Ja en nog weer eentje d'r bij !
Re: Ja en nog weer eentje d'r bij !
Lol! Zo kan ie wel weer. 
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Lol. Zo kan ie wel weer.Ongeloveloos schreef:steen schreef:
Tussen haakjes. 'neuken' , mag dat ook?
Tuurlijk, zolang het maar niet met Kitty is, anders wordt ik jaloers
En indien de context het toelaat, doen we niet heel moeilijk over eens een onvertogen woord. Maar postings vol met schuttingtaal en plat bargoens is niet de bedoeling.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
steen schreef: het technisch forum van waterdport (sic!).
Nou ja zeg, en je zei dat je het beschaafd ging houden! Jij met je watersport... bij jou gaat het regelmatig over seks, seks, seks en nog eens seks.steen schreef: Ik beloof dat ik me op dit forum beschaafd zal gedragen.
Welkom.
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Sergeant Joe Friday (serie Dragnet): "All we want are the facts, ma'am". Ken jij daadwerkelijk de feiten?
Sergeant Joe Friday (serie Dragnet): "All we want are the facts, ma'am". Ken jij daadwerkelijk de feiten?
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Deseo! Alles en alles draait om seks! Bedankt voor het welkom.Deseo! schreef: Nou ja zeg, en je zei dat je het beschaafd ging houden! Jij met je watersport... bij jou gaat het regelmatig over seks, seks, seks en nog eens seks.![]()
Welkom.
Dank je wel Kitty ik vind 'neuken' natuurlijk geen onvertogen woord maar dat had je al wel begrepen.
kroesjes van Steen.
Ik heb nog wel een vraagje aan ongeloveloos maar weet niet of dat in dit topic nog wel kan?
Hoi ongeloveloos!Ongeloveloos schreef:Tuurlijk, zolang het maar niet met Kitty is, anders wordt ik jaloers
Ik heb eens wat teksten van jou bekeken, maar nou vraag ik me toch iets af.
Is dat alles wat jij doet?
Een stuk tekst van iemand kopiëren en daar dan eenregelig, niets toevoegend commentaar op geven.
En dan kopiër je een lap tekst van de bangste man van Nederland. Waar je natuurlijk reacties op krijgt!
En als iemand je dan vraagt om te reageren dan doe je dat niet en laat dat aan een ander over en zeg je;
Het enige dat je dan bereikt is dat die eigenaardige kop van die politicus die natuurlijk jouw god is, elke keer op het forum komt.Ik zelf had er geen "zin an"
Maar misschien is dat wel de bedoeling?
Ik begin trouwens aardig wat lol te krijgen in dat quoten.
Groetjes van steen
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aäron Loterijman
Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.
Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
Aäron Loterijman
Welkom.
Mag ik vragen wat voor jou doorslaggevend was om niet in een God te geloven. Dus waarvan jij echt zegt; dit zijn de redenen waarom God niet bestaat.
Veel plezier op het forum!!
Groet,
Mujaheed.
Mag ik vragen wat voor jou doorslaggevend was om niet in een God te geloven. Dus waarvan jij echt zegt; dit zijn de redenen waarom God niet bestaat.
Veel plezier op het forum!!
Groet,
Mujaheed.
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
"De Edele Koran 4:82 (pagina 113)"
-
a.r.
@ Mujahedeed mag ik jou dan vragen wat het doorslaggevend bewijs voor jou is dát er wel een god bestaat, dus dat jij echt zegt; dit zijn de redenen waarom er een god bestaat?
Oke, ik begon met kennis opdoen over de islam, en wat ik las daar zag ik de waarheid in. Vooral als ik kijk naar de schepping van de hemelen, de aarde, de mensen en de dieren dan is dat voor mij doorslaggevend. Ik kijk om me heen, ik analyseer en doordenk het leven etc. + de Koran die ik heb gelezen en andere bronnen van kennis. Maar in God geloof ik in eerste instantie door met mijn verstand te denken en de tekenen in te zien in het leven en het universum. Voor mij is het dus onmogelijk om te denken dat God niet bestaat, en dat dit hele leven en universum puur op toeval is gebaseerd.a.r. schreef:@ Mujahedeed mag ik jou dan vragen wat het doorslaggevend bewijs voor jou is dát er wel een god bestaat, dus dat jij echt zegt; dit zijn de redenen waarom er een god bestaat?
