Firefox 0.9

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Jutter schreef:Hier nog een tevreden firefox gebruiker (in combinatie met thunderbird).

www.freebyte.com is trouwens een prima bron voor gratis (spyware-loze) software.
Goeie combinatie, gebruik ik ook. Bedanklt voor de link.
Zit er nu op met Linux (Linspire) met als browser de internet suite van Linspire (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031211 Debian/1.5-2.0.0.lindows0.0.43.45+0)
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Firefox 1.0

Bericht door skeptic »

Firefox 1.0 ishere!
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

www.startpagina.nl/alert

Gniffel... (ik zoek een ikoontje met een aureooltje, maar aangezien dat er niet is moet u er dat maar bijdenken)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Fenomeen schreef:www.startpagina.nl/alert

Gniffel... (ik zoek een ikoontje met een aureooltje, maar aangezien dat er niet is moet u er dat maar bijdenken)
Sommigen hebben nu deze in gedachten. ](*,)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik ben ook om. Heb er nu een paar uur mee gewerkt en ik denk dat Firefox mijn favoriete browser wordt.

ciao..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Wat ik nou toch weer tegenkwam, het wordt steeds leuker mensen:

Bugmenot

Ik kom wel eens op sites waar je dan eerst moet registreren, bv trouw.nl.
En daar heb ik dan nooit zin in en surf dan verder.

En toen was er Bugmenot!

Nou klik ik met rechts in dat inlogveldje en dan zoekt het automagisch naar een inlognaam + wachtwoord (die het ook al netjes invult) en voila, men kan de site bekijken.

De één vindt het niks, da's altijd met deze dingen, ikzelf ben er erg blij mee.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Webwereld schreef:De populariteit van Firefox en andere alternatieven voor Internet Explorer zorgen ervoor dat cyberagenten en forensische experts nieuwe trucjes moeten toepassen tijdens hun onderzoek. Internet Explorer verbergt namelijk niets voor politie en andere onderzoekers, die bijvoorbeeld willen weten welke websites een verdachte heeft bezocht. Onderzoekers weten waar de browser cache, cookies en geschiedenis van IE zich bevinden, en hoe ze deze bestanden moeten lezen. Ook forensische tools helpen hierbij.

Dit wordt een ander verhaal als het gaat om alternatieve webbrowsers zoals Firefox en Opera. Deze programma's gebruiken verschillende structuren, bestanden en andere benamingen. Ook worden de bestanden ergens anders opgeslagen, wat voor problemen voor de onderzoekers kan zorgen. Verder worden de browsers ook niet door alle forensische tools ondersteund.
Dat geeft toch een veilig gevoel, zulke kundige cyberagenten. *kuch*
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Plaats reactie