Ik verbaas me zeer dat iemand geneuzel, oeverloze eindeloze herhaling en zinloze praat maandenlang volgt. Over contraproduktief gesproken!liberal schreef:Al maanden verbaas ik mij op dit forum over het oeverloos geneuzel over islam, christendom etc. met als hoogtepunt would be discussies tussen atheisten en religieuzen. Een omstandig eindeloze herhaling van argumenten statements enz. steeds in een andere vorm en volgorde. Meer aandacht hieraan besteden is naar mijn mening zinloos en contraproductief.
Veel mensen in mijn direkte omgeving leven in een theonomie en willen die graag op iedereen en alles van kracht doen zijn. Jij schijnt mijn probleem kleiner te willen maken dan het is.Nederland is een seculiere staat punt. Maak het niet groter dan het is
Hoe kan iemand zo onnozel zijn om fundamentalistische godsdienst te vergelijken met onschuldige folklore aangaande de Kerstman. Leef jij op Mars? Klaar zijn met de religie is de maatschappij pas wanneer de religie geen inbreuk meer pleegt op het leven van religielozen.Met mjin eerder vernoemde verbazing doel ik op dit forum, als je nu werkelijk atheist bent dan ben je toch klaar met religie? Dat is dan toch een soort folklore net zoiets als de kerstman enz.