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
-
a.r.
Wanneer IK kijk naar de aarde en de hemel en de dieren (en vooral de soort die zich mens noemt) dan zie ik wonderlijk genoeg een nog steeds uitdeiend heelal met miljarden sterrenstelsels, miljoenen planeten, zwarte gaten, quasars, pulsars, wanneer ik verhoudingsgewijs naar dat piepkleine zandkorreltje kijk dat wij mensen "Aarde" noemen kijk en daarop de diversiteit aan soorten zie en hoeveel sommigen op elkaar lijken of hoeveel de diersoort wat zich "mens" noemt (genetisch) lijkt op bepaalde apensoorten....dan waag ik toch ernstig te betwijfelen of jij wel kennis wenst op te doen...of het niet zo is, dat jij liever je kop in het woestijnzand blijft steken en boeken door een analfabeet voor waarheid wilt slikken zonder je te verdiepen of je ooit af te vragen of dát wat jij klakkeloos als waarheid slikt ook maar enigzins durft te onderzoeken. IK denk dat je gewoon te dom en/of te laf en/of te geindoctrineerd bent om kritisch te denken/zijn en/of te onderzoeken wát er wel en/of niet klopt aan het sprookje dat jij als waarheid wenst aan te nemen om zelf maar niet te hoeven op te groeien. Liever of uit doodsangst laat jij door een/je imam voorschrijven hoe je eea moet begrijpen/interpreteren, dan dat je werkelijk op kritisch onderzoek uitgaat. Je bent een domme angsthaas die een imaginaire papa in de hemel nodig heeft om zijn primitieve lusten in bedwang te kunnen houden!Mujaheed1 schreef:Oke, ik begon met kennis opdoen over de islam, en wat ik las daar zag ik de waarheid in. Vooral als ik kijk naar de schepping van de hemelen, de aarde, de mensen en de dieren dan is dat voor mij doorslaggevend. Ik kijk om me heen, ik analyseer en doordenk het leven etc. + de Koran die ik heb gelezen en andere bronnen van kennis. Maar in God geloof ik in eerste instantie door met mijn verstand te denken en de tekenen in te zien in het leven en het universum. Voor mij is het dus onmogelijk om te denken dat God niet bestaat, en dat dit hele leven en universum puur op toeval is gebaseerd.a.r. schreef:@ Mujahedeed mag ik jou dan vragen wat het doorslaggevend bewijs voor jou is dát er wel een god bestaat, dus dat jij echt zegt; dit zijn de redenen waarom er een god bestaat?
Jammer van dit topic van Steen, waarin hij of zij zich wil voorstellen.
(Overigens van mij ook een welkom.
We hebben al kennisgemaakt
)
Kan dit afgesplitst worden voor Mujaheed?
Dan kan A.R. (of anderen) daar antwoorden.
Bijvoorbeeld:
"Mag ik vragen wat voor jou doorslaggevend was om niet/wel in een God te geloven?"
(Overigens van mij ook een welkom.
We hebben al kennisgemaakt
Kan dit afgesplitst worden voor Mujaheed?
Dan kan A.R. (of anderen) daar antwoorden.
Bijvoorbeeld:
"Mag ik vragen wat voor jou doorslaggevend was om niet/wel in een God te geloven?"
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Excuses voor de offtopic-berichten. Ik ben weg, tot ziens allemaal.
Dank voor het welkom.Mujaheed1 schreef:Welkom.
Mariakat jij ook bedankt (wij kennen alkaar al, ja)
Mujaheed, ik zal zo kort en beknopt mogelijk proberen een antwoord te geven.
Al weet ik niet of dat hier wel mag van Kitty, maar het hoort eigenlijk wel bij voorstellen dus..
Ik was een jaar of 6 misschien 7 toen ik voor het eerst over god hoorde praten, vriendjes gingen naar de zondagsschool en daar wilde ik ook wel naartoe, mijn ouders vonden dat ook geen probleem.
Ik denk dat ik daar ook wel heb zitten bidden dat weet ik niet meer precies, maar die verhalen over Samson die in z'n eentje die tempel in liet storten en van de gevechten tegen de Filistijnen en David en Goliath, ik vond het allemaal geweldig.
