Peter is gevallen en gewond
Moderator: Moderators
Re: Peter is gevallen en gewond
Goed herstel gewenst, en zicht op voorkoming van herhaling.
Misschien…
Ik had er ook nog nooit van gehoord maar van mij ook goed herstel gewenst!
Levensovertuiging: het geheel van opvattingen dat je hebt over het leven en over de manier waarop je het beste kunt leven.
En? Weer hersteld Peter?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Nog wat wonmdkorstjes die er af moeten vallen en gisteravond nog wat spierpijn. Maar ik ben weer grotendeels de oude.
Ik wens u alle goeds
Ben je bang voor herhaling, Peter?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Mooi.Peter van Velzen schreef: ↑11 jun 2025 01:32Nog wat wonmdkorstjes die er af moeten vallen en gisteravond nog wat spierpijn. Maar ik ben weer grotendeels de oude.
Voor in het vervolg.Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder.
Denk je het nu te voelen, als zich dat weer voor zou doen?
En dan meteen te stoppen misschien?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik heb mijn Nordic-Walking stokken 2 cm langer gemaakt, dan loop ik vanzelf meer rechtop.Maria schreef: ↑11 jun 2025 10:29Mooi.Peter van Velzen schreef: ↑11 jun 2025 01:32Nog wat wonmdkorstjes die er af moeten vallen en gisteravond nog wat spierpijn. Maar ik ben weer grotendeels de oude.
Voor in het vervolg.Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder.
Denk je het nu te voelen, als zich dat weer voor zou doen?
En dan meteen te stoppen misschien?
Verder tracht ik niet te snel te stappen, maar grotere passen te maken.
Ik heb de afgelopen dagen steeds een grotere afstand gelopen, en al het weer morgen meezit, loop ik weer mijn gebruikelijke rondje.
Ook moet ik mijn medidijnen vooral op vaste tijden innemen.
Het was overigens de tweede keer in 13 jaar tijd dat ik viel. De voorgaande keer was een gemiste traptrede, en ik had nauwelijks pijn.
Ik wens u alle goeds