Hamas komt tot democraties besluit

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

marc aka controle schreef:Alleen raar dat palestijnse christenen zichzelf niet opblazen.
Ja? Dat weet je zeker?
marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle »

Atli schreef:
marc aka controle schreef:Alleen raar dat palestijnse christenen zichzelf niet opblazen.
Ja? Dat weet je zeker?
Hoe wil ik dat bewijzen? Ik heb er nog nooit van gehoord. En geloof mij, de media zouden er ieder belang bij hebben om zoiets te tonen, dat ontlast immers de islam van het zelfmoordaanslagenmonopolie.
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas
Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus »

marc aka controle schreef:
Atli schreef:
Ja? Dat weet je zeker?
Hoe wil ik dat bewijzen? Ik heb er nog nooit van gehoord. En geloof mij, de media zouden er ieder belang bij hebben om zoiets te tonen, dat ontlast immers de islam van het zelfmoordaanslagenmonopolie.
Haha... Hier spreekt een compleet door het populisme geindoctrineerde minkukel!
Alsof de media een complot hebben gesmeed om ons verkeerd voor te lichten over wat er in Israel gebeurd!
Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus »

Kitty schreef:
Brennus schreef:Er is maar één links, en dat is de SP.
Grappig zeg dat Groen Links niet links is.
What's in a name..

De VVD is niet liberaal.
Het CDA niet Christelijk
De PvdA heeft al lang niks meer met arbeiders te maken...

Het begint te dagen?
Je moet politieke partijen en stromingen op hun merites beoordelen, niet op wat ze zeggen of beloven.
marc aka controle
Ervaren pen

Brennus schreef: Haha... Hier spreekt een compleet door het populisme geindoctrineerde minkukel!
Alsof de media een complot hebben gesmeed om ons verkeerd voor te lichten over wat er in Israel gebeurd!
[Quote ingekort door Devious. Vriendelijk verzoek om hier in het vervolg zelf om te denken]
Alsjeblieft zeg. De media wordt in NL grotendeels gecontroleerd door linksdenkenden. Die spinnen het nieuws gewoon. En er wordt idd wel eens compleet fout ingelicht. Ken je de beelden nog van een palestijnse vader en zoon achter een ton nog? Is al een tijdje terug.

Pallywood, een goede ontnuchteringsdrank.

http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opys
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas
Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus »

marc aka controle schreef: Alsjeblieft zeg. De media wordt in NL grotendeels gecontroleerd door linksdenkenden. Die spinnen het nieuws gewoon. En er wordt idd wel eens compleet fout ingelicht. Ken je de beelden nog van een palestijnse vader en zoon achter een ton nog? Is al een tijdje terug.
Pallywood, een goede ontnuchteringsdrank.
http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opys
[Kort en selectief quoten AUB.. gemodereerd door Devious]
Er is geen linkse media!!

Was het maar waar!

Ja, en dat Palestijnse jongetje is door de Palestijnen zelf doodgeschoten.
Alsof dat iets bijzonders is.
Het gebeurd daar regelmatig dat Palestijnen elkaar uitmoorden.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Atli schreef:
Ja? Dat weet je zeker?
Waarom zou ik jouw geloven, jij denkt dat de media........
marc aka controle
Ervaren pen

Brennus schreef:
Er is geen linkse media!!

Was het maar waar!

Ja, en dat Palestijnse jongetje is door de Palestijnen zelf doodgeschoten.
Alsof dat iets bijzonders is.
Het gebeurd daar regelmatig dat Palestijnen elkaar uitmoorden.
Nos journaal, nova, pauw en witteman, buitenhof, tegenlicht.

