Columniksten staakt ! (Reactie tegen Desanne van Brederode)

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Akkersloot schreef:
Plons schreef:. En het zou me hoogelijk verbazen als hij niet die film gebruikt om zijn eigen visie (op de islam) te verspreiden.
MAG HIJ DAT NIET DAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat er niet om of het mag, maar het zou mij VERBAZEN !!!!!!!!!!

Trouwens ik ben er geen fan van, voor discriminerede visie's in beeld en geluid te brengen !
Fuck met alles.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Wat mij hier wel opvalt is, dat Wilders geen goed kan doen omdat hij Wilders is en men het niet eens is met zijn ideeën.
Ooit werd mij gevraagd om geen ad hominems te plaatsen naar Wouter Bos, hahahahaha, ik kan daar nog steeds om lachen als ik daaraan denk. Maar als hij Wilders heet, mag dat natuurlijk wel. Dan wordt men ineens zelfs helderziend, en kan men van te voren al met zekerheid zeggen dat een film door hem gemaakt wel een flutfilm zal zijn. Misschien wordt het een flutfilm, maar dat bepaal ik liever als ik de film heb gezien. Ik ben het zeker niet met alles eens wat Wilders roept. Maar de demonisering die hier plaatsvindt vind ik zeer kortzichtig en onterecht. Lang leven de PVDA en weg met Wilders? Als je keihard vastzit in dat gedachtegoed, kun je ook niet meer rationeel de zaken bekijken zoals ze zich voordoen. Ik deel in ieder geval het goedpraten van de PVDA niet en ik deel ook de oeverloze demonisatie van Wilders niet. Zeker niet zonder de juiste onderbouwing en argumenten daarvoor. En zijn kapsel zegt iets over zijn persoonlijkheid, valt daar bepaald niet onder :lol:
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Over het kapsel van Wilders kan alleen gezegd worden naar waarheid, dat hij dat óók al droeg toen hij nog gewoon fractie-lid v.d. VVD was!
En dat er toen geen enkele aandacht voor was!
Pas toen hij scherp naar rechts afboog en dat zelfs voor de VVD te rechts werd, werd er ogenblikkelijk een beschadigingsoffensief op gang gebracht vanuit de linkse hoek.
Bij gebrek aan steekhoudende argumenten werd toen ineens het Mozartkapsel en het kapsel van Wilders met elkaar vergeleken.
Bij gebrek aan steekhoudende argumenten! Of van argumenten die als een natte dweil zouden terugslaan in het gezicht van 'links' zelf.
En dus niet gebruikt konden worden! De 'koran' is géén onverdeeld goed boek, netzomin als de bijbel of veda goede boeken zijn om in deze tijd nog blind na te volgen!
Tolerantie daarvoor is in andere woorden "Laat de gelovers daarin maar gaarsudderend aan hun lot over!
'Zwakke schouders' zijn zij, en zwakke schouders zullen zij blijven wordt er met andere woorden gezegd!
Mensonwaardig!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Vanavond is Wilders in NOVA. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Zouden ze de hoongrijns al aan het oefenen zijn voor de spiegel?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Plaats reactie