In tegendeel, ze is voor wetenschappelijk onderzoek van beweringen die gedaan worden en geef mij maar aan waar de VtK concreet de mist in gaat qua onderzoeksmethodieken of onderzoekskritiek?Ja jongens STEUN een vereniging die :
- TEGEN wetenschappelijk onderzoek is als dat onderzoek niet een van tevoren bepaalde uitkomst heeft.
Die bewering mogen ze best doen. Vraag is of je het ermee eens bent en op welke gronden. Doe mij een plezier en geef onafhankelijk meetbare criteria voor M.E. en/of methodieken om Bekkeninstabiliteit of M.E. aan te kunnen tonen. Pas dit toe op een grote groep vrouwen die beweert deze aandoening te hebben en ik wil wel eens zien of dit overenkomt.- beweert dat M.E. en bekken instabiliteit niet bestaan.. als je door zoiets bv in een rolstoel zit dan ben je een aansteller die aandacht wil.
Toon dit zelf maar even aan.- Dikke vriendjes is met de farmaceutische industrie, en die "jongens" worden er niet beter van als jij of ik gezond blijven.
Ten eerste is dit al strafbaar via de BIG-wet en komt dit in Nederland zeer weinig voor. Daarnaast behoort dit niet tot de doelstellingen van de VtK. Ten derde ben jij ook nergens te bekennen als het fout gaat met de kruiden van jouw Chinese conculega's. Ten vierde komt kwakzalverij veel meer voor dan artsen die opzettelijk (toon dat zowiezo maar aan) verkeerd handelen. En zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Kortom, je kritieken zijn m.i. luchtfietserij.- NERGENS te bekennen is als een mislukte basis arts zich voor plastisch chirurg uitgeeft in een of andere wazige kliniek.Met alle gevolgen van dien.
Daarnaast is dit gewoon een ordinaire topicbump. FOEI!