Wacht even, hoor.Devious schreef:Wacht even hoor. Lees goed wat ik zeg. Ik zeg nergens dat God (Wat Zij/Hij/Het ook moge zijn) niet bestaat. Ik heb het over de goden uit de bijbel en koran.
Ik snap je. Maar zoals je het had geschreven leek het even of je door toedoen van de Bijbel en Koran de Goden ook afschreef. Mijn te snelle interpretatie waarschijnlijk. Zegt meer iets over mij, dan over jou.
Voor mij dus de reden om dat niet te doen. Maar als het waar zou zijn... stel dat je echt in de hel terecht komt als je je verder niet aan de Bijbel/Koran houdt. Ik kan me voorstellen dat mensen er dan voor kiezen. Maar zelf zeg ik: dan maar in de hel, want zo'n God wil ik niet.Devious schreef:heb het over de God die zelf in zijn geschriften zegt dat homoseksuelen gestraft moeten worden, dat vrouwen als een akker zijn voor de man waar de man gebruik van mag maken wanneer hij maar wil, dat Hij de ene (man) heeft doen uitmunten boven de ander (vrouw). (...) En wat een leuke God is dat om te aanbidden.