Moge Allah s.w.t de inzittende moslims genadig zijn.
Moderator: Moderators
Re: Moge Allah s.w.t de inzittende moslims genadig zijn.
Ik volg die discussie daar al een tijdje, en het is echt tenenkrommend. Hoewel ik daar ingeschreven sta bemoei ik me maar niet met de discussie, maar soms is het lastig je in te houden.
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb ook nog steeds de neiging maar ik kan niet meer
ik ben verbannen.
Het helpt geen donder. Die mensen hebben eerst een gigantische basiscursus wetenschap nodig, daarna evolutieleer, maar dat zullen ze nooit tot zich nemen want ze geloven dat ze daardoor naar de hel gaan.
Het helpt geen donder. Die mensen hebben eerst een gigantische basiscursus wetenschap nodig, daarna evolutieleer, maar dat zullen ze nooit tot zich nemen want ze geloven dat ze daardoor naar de hel gaan.
"Het zijn vaak jonge mensen, die uiten zich soms een beetje ongelukkig" hoorde ik eens van een beheerder nadat ik hem vroeg hoe het toch mogelijk is dat mensen zo reageren.
-
Jinny
Dan hebben ze geen opvoeding gehad.Per schreef:"Het zijn vaak jonge mensen, die uiten zich soms een beetje ongelukkig" hoorde ik eens van een beheerder nadat ik hem vroeg hoe het toch mogelijk is dat mensen zo reageren.
Als ik me zo uitte vroeger dan had ik een stevig pak rammel van mijn vader te pakken.
Misschien is het verschil wel dat jouw vader er daadwerkelijk anders over dacht dan de mensen die zich daar zo uiten?

-
Jinny
Die kans zou zomaar kunnen bestaan inderdaad.Per schreef:Misschien is het verschil wel dat jouw vader er daadwerkelijk anders over dacht dan de mensen die zich daar zo uiten?
dit begrijp ik nu weer niet een hoe kan je voor een ongelovige bidden?LordDragon schreef:tja bidden voor de zielen van de ongelovigen is een daad van ongeloof...![]()
MVG, LD.
die gelooft immers niet in Allah ontkend hem zelfs met de tong die Allah voor hem heeft geschapen en gelooft dus ook niet in het hiernamaals.
dus waarom zou een moslim voor een ongelovige bidden voor z`n ziel?
Mijn tong is niet door een allah geschapen.Oem-Imran schreef:dit begrijp ik nu weer niet een hoe kan je voor een ongelovige bidden?LordDragon schreef:tja bidden voor de zielen van de ongelovigen is een daad van ongeloof...![]()
MVG, LD.
die gelooft immers niet in Allah ontkend hem zelfs met de tong die Allah voor hem heeft geschapen en gelooft dus ook niet in het hiernamaals.
dus waarom zou een moslim voor een ongelovige bidden voor z`n ziel?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
dan kan je mij haar fijn uitleggen door wie die wel geschapen is toch?
Mijn tong is niet geschapen.Oem-Imran schreef:dan kan je mij haar fijn uitleggen door wie die wel geschapen is toch?
Je begrijpt de betekenis van niet niet?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
vertel verder dan? jij bent ook niet geschapen?Cluny schreef:Mijn tong is niet geschapen.Oem-Imran schreef:dan kan je mij haar fijn uitleggen door wie die wel geschapen is toch?
Je krijgt het door!Oem-Imran schreef:vertel verder dan? jij bent ook niet geschapen?Cluny schreef:Mijn tong is niet geschapen.Oem-Imran schreef:dan kan je mij haar fijn uitleggen door wie die wel geschapen is toch?
nee hoor,anders zou ik niet vragen om verdere uitleg.
ik ben namelijk wel benieuwd naar jou redenering hier achter.
ik ben namelijk wel benieuwd naar jou redenering hier achter.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
En mocht je het Engels niet beheersen hier in het Nederlands.: Wikipedia
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)