Maar dat jij het gelezen heb zal ook wel weer verwijderd worden.
Ik adviseer de moderatie dit nog eens goed door te nemen:
viewtopic.php?p=562280#p562280
Moderator: Moderators
Maar dat jij het gelezen heb zal ook wel weer verwijderd worden.
om de zoveel tijd verandert de moderatie en iedereen heeft zo een eigen stijl
Ik weet niks van de moderatie van voordat ik hier deelnemer werd.appelfflap schreef: ↑20 jan 2020 18:23
om de zoveel tijd verandert de moderatie en iedereen heeft zo een eigen stijl
maar als je d'eruit vliegt dan is dat niet zonder reden
en jij hebt waarschijnlijk een iets te lange teen voor dit forum.
waarom ben je lid geworden?
Omdat ik een vrijdenker ben.
Een verschil in interpretatie kan leiden tot ongewenste uitkomsten wat soms als een probleem gezien wordt.
Inderdaad. In feite is er nooit een probleem, het is de wijze waarop men er mee om gaat.
Dat gebeurt hier dan ook niet.
Ja en dus mag er opgewezen worden dat de argumenten die tot nog toe gepresenteerd werden, helemaal niet zo degelijk waren als de persoon zelf dacht.
jij zwijgt ook niet, dring jij je nu op?
Ik ben forumdeelnemer, van mij mag verwacht worden dat ik onzinnige argumenten tegen spreek.
Dat is niet waar. Ik daag je uit om dat op een degelijke manier gedocumenteerd aan te tonen.Hopper schreef: ↑21 jan 2020 14:34Ik ben forumdeelnemer, van mij mag verwacht worden dat ik onzinnige argumenten tegen spreek.
Peter van Velzen is tevens moderator en heeft tenminste het fatsoen om te mij geen mening of geloof op te dringen.
Want dat is wat moderator axxyanus doet: een geloof/mening opdringen omdat hij de materie niet begrijpt.
viewtopic.php?p=570228#p570228
Daarom wordt Jezus dan ook als een grote autoriteit erkent door velen.
Zijn uitspraken kunnen op individueel niveau op waarde worden getoetst.
Maar dat is een maatstaf die op dit forum geen gewicht heeft, in tegenstelling tot iemand die gezag heeft wegens inzichten in de huidige wetenschappelijke consensus. Als je op dit forum van gedachten wil wisselen dan en je wll leunen op iemands gezag, dan moet je iemand kiezen wiens gezag erkenbaar is volgens de regels van dit forum.
Hopper de deelnemer heeft zich aan de regels van dit forum te houden. Dat betekent dat als je een mening wil verdedigen dat we verwachten dat je dat grotendeels doet op basis van logisch geldige argumenten en de huidige wetenschappelijk consensus.
Je hebt hier niet de vrijheid om uit de losse pols wat ideeën te spuien en te doen alsof het om een degelijk ondersteund inzicht gaat.
Het is niet de bedoeling om hier forumdiscussies, die elders lopen, voort te zetten.
Ik moet nog beginnen.
1. Je hele reactie is geen antwoord op door het mij gestelde.