Neen, een huidige atoomonderzeeer werkt op kernenergie die een generator aandrijft die op zijn beurt weer de schroefas aan drijft. Een conventionele onderzeeer is een dieselmotor die een generator aandrijft die weer de schroefas aandrijft. Hoe jij op de methodiek van de Nautilus op een moderne onderzeeer uitkomt, is me nog altijd een raadsel. En nee, dat heeft niets te maken met Selffulfilling Prophesy, dat heeft ermee te maken dat je gewoon bij de feiten moet blijven.Raven schreef:en dat doen de onderzeers tegenwoordig ook dat de genoemde methode niet volmaakt is doet daar niks aan af..Sararje schreef:Ik moet me heel erg vergissen maar volgens mij werkte de Nautilus op electrische energie. De methode die gesuggereerd wordt, zou bij de minste geringste vonk het schip laten ontploffen wegens waterstofproductie.
heb je wel gelezen wat ik een paar posts terug zei ? : "self fullfilling prophecy"
(game)Tekenaar gezocht
Moderator: Moderators
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
-
Antiscience
- Banned
Re: (game)Tekenaar gezocht
Mannelijke of vrouwelijke heks ?Raven schreef:Jullie kennem mij als heks , maar ik ben ook een "Lone Wolf" hobby programmeur van games (PC)
Einzamer Wolf oder einsame Wölfin ?
Limburger of Limburgse ?
Laatst gewijzigd door Antiscience op 18 apr 2007 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook een kernonderzeeer werkt op electriciteit waar dacht je dat die generator voor diendeSararje schreef: Neen, een huidige atoomonderzeeer werkt op kernenergie die een generator aandrijft die op zijn beurt weer de schroefas aan drijft. Een conventionele onderzeeer is een dieselmotor die een generator aandrijft die weer de schroefas aandrijft. Hoe jij op de methodiek van de Nautilus op een moderne onderzeeer uitkomt, is me nog altijd een raadsel. En nee, dat heeft niets te maken met Selffulfilling Prophesy, dat heeft ermee te maken dat je gewoon bij de feiten moet blijven.
Re: (game)Tekenaar gezocht
Ik ben een manAntiscience schreef:Mannelijke of vrouwelijke heks ?Raven schreef:Jullie kennem mij als heks , maar ik ben ook een "Lone Wolf" hobby programmeur van games (PC)
Einzamer Wolf oder einsame Wölfin ?
alleen de italianen hebben een woord voor mannelijke en voor vrouwelijke heksen Stregone en Strega
Ik heb het over de voortstuwing he, dat je met een generator ook electriciteit kan genereren voor dagelijks gebruik, moge duidelijk zijn. We hebben het nu echter over de voorstuwing.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
-
Antiscience
- Banned
@ Raven
Je geeft Limbricht als woonplaats aan. Ik ben zelf in Limburg geboren
en woon nu niet ver van de Nederlands/Duitse grens.
Misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten.
( geen seksuele bijbedoelingen, want ik ben hetero
)
Op kasteel Satzvey ( D ) is binnenkort weer heksenfeest.
http://de.wikipedia.org/wiki/Burg_Satzvey
http://www.burgsatzvey.de/
blessed be
A.S.
en woon nu niet ver van de Nederlands/Duitse grens.
Misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten.
( geen seksuele bijbedoelingen, want ik ben hetero
Op kasteel Satzvey ( D ) is binnenkort weer heksenfeest.
http://de.wikipedia.org/wiki/Burg_Satzvey
http://www.burgsatzvey.de/
blessed be
A.S.
UPDATE !!!
http://members.home.nl/ejm.martens/galacticagames/
spel kan gedowned worden en is speelbaar ( maar nog lang niet af)
missie script is al volledig werkend..
nieuwe screenshots
enz...
http://members.home.nl/ejm.martens/galacticagames/
spel kan gedowned worden en is speelbaar ( maar nog lang niet af)
missie script is al volledig werkend..
nieuwe screenshots
enz...
Tsja, volgens mij is het wel treffend. Het spel gaat zelfs op mijn gare oude computer te snel. Misschien moet Raven er iets meer magie instoppen.
Nee hoor, geen van beiden. Maar waarschijnlijk moet jij mijn computer op afstand instralen oid.Raven schreef:heb je een AMD dual core ? of ben je gewoon slecht geprogrammeerde games gewendSararje schreef:Tsja, volgens mij is het wel treffend. Het spel gaat zelfs op mijn gare oude computer te snel. Misschien moet Raven er iets meer magie instoppen.
Ik ben eerlijk gezegd programmeurs gewend die rekening houden met de kloksnelheid van de processor en zo hun programma's waarin veel interactie is (zeker bij games) kunnen omzetten naar handelingen per tijd (kloktikken). Deze techniek is al zo oud en zo eenvoudig dat het mij verbaasd dat met de huidige compilers iemand dit niet voor elkaar krijgtRaven schreef:heb je een AMD dual core ? of ben je gewoon slecht geprogrammeerde games gewendSararje schreef:Tsja, volgens mij is het wel treffend. Het spel gaat zelfs op mijn gare oude computer te snel. Misschien moet Raven er iets meer magie instoppen.