Hasj-olie.

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Hasjrook is kankerverwekkend en de hoestprikkel die zelfs het kleinste rookwolkje bij mij veroorzaakt is zeer onaangenaam.
De rookwaar kan mij niet THC-geconcentreerd genoeg zijn.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

cluny schreef:Hasjrook is kankerverwekkend en de hoestprikkel die zelfs het kleinste rookwolkje bij mij veroorzaakt is zeer onaangenaam.
Je kan ook vaporizen, dat is stukken minder slecht voor je als roken. Alleen je kan geen hasj dr voor gebruiken zie ik alleen wiet....

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaporizer
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

Lijmsnuiven, komt ook geen rook bij te pas.
Wat is dit ? een Junk ervaringsuitwissel topic ?
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Ongeloveloos schreef:Lijmsnuiven, komt ook geen rook bij te pas.
Ja iedereen die drugs gebruikt is gelijk een junk......
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Atheist_1984 schreef:
Ongeloveloos schreef:Lijmsnuiven, komt ook geen rook bij te pas.
Ja iedereen die drugs gebruikt is gelijk een junk......
Ik vond het beter deze dommige opmerking van Ongeloveloos verder maar te negeren.
Jij niet?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

wat is er dommig aan cluny ?

Nu je Toch reageerd, kan ik dat wel vragen...
Cluny
Banned

Re:

Bericht door Cluny »

Een aanleiding om een oud topic te bumpen.
En dat terwijl ik zelf sinds dit topic totaal geen blownieuws over mezelf te melden heb.
Cluny schreef:Hasjrook is kankerverwekkend en de hoestprikkel die zelfs het kleinste rookwolkje bij mij veroorzaakt is zeer onaangenaam.
Sommige mensen, beter gezegd, bijna alle mensen leren het nooit.
Zware cannabis is voortaan harddrug.

Verder meent Opstelten dat de consumptie en productie van zware cannabis moet worden teruggedrongen. Daarom besloot het kabinet eerder al dat cannabis met een THC-gehalte van 15 procent of meer op lijst I van de Opiumwet wordt geplaatst en daarmee als harddrug wordt gekwalificeerd.

“Harddrugs horen in de coffeeshops niet thuis, en in de toekomst zullen zij alleen nog cannabis mogen aanbieden met een THC-gehalte dat lager is dan 15 procent.”
– Opstelten
.
Afbeelding
Fenomeen
Superposter

Re: Hasj-olie.

Bericht door Fenomeen »

Een wetenschappelijke onderbouwing kan ik echter niet vinden.
Trimbos schreef:
Op basis van de beschikbare literatuur kan geen uitspraak worden gedaan over de schadelijkheid van wiet met een THC-gehalte van meer dan 15% ten opzichte van hasj met een even hoog THC-gehalte en een relatief hogere concentratie aan CBD. Wel kan geconcludeerd worden dat er weinig tot geen negatieve effecten gevonden zijn die kunnen worden gerelateerd aan CBD. Daar waar CBD een effect heeft, is dat meestal op een positieve manier. Hasj met een relatief hoog THC-gehalte en een hoog gehalte aan CBD lijkt op grond van de bestudeerde literatuur minder schadelijk dan nederwiet met hoge concentraties THC en weinig CBD.
Met name de verhoudingen tussen en doseringen van CBD en THC verdienen nader onderzoek onder degenen die het meest kwetsbaar zijn voor de negatieve effecten van cannabis. Ook is het aan te raden bij (vervolg)onderzoek waar mogelijk onderscheid te maken tussen gebruik van hasj en wiet en de te meten effecten.
http://www.trimbos.nl/nieuws/persberich ... onderzocht" onclick="window.open(this.href);return false;
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ik herinner mij die provocerende beursberichten op de zatermiddagradio nog wel.
Toen was ik nog trots links en mijn vrije tijd was vaak gevuld met hasjbezigheden.
De meneer die altijd die beursberichten op de VARA radio voorlas is overleden. Hij is niet oud geworden.
.
Koos Zwart 1947-2014

Afbeelding
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

quote="Cluny

Koos Zwart 1947-2014
Ik moest onwillekeurig aan een andere Koos denken
Koos Koets
http://www.youtube.com/watch?v=dYn73sIMUJY" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Van de knipselservice.
'Verbod op sterke wiet en hasj kan niet'
AD: Kabinet zet verbod op sterke wiet door
De meningen zijn dus verdeeld.
Mijn eigen mening is in de loop der jaren weinig veranderd.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... sj#p311176" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie