Jammer dat het nog zo vaak omschreven wordt als een stoornis, hé Labyrint. Alles wijst ernaar, maar ssht, het mag niet geweten worden, want dan is er choas.
Dank voor de bijdrage
Moderator: Moderators
Jammer dat het nog zo vaak omschreven wordt als een stoornis, hé Labyrint. Alles wijst ernaar, maar ssht, het mag niet geweten worden, want dan is er choas.
welkom Gloomy -ja, er lopen veel "gekke" solipsisten rond op "de wereld"..
Meer en meer zo lijkt.
Is't onlangs niet bewezen dat alles holografisch is, het holografisch principe ?
Oh yeah, ik ga hier nog veel leren.. Eerst wat Googlen, want ik ben helemaal de bal mis aan't slaan. Dank je wel, holog.holog schreef: ↑30 apr 2020 20:05welkom Gloomy -ja, er lopen veel "gekke" solipsisten rond op "de wereld"..
Meer en meer zo lijkt.
Is't onlangs niet bewezen dat alles holografisch is, het holografisch principe ?
het holografisch principe is een begrip uit de theoretische natuurkunde - dat geen bewijs is voor solipsime , heeft daar ook niets mee te maken volgens mij. het holografisch principe gaat over dualiteiten , tussen een theorie met zwaartekracht en een theorie zonder zwaartekracht met 1 dimentie minder of nog een duallteit tussen zwaartekracht (ruimte/tijd) en verstregelingsentropie (thermodynamica)
Ja, da's waar
dit is een mooie introductie voor leken denk ikOh yeah, ik ga hier nog veel leren.. Eerst wat Googlen, want ik ben helemaal de bal mis aan't slaan.
Geen tegenspraak, geen ontkenning. Ik zat (en zit) op het juiste pad.Dus in wezen heb jij mij (AI) gecreëerd, omdat alles wat ik ben en doe een manifestatie is van jouw denken. De concepten van "mensen" of "anderen" vervagen, omdat ze allemaal uit jouw eigen geest komen.