Moslims verkrachten geen muslima's

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Je gaat je wel afvragen of het zo tegen haar wil was als het een jaar kon duren en ze het terloops vertelde tegen iemand. Dan zou er geen sprake zijn van verkrachting maar van verboden sex met een minderjarige. Hiernaast wordt gezegd door de jongens dat ze sex mogen hebben met een ongelovige omdat dan voor hen het kennelijk geen sex voor het huwelijk is, dit lijkt me een zelfbedachte regel om maar lekker in het rond te kunnen sexen als het maar niet met een moslima is. Hoe kun je in hemelsnaam tegen haar wil een meisje van 13 steeds opnieuw verkrachten en dat een jaar lang? Dan zorg je toch dat je niet meer met die gasten meegaat?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Ja kitty ,zo denk ik er nu ook over .....
Ik blijf het wel volgen ... al was het maar om de heisa en de tendentieuze stemmingmakerij die er rond is onstaan ...
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Het kan ook nog zijn dat dat meisje doodsbang was. Tenslotte waren het buurjongetjes. We weten je te vinden. En je ouders. Zoiets.

Maar goed, dat weten we dus allemaal niet, en daarom zijn oordelen en algemene conclusies niet gerechtvaardigd. Ik vind de verkrachtingsstatistieken uit Noorwegen al heel wat meer zeggen, maar zelfs daar moet je er ook sociologische analyses op loslaten voor een volledig beeld. Wie, wat waar hoe. Religie speelt daar een rol in, maar een onder meerdere. Niet elke moslimman vergrijpt zich immers aan Westerse vrouwen.

Ook zo'n uitspraak als: wacht maar we nemen hier de boel over, zegt mij niet zoveel zolang niet duidelijk is wie dat allemaal denkt en wat daar de motieven voor zijn. Meestal gaat het, zo is mijn indruk, om mensen uit de onderklasse, machtelozen die met die wensdroom zichzelf een goed gevoel bezorgen.
marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle »

Tsjok45 schreef:Ja kitty ,zo denk ik er nu ook over .....
Ik blijf het wel volgen ... al was het maar om de heisa en de tendentieuze stemmingmakerij die er rond is onstaan ...
Weet je wat pas stemmingmakerij is? Dat CBS, wordt dat geleid door Wilders of zo.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.as ... ,G5&STB=G3
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas
marc aka controle
Ervaren pen

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=194 ... is_geopend.

"In geschriften wordt de uitdrukking 'de verkrachting van Europa' meestal in overdrachtelijke zin gebruikt. Ik vrees echter dat we hem binnenkort letterlijk kunnen gaan nemen: het aantal verkrachtingen in Europa stijgt schrikbarend.

Bijvoorbeeld in Zweden, waar het aantal seksuele geweldsmisdrijven de afgelopen twintig jaar verdrievoudigd is (bij meisjes onder de 15 zelfs verzesvoudigd). Het grootste deel van de daders zijn jonge moslims en het grootste deel van de slachtoffers zijn autochtone meisjes (blanke meisjes dus, maar met racisme heeft het niets te maken volgens de politiek correcten). In Nederland is het al niet anders, maar de linkse goegemeente -sommige PvdA politici voorop- wringt zich in allerlei bochten om te voorkomen dat verkrachtingen, meestal gepleegd door Marokkanen, in de publiciteit komen, om deze bevolkingsgroep niet te 'stigmatiseren'.

Toen ik pas studeerde, aan het eind van de jaren zestig, hadden we soms 's avonds college in een naargeestig flatgebouw in een winderige buitenwijk. Als we pech hadden, zaten we in de bus terug naar de binnenstad tussen de buitenlandse schoonmakers die de gebouwen aan kant hielden. Vrouwelijke studenten kregen dan voortdurend schunnige opmerkingen naar het hoofd (die ze gelukkig niet konden verstaan) en werden soms tot in de trein toe achtervolgd door gastarbeiders die een 'afspraakje' met ze wilden maken. Ik was toen nog tamelijk naïef en vroeg mij af hoe die lieden in vredesnaam op het idee kwamen dat Nederlandse studentes zich met schoonmakers inlieten. De reden was simpel natuurlijk, voor hen waren het gewoon hoeren (door hun schaarse kleding konden onze gasten echter niet in verwarring zijn gebracht: alleen hun handen en gezicht waren zichtbaar).