Dan heb ik je toch onderschat, je informeert je beter dan ik gedacht had. Want op het nos journaal heb ik deze rectificatie (mbt vader/zoon) nooit gezien. Maar ik kan het natuurlijk gemist hebben.
marc aka controle
Ervaren pen

Atli schreef:
Atli schreef: Ja? Dat weet je zeker?
Waarom zou ik jouw geloven, jij denkt dat de media........
Jij hoeft mij niet te geloven. Bewijs het tegendeel. Zijn genoeg aljazeera achtige zenders op deze planeet.

edit: ik dacht ook dat in de wetenschap dingen pas worden aangenomen als ze bewezen zijn/ redelijker wijs aan te nemen zijn. Ga jij nu een andere standaard hanteren?
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 01 apr 2007 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Brennus schreef:Het begint te dagen?
Je moet politieke partijen en stromingen op hun merites beoordelen, niet op wat ze zeggen of beloven.
Doe jij dat ook met de SP? Oh nee, dat kan nog niet, want die hebben nog nooit geregeerd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
marc aka controle
Ervaren pen

Kitty schreef:
Brennus schreef:Het begint te dagen?
Doe jij dat ook met de SP? Oh nee, dat kan nog niet, want die hebben nog nooit geregeerd.
en zullen nooit regeren. Over populisme gesproken.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Jij hoeft mij niet te geloven. Bewijs het tegendeel. Zijn genoeg aljazeera achtige zenders op deze planeet.
Jij stelt dus dat enkel en alleen palestijnse moslims zelfmoordaanslagen plegen en sluit absoluut de mogelijkheid uit dat christelijk palestijnen dat niet een keer hebben gedaan.

Dit heb jij afgeleid vanuit een vooronderstelling en nu moet ik het tegendeel bewijzen?

edit: ik dacht ook dat in de wetenschap dingen pas worden aangenomen als ze bewezen zijn/ redelijker wijs aan te nemen zijn. Ga jij nu een andere standaard hanteren?
(snir) Ik dacht dat iedere vorm van logica en rationeel denken onmogelijk was omdat je het ontstaan van materie niet weet. Maar vooralsnog mag men op een vooronderstelling wel uitspraken doen over de verheven verworvenheden van de geloofsbroeders in den vreemde?
Laatst gewijzigd door Atli op 01 apr 2007 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

marc aka controle schreef:en zullen nooit regeren. Over populisme gesproken.
Het niet regeren heeft niet met populisme te maken maar meer met stemmen werven en een coalitie partner vinden. Of moeten we volgens jouw maatstaaf nu ook de SGP al populistisch noemen.

Trouwens, populisme, poltieke correctheid, demonisatie macines schei toch eens uit met die kolere politieke kretologie!
marc aka controle
Ervaren pen

Atli schreef:
marc aka controle schreef:en zullen nooit regeren. Over populisme gesproken.
Het niet regeren heeft niet met populisme te maken maar meer met stemmen werven en een coalitie partner vinden. Of moeten we volgens jouw maatstaaf nu ook de SGP al populistisch noemen.

Trouwens, populisme, poltieke correctheid, demonisatie macines schei toch eens uit met die kolere politieke kretologie!
Je gaat mij niet vertellen dat de SP geen populistische trekjes vertoont. En de term populisme was meer een reactie op mijn vriend brennus die mij een " door populisme geindoctrineerde minkukel" noemde. Staat dus even los van wel of niet regeren. Alhoewel de SP en groenlinks for that matter hun profiel verliezen bij regeren. Het zijn namelijk pipedreams wat ze verkopen.
marc aka controle
Ervaren pen

Atli schreef: (snir) Ik dacht dat iedere vorm van logica en rationeel denken onmogelijk was omdat je het ontstaan van materie niet weet. Maar vooralsnog mag men op een vooronderstelling wel uitspraken doen over de verheven verworvenheden van de geloofsbroeders in den vreemde?
[quote ingekort door Devious. Zelf doen in het vervolg aub.]Wat kan je uitsluiten? Dat de paus homos gaat trouwen?

Gaat om de feiten. En die zijn tot nu toe bij mijn info 100% moslimzelfmoordaanslagen bij de Palestijnen. In tijden van het internet zou het echt wel nieuws zijn wanneer dit niet zo was. Dat gaat nog eens groot worden, dat internet.

Ik ging slecht mee in jouw gedachtengang. En ter info, ik heb altijd gezegd dat wetenschap perfect is wanneer men de beperkingen maar kent.
Plaats reactie