Skepp.be uit de lucht?
Moderator: Moderators
Dag Tsjok,
Groeten,
drosofila
Wat een sukkels zijn wij toch, niet.Tsjok45 schreef: tsja , "hogere machten" zijn onbegrijpelijk voor stervelingen ...
Zal ik hem even een seintje geven?Tsjok45 schreef: Euh ..... is er ook nog een gorilla op komst ?
En al die andere toffe peren ....
Groeten,
drosofila
De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf. (B. Tuchman)
Dag Psycop,
leuke avatar heb je daar! Wat voor snoezig diertje is dat?
En zeggen dat die van mij misschien wel met de harde schijf van Skepp verloren is gegaan. Ik vond hem juist zo mooi.
Groeten,
drosofila
En zeggen dat die van mij misschien wel met de harde schijf van Skepp verloren is gegaan. Ik vond hem juist zo mooi.
Groeten,
drosofila
De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf. (B. Tuchman)
ach, je kunt altijd even kijken op http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&q ... w.skepp.be . Vervolgens alle pagina's uit google's cache-geheugen openen en weer op de site zetten.
Heel simpel dus.
Heel simpel dus.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Welkom nieuwkomers (een aantal zijn al druk aan het posten). Skepp ligt inderdaad plat. Van mij mogen ze de databank opnieuw installeren. En alle rotzooi gelijk verwijderen. Enkele hardcore reli-spammers hebben hun negatieve stempel al te lang op dit forum gezet. Topics als" wat zal uw eeuwig huis zijn" geven mij braakneigingen.
En wekenlang liggen deze lui met al hun alterego's te koekeloeren of ze niet nog ergens hun "blijde" boodschap kunnen lozen.
Nee, hiervoor hoeft Skepp niet te blijven.
En wekenlang liggen deze lui met al hun alterego's te koekeloeren of ze niet nog ergens hun "blijde" boodschap kunnen lozen.
Nee, hiervoor hoeft Skepp niet te blijven.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
ja ; dat zal zeker jessy veel plezier doen ...Zal ik hem even een seintje geven?
Ho maar :dit heb ik nog ergens op mijn harde schijf gevondenEn zeggen dat die van mij misschien wel met de harde schijf van Skepp verloren is gegaan. Ik vond hem juist zo mooi.

Zoals ooit eens een oude filosoof( of is het big brother? ) zei " niets is verloren "
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 30 aug 2006 23:19, 4 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Dag droso,drosofila schreef:Dag Psycop,
En zeggen dat die van mij misschien wel met de harde schijf van Skepp verloren is gegaan. Ik vond hem juist zo mooi.![]()
Groeten,
drosofila
Het is een wombat (vraag me niet welk subspecies want heb het maar van google geplukt). (vind helaas mijn vorige avatar ook niet meer... Tsjok mss?).
Deze is wel duidelijker natuurlijk.
@ Kitty,
als je kijkt bij de leden hier, staat Raafje er al tussen. (Paul DH heb ik bvb nog niet gezien)
mvg
Psycop
De illusie vanalles te begrijpen
-
bad_religion
yepVia google-cache of zo?
wel met wat gelukmaar vooropig ga ik de nieuwe avatar nog even gebruiken
Een aantal morosofen ( die we hier ook kennen ) en psychiatrische gevallen mogen ze zeker houden .....Tja, nu je het zegt Gabriel is hier maar eventjes geweest, mag je houden a.u.b
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 31 aug 2006 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Groet aan allen
Yoo de mannen ( en de vrouwen natuurlijk ). Ook ik heb me vooral geregistreerd wegens het blijvend uitblijven van skepp. Freethinker is uiteraard ook een prima site/forum. Ik kwam hier voordien wel eens lezen en heb me nu maar geregistreerd. Dat is trouwens handiger voor het ontwaren van nieuwe topics en nieuwe berichten.
Wie zijn avatar(link) van skepp probeert terug te vinden, kan dat op de volgende manier proberen :
Nostalgische gevoelens ? Wel, bekijk het nog maar eens : http://web.archive.org/web/200503051440 ... ssieforum/
Nostradamus zal de HD-crash van SKEPP achteraf bezien wel voorspeld hebben zeker ?
Mvg.
Blauwtje.
Wie zijn avatar(link) van skepp probeert terug te vinden, kan dat op de volgende manier proberen :
- Ga naar google.
- Typ het volgende : site:www.skepp.be/discussieforum gebruikersnaam ( waarbij je uiteraard 'gebruikersnaam' vervangt door jouw gebruikersnaam )
- Klik op enter.
- De eerste link is dan het profiel. Klik op "in Cache" en wacht ( echt wel redelijk lang ).
- Uw Avatar zal verschijnen. Klik rechts =>View Image en u heeft de URL van uw Avatar.
Nostalgische gevoelens ? Wel, bekijk het nog maar eens : http://web.archive.org/web/200503051440 ... ssieforum/
Nostradamus zal de HD-crash van SKEPP achteraf bezien wel voorspeld hebben zeker ?
Mvg.
Blauwtje.
111 111 111 x 111 111 111 = 12 345 678 987 654 321
Ik zit te denken of het crashen van de site misschien werd veroorzaakt door de vele Jomanda-spam van F E. Om dit forum plaatste hij een giga hoeveelheid van meer dan 70 links om ze vervolgens weer te verwijderen. Tegelijkertijd was hij ook op het forum van Skepp bezig en misschien kon de site zo'n enorme posting ineens niet verwerken.
Wenn die Löwen reden könnten hätten sie uns nichts zu sagen - Wittgenstein