En in het gasthuis (katholiek ziekenhuis) waar ik van mijn blindedarm was afgeholpen, moest ik dan ook bidden voor het eten en slapen. En dan zei mijn vader "doe dat nou maar, daar doe je die mensen een plezier mee", dus deed ik dat dan.
Er was echter in die tijd niemand die tegen mij zei, "Je moet in god geloven",
Als ik aan mijn Vader vroeg waar alles vandaan kwam was zijn antwoord steevast; "Dat weet ik ook niet".
En als ik zei dat Kareltje van de hoek had gezegd dat god alles gemaakt had, dan antwoordde mijn vader met ; "Dan weet kareltje meer dan ik"
Later toen ik wat ouder werd en serieus over geloof ging nadenken en zag hoe de ene gelovige de andere gelovige de strot af probeerde te snijden in Ierland, hoe ooit de protestandse gelovigen alle katholieke kerken binnen gevallen waren en daar alle beelden en schilderijen vernielden nadat ze de pastoor de strot hadden afgesneden. En hoe soennieten en sjiieten elkaar afmaken omdat ze het over één enkel manneke niet eens zijn. En hoe de grote Manitoe van de Indianen (dat waren toen ik jong was mijn helden 'de Indianen') ook niet had kunnen voorkomen dat zijn hele volk werd uitgeroeid.
Toen heb ik een hele tijd het standpunt aan gehangen dat; ALS er dan toch een god zou bestaan dat ik dan met die meneer niets te maken wilde hebben.
Later bedacht ik me dat ik een beetje mijn kop in het zand aan steken was, dat ik gewoon voor de waarheid uit moet komen en dat er geen god bestaat en dat ik gewoon niet weet waar alles vandaan komt.
Het enige wat ik van mijn vader en moeder heb geleerd (een soort leidraad voor het leven) dat als ik straks op mijn sterfbed lig dat ik dan kan zeggen dat ik mijn leven niet ten koste van een ander heb geleefd.
En dat we een beetje verdraagzaam moeten zijn naar anderen.
Groetjes steen
Aäron Loterijman
Aäron Loterijman
Mujaheed, Ik zie dat jij beroemd bent!!Mujaheed1 schreef:Excuses voor de offtopic-berichten. Ik ben weg, tot ziens allemaal.
Ik zal mijn antwoord ook posten op "vragen aan Mujaheed" dan kun je daar reageren, als je wilt.
Aäron Loterijman
Aäron Loterijman
-
David Bakker
- Banned
Welkom bij de club Steen,
Je zult hier nog veel leren.
Even terzijde. Je noemde mij elders op dit forum een sukkel en dat is je goede recht. Edoch, ik zou een stukje onderbouwing van deze stelling zeer op prijs stellen. Dat hoeft nu niet meteen maar mag ook in een Tête à Tête tijdens de eerstvolgende DVG-bijeenkomst.
Met vriendelijke groet,
David
"Stone Free. The right to be free!", J. Hendrix, Amerikaans vrijdenker (1942 - 1970)
Je zult hier nog veel leren.
Even terzijde. Je noemde mij elders op dit forum een sukkel en dat is je goede recht. Edoch, ik zou een stukje onderbouwing van deze stelling zeer op prijs stellen. Dat hoeft nu niet meteen maar mag ook in een Tête à Tête tijdens de eerstvolgende DVG-bijeenkomst.
Met vriendelijke groet,
David
"Stone Free. The right to be free!", J. Hendrix, Amerikaans vrijdenker (1942 - 1970)
Dat lijkt me kolossaal veel, Steen.steen schreef: Het enige wat ik van mijn vader en moeder heb geleerd (een soort leidraad voor het leven) dat als ik straks op mijn sterfbed lig dat ik dan kan zeggen dat ik mijn leven niet ten koste van een ander heb geleefd.
En dat we een beetje verdraagzaam moeten zijn naar anderen.
Groetjes steen
Dat is best iets waarvoor we onszelf zouden moeten inzetten, om het ook te praktiseren.
Ongemerkt toch wel moeilijk af en toe
Je verhaal zou niet misstaan bij getuigenissen.
Ook groetjes van mij.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.