snel wegrennen is erg sneu.kiks schreef: Dat spelletje speel ik niet.
Nee dus. Ik ken erg veel moslims die nog geen letter in de koran gelezen hebben en nog nooit een moskee van binnen gezien hebben. Sommigen kunnen niet eens lezen.
Dan hebben ze volgens de Koran(het enige waar je moslimschap aan kan ontlenen) hel erg slechte ouders.Ze zijn er meestal mee opgevoed, en bij veel is het (nog) niet opgekomen aan de hen door opvoeding aangereikte ideeën te twijfelen. Zo lang er geen ideetjes worden aangereikt die strijdig zijn met de heersende wetgeving is daar vaak ook voor hen geen aanleiding toe.
Jij beweerde dat de claim "Moslim" vrij was, niet ik, jij komt met het argument "het is een vrij beroep", niet ik.appelfflap schreef: een moslim beroept zich daar niet op![]()
Dat deed je zelf al en nu weer.Jist schreef:Je bent het zelf begonnen. Jij suggereert dat ik dom ben, ik vraag je waarom. Onderbouw het dankiks schreef: Dat spelletje speel ik niet.
Daar is geen enkele reden toe.of neem je woorden terug.
Ik ren niet zo snel weg en zeker nu niet. Je opmerking is daarmee uit het ongerijmde.Snel wegrennen is erg sneu.
Dat noem ik dus een domme vergelijking, die ook niet uit mijn quote valt af te leiden.Jij gaat van het volgende uit. "Mijn vader is Dokter, dus ik ben het ook. Ik kan niet lezen, ik ben nooit naar school geweest, dus ik mag me dokter noemen".
Maar, je snapt niet dat men helemaal geen idee heeft of men moslim is of niet? Men neemt aan dat men Moslim is. Daar zit de foute aanname.kiks schreef: Nee dus. Ik ken erg veel moslims die nog geen letter in de koran gelezen hebben en nog nooit een moskee van binnen gezien hebben. Sommigen kunnen niet eens lezen. Ze zijn er meestal mee opgevoed, en bij veel is het (nog) niet opgekomen aan de hen door opvoeding aangereikte ideeën te twijfelen. Zo lang er geen ideetjes worden aangereikt die strijdig zijn met de heersende wetgeving is daar vaak ook voor hen geen aanleiding toe.
Jij stelt dat wanneer ik stel dat de Koran de enige valide bron is om het moslimschap te bepalen is, een foute aanname is?kiks schreef: Dat noem ik dus een domme vergelijking, die ook niet uit mijn quote valt af te leiden.
De rest van je verhaal bouw je op een foute aanname, zodat je je lariekoek onderbouwd meent te zien.
http://discover.islamway.net/articles.php?article_id=2The word "Muslim" means one who submits to the will of God, regardless of their race, nationality or ethnic background. Being a Muslim entails willful submission and active obedience to God, and living in accordance with His message.
Het maakt voor moslims niets uit wat wij ervan vinden.Jist schreef: Nope, waar zie jij ruimte in de koran wanneer het stelt volmaakt te zijn en opdraagt je er aan te onderwerpen?
je hebt gelijkJist schreef: Blijft mijn stelling dus gewoon staan, Het enige waar een moslim het moslimschap aan kan ontlenen is de Koran![/b]
Zeg ik dat? Nee, integendeel. De enige bron voor het bepalen van Moslimschap is de Koran zeg ik.Fish schreef:
Het maakt voor moslims niets uit wat wij ervan vinden.
Wat ben je toch weer kinderachtig bezig. Waar stel ikappelfflap schreef: je hebt gelijk
jij bent de enige die kan bepalen wie moslim is
en de enige moslims zijn IS en al qaidaaanhangers.
zo, jouw wereld is weer volledig inorde
enjij bent de enige die kan bepalen wie moslim is
Graag even citeren waar IK dat zeg.en de enige moslims zijn IS en al qaidaaanhangers.