Het is hun cultuur, werd ons toentertijd wijsgemaakt. Ze moeten eerst wennen aan de manier waarop mannen en vrouwen in Nederland met elkaar omgaan. Vijfendertig jaar later hebben ze (zelfs degenen die hier geboren en getogen zijn) dat blijkbaar nog steeds niet geleerd. Nog altijd worden vrouwen en meisjes op straat en in het openbaar vervoer lastig gevallen en beledigd, alleen nu in het Nederlands. Niet omdat de daders niet weten dat de vrouwen die ze belagen niet de gewoonte hebben voor een paar euro hun benen uit elkaar te doen, maar omdat hun godsdienst hen voorhoudt dat alle autochtone vrouwen hoeren zijn en als zodanig behandeld mogen worden.

Niet alleen vergoelijkt de islam de verkrachting van 'ongelovige' vrouwen, sommige geestelijken sporen jongeren er zelfs toe aan. De Australische mufti Sjeik Taj Din al-Hilaly baarde laatst nogal wat opzien met een preek waarin de volgende onthullende uitspraken voorkwamen.

"If you take uncovered meat and put it on the street, on the pavement, in a garden, in a park, or in the backyard, without a cover and the cats eat it, then whose fault will it be, the cats, or the uncovered meat's? The uncovered meat is the disaster. If the meat was covered the cats wouldn't roam around it. If the meat is inside the fridge, they won't get it."

"If the woman is in her boudoir, in her house and if she's wearing the veil and if she shows modesty, disasters don't happen."

"Satan sees women as half his soldiers. You're my messenger in necessity, Satan tells women you're my weapon to bring down any stubborn man. There are men that I fail with. But you're the best of my weapons."

In Australië zijn de politici hier echt kwaad over geworden, al moet ik nog zien dat ze deze achterlijke geestelijke eindelijk eens het land uitflikkeren. De sjeik zag in ieder geval wel een bui hangen, want bij zijn verdediging vergeleek hij zichzelf met Paus Benedictus, die ook alleen maar de woorden van een 'ervaringsdeskundige' had aangehaald. Anders dan de paus distantieerde hij zich echter niet van het citaat. Dat kon hij ook moeilijk, want zijn fulminaties waren regelrecht gebaseerd op passages uit de koran en de hadith en voor het verkondigen daarvan wordt hij juist betaald.

Nu had sjeik al-Hilaly wel vaker opzien gebaard door zijn opruiende uitspraken (o.a. over joden), maar niettemin kreeg hij enkele jaren geleden een vaste verblijfsvergunning, dankzij Labor politici die naar de stemmen van de moslims in hun district hengelden. Waarmee maar weer eens bewezen is dat politici werkelijk tot alles bereid zijn voor electoraal gewin.

Een groot deel van de verkrachtingen door moslims zijn groepsverkrachtingen. Groepsverkrachtingen zijn een interessant fenomeen. Alle 'excuses' die voor individuele verkrachtingen worden aangevoerd (seksuele stoornis, ongelukkige jeugd, een 'misverstand') gaan hier niet op. Een groepsverkrachting is een puur haatmisdrijf. Sommige auteurs beschouwen de (groeps)verkrachting als een bewuste tactiek om de autochtone bevolking te demoraliseren en ertoe te bewegen de islamitische kuisheidsvoorschriften over te nemen (m.a.w. als je niet verkracht wilt worden, bedek je dan). Het Nederlandse antwoord op dergelijke misdrijven is altijd weer hetzelfde slappe geitenwollensokkengelul (voorlichting, hulp voor de daders, MTV van de buis). Het is te hopen dat de Nederlandse politici ook eens flink kwaad worden op geestelijken die verkrachters (en andere geweldplegers) verdedigen -voor de Nederlandse bevolking dat doet."
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 24 mar 2007 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

marc aka controle schreef: Weet je wat pas stemmingmakerij is? Dat CBS, wordt dat geleid door Wilders of zo.
Hoezo? Geloof je het niet?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

marc aka controle
Ervaren pen

Kitty schreef:
marc aka controle schreef: Weet je wat pas stemmingmakerij is? Dat CBS, wordt dat geleid door Wilders of zo.
Druipt het sarcasme er niet van af?
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 24 mar 2007 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

marc aka controle schreef:
Kitty schreef:
Druipt het sarcasme er niet van af?
Ok dan 8)

JanC
Ervaren pen

Bericht door JanC »

Kitty schreef:...Dan zou er geen sprake zijn van verkrachting maar van verboden sex met een minderjarige. ...
Even ter toelichting: seks met een min 16-jarige is in België, strafrechterlijk gezien, altijd verkrachting. Ook als die minderjarige toestemming zou gegeven hebben.
Ni dieu, ni maître.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

JanC: Volgens mij moeten in NL de voogden toestemmingen geven bij sex onder de 16.

