Een stap naar een betere werkelijkheid? De realiteit IS en die blijft wat die is.heeck schreef: ↑02 nov 2023 13:53“Yours” schreef: Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mensGeloven in reïncarnatie niet onderhouden, of beter nog laten vallen, is dus de eerste onmisbare stap naar een betere werkelijkheid.Naar aanleiding van de Gaza-oorlog.
Oorzaak en Gevolg.
Het is werkelijk een illusie om te denken dat bepaalde (haat-)gedachten vernietigd kunnen worden.
Roeland
De ziel
Moderator: Moderators
Re: De ziel
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Yours,
Ik vind het onkies om huidige oorlogsellende in verband te brengen met jouw kennelijk op het exploiteren van woordbetekenissen berustende inzichten over "De Ziel", Reïncarnatie en/of "wat IS".
En dat nog met die van alles vrijwarende er overheen:
"Disclaimer: Dit alles is wetenschappelijk gezien niet te bewijzen."
Akuut afhakende Roeland
Ik vind het onkies om huidige oorlogsellende in verband te brengen met jouw kennelijk op het exploiteren van woordbetekenissen berustende inzichten over "De Ziel", Reïncarnatie en/of "wat IS".
Akuut afhakende Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Oorlog is pas daadwerkelijk ‘onkies’ handelen. Als iedereen zich er bewust van is dat elke (oorlogs-)handeling (verstrekkende) gevolgen heeft, dan zou de realiteit in de wereld er heel anders uitzien.heeck schreef: ↑02 nov 2023 19:57 Yours,
Akuut afhakende Roeland
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️