vreemde site

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Stel dat je vriend hier zou lezen. Ik zou me goed te kijk gezet voelen.
Ik ben een onomkeerbare maar gevoelige single...
Emigreer...want er is meer tussen hemel en aarde.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Ik reageer nog even maar vanuit een wat andere gedachte. Het is al wat jaren geleden dat ik een verhouding had met een vrouw uit het "urker gereformeerde vrijgemaakte binnenverband geloof'.
Ik vond dat geloof in mijn believes nogal extreem, bv hee is fout want dat is een afkorting van de heere en dus vloek je, goh is ook fout en jee is ook fout. Ga dan nog maar even gezellig met elkaar praten. Trouwen was geen probleem dat wil zeggen ik moest alleen maar even van het urker gereformeerd vrijgemaakt binnenverband geloof worden.
En dat zat er niet in, de relatie gestopt en toen kon opeens een heleboel wel , dus niet...

De les is simpel maar wel bepalend, mensen met extreme opvattingen hebben per defintie een houding van: ik hoef niet te veranderen, jij wel...
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Was even aan het snuffelen in mijn eigen bundel, ik ben Ben en kwam dit nog tegen. Is in urker gereformeerde vrijgemaakte binnenverband geloof -wat een woord zeg- een heel erg vaut verhaal, vond de dominee ook desgevraagd. Wie het weet mag het zeggen !

Het winkelwagentje

Als rechtgeaarde en enthousiaste vrijgezel zal ik van tijd tot tijd eens wat boodschappen moeten gaan doen om niet tot de categorie ‘uit de muureter’ te gaan behoren. Niet, dat ik van naar een supermarkt toegaan razend enthousiast wordt, want eigenlijk is het een saai gebeuren. Je koopt toch steeds weer hetzelfde. Maar om het toch maar een beetje spannend te houden let ik op de aanbiedingen van de week en het geeft je bij de kassa toch een kick dat je goedkoper uit bent dan je dacht. Verder bespaar ik een vrouw uit.

Zo ook deze week weer, mijn koelkast en vriezer werden akelig leeg en er moest iets gebeuren om niet mis te grijpen waardoor ik toch naar die muur toe moest.
Ik kies het liefst een dinsdagmorgen uit want dan is het rustig en de aanbiedingen zijn dan nog op voorraad. Ik ben dus een echte kenner.

Meestal maak ik een vrij snelle rit door de paden maar bij 2 afdelingen
ben ik altijd op mijn hoede. Dat is bij de zuivel en de vleeswaren. Daar staan ze namelijk, die winkelwagentjespadblokkeerders. En vandaag sloeg het noodlot weer toe. Het pad was al bij de eerste afdeling geblokkeerd en uit mijn ooghoeken zag ik dat het bij de vleeswaren ook al niet beter was. Omrijden was dus zinloos.
Al zuchtend voegde ik mij bij de anderen die ook al niet verder konden, want wat is het geval. Er is altijd wel een buurvrouw die een andere buurvrouw ontmoet die het hoog tijd vindt om te vertellen dat de gordijnen op nummer 68 nog steeds niet open zijn en dat was vorige week ook al een paar keer zo. En op nummer 27, je weet wel schuin aan de overkant, is het ook al niet veel beter, daar komen steeds vreemde mensen over de vloer.
Waarom doet een vrouw dat toch, zo midden op het pad opeens stokstijf blijven staan en niet in de gaten hebben dat de rest er eigenlijk niet niet meer doorkomt. Hardnekkig blijven staan als je toch een klein gaatje ziet waar je je tussendoor kunt wurmen en de dames het verdommen om ook maar 1 centimer opzij te gaan en vervolgens dan maar die karretjes met aanvaardbaar geweld opzij drukt. Je moet er toch langs nietwaar.
Is dat vragen om aandacht van de anderen, is dat de buurvrouw van dienst willen zijn, is dat een truc van de supermarkt zodat je daar langer blijft? Ik weet het niet. U misschien?
Plaats reactie