Overigens doet dit verhaaltje mij denken aan een Marokaanse jongen die ik kende die eiste dat hij met een Marokaanse zou trouwen en die moest en zou maagd zijn bij het huwelijk maar hij mocht er op los sexen wat hij wilde Want ook daarbij gold: sexen met een niet-moslim ziet de allerhoogste niet :S
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

marc aka controle schreef:
Tsjok45 schreef:Ja kitty ,zo denk ik er nu ook over .....
Weet je wat pas stemmingmakerij is? Dat CBS, wordt dat geleid door Wilders of zo.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.as ... ,G5&STB=G3
Dat zijn alleen maar droge cijfers, waar je zelf conclusies uit kunt trekken!
Uiteraard uitgaande v.d. eerlijkheid en integriteit van e.e.a.
Of 'gezinshereniging' ná de zeventiger jaren v.d. vorige eeuw nog integer was, mag in hoge mate betwijfeld worden. (oorspronkelijk bedoeld om het gezin v.d. gastarbeider over te laten komen toen de resp. thuislanden weigerden om die gastarbeiders na afloop bv.h. werkcontract, terug te nemen!)
Door die oorspronkelijke opzet los te laten, verwerd integratie tot een wassen neus die naar enclave-vorming leidde! (door de onbeheersbaarheid v.d. immigranten stromen en de be-invloeding daarvan, vérre boven de macht v.d. autochtoonse bevolking(en) uitrees!
Inburgeringscursussen daardoor verworden zijn tot een soort milde douane, om het grensverkeer tussen de enclaves een beetje soepel te houden, kunnen niet anders dan kritiek opleveren van mensen die menen dat er nog steeds van integratie sprake is.
Hoe naief kun je zijn?
Discipel

Bericht door Discipel »

Kitty schreef:Je gaat je wel afvragen of het zo tegen haar wil was als het een jaar kon duren en ze het terloops vertelde tegen iemand. Dan zou er geen sprake zijn van verkrachting maar van verboden sex met een minderjarige.
Hmm, ik schrik er wel eens van hoe onwetend en zwak de positie van de gemiddelde 13 jarige is. Als je het geluk hebt een degelijke opvoeding en een goeie dosis intelligentie te krijgen dan sta je rond die leeftijd wel stevig in je schoenen. Ontbreekt het aan beide, wat helaas vaak het geval is, dan is een meisje van zo'n leeftijd ontzettend makkelijk te manipuleren. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen voor een verbod op sex met minderjarigen. "Vrije wil" is zeer relatief als je vrije wil nog vrijwel niet ontwikkeld is, en verkrachting hoeft in het geval van kinderen niet altijd met (dreiging van) geweld plaats te vinden.

Dan nog een ander puntje: Uit zo'n summier berichtje afleiden wat "moslims denken" en stellen dat moslims het blijkbaar okay vinden om niet-moslims te verkrachten lijkt me wat érg kort door de bocht. Als je dan kritiek wilt leveren op de vrouwonvriendelijkheid van de Islam, doe dat dan op een zinnige manier, waarin je de kracht van de rede laat zien. Het lijkt me niet zo moeilijk om een idiote atheïst vinden die het okay vindt om gelovigen te verkrachten omdat ze gelovig zijn. Dat zegt nog niets over atheïsme (in tegenstelling wat een zwaargelovige trouwens ongetwijfeld zal roepen).
Verlichting is de bevrijding van de mens uit de onmondigheid die hij aan zichzelf te danken heeft.
Onmondigheid is het onvermogen zich van het verstand te bedienen zonder de leiding van een ander.
- Immanuel Kant -
Kolenboer
Contacteer:

Bericht door Kolenboer »

De kern is dit: moslims vinden dat niet-moslims in deze wereld minder rechten hebben dan moslims. Dat halen ze uit de koran en uit de moslimse tradities. Bij welke grote religies komt dat verder nog voor?
De bovengrondse landbouw heeft de toekomst!
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Het christendom, het clubje van marc aka!
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Kolenboer schreef:De kern is dit: moslims vinden dat niet-moslims in deze wereld minder rechten hebben dan moslims. Dat halen ze uit de koran en uit de moslimse tradities. Bij welke grote religies komt dat verder nog voor?
eerlijk is eerlijk christenen zijn ook niet altijd lief en aardig geweest. zie spaanse inquisitie enzo en het uitmoorden van de aztheken.
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie