De rechterlijke MACHT???
Moderator: Moderators
Re: De rechterlijke MACHT???
dank je ``steen``...
grtz asp.
grtz asp.
Beste steen,
Nee, je schrijft onzin en denkt daarmee cool te zijn.Ik ga niet tussen jou regeltjes weer regeltjes schrijven, ik ga niet met je discussieren om het discussieren.
Arme knul.Die welles nietes spelletjes speel ik nog wel met mijn zoontje van twaalf maar jij ben toch al wel ietsje ouder hoop ik.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
Waarom niet?steen schreef:Ik heb geen vertrouwen meer in de rechtsstaat als Wilders NIET veroordeeld wordt!
Steen
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Beste Jagang, ik vind de opmerking van Wilders zo ontzettend niet op zijn plaats.Jagang schreef:Waarom niet?steen schreef:Ik heb geen vertrouwen meer in de rechtsstaat als Wilders NIET veroordeeld wordt!
Steen
Een kamerlid dat zelf terechtstaat en roept; "Ik moet worden vrij gesproken"
En dan heeft hij ook nog het lef om gelijk maar al zijn 1.5 miljoen stemmers op te roepen een bijl aan de wortels van onze rechterlijke macht te zetten.wiki schreef:verdeling van de macht volgens Montesquieu in wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht, die nooit bij één en dezelfde persoon of instantie mogen berusten.
SCHANDALIG
En daarom ; omdat ik zo geschokt was riep ik dus hetzelfde als wat hij roept alleen dus de andere kant op.
Het verschil is wel dat IK het wel mag roepen maar HIJ niet. Dan had ie maar geen politikus moeten worden.
Overigens vind ik dat Wilders schandalige dingen heeft geroepen zoals 'kopvod' en tsunami etc. etc.
Hij maakt daar mensen bang mee en dat vind ik verkeerd.
En ik vind dat een rechter tegen hem moet zeggen dat hij dat niet mag doen op straffe van een taakstraf of zo.
steen
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aäron Loterijman
Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.
Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
Aäron Loterijman
Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.
Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
Zullen we het hele stel maar wraken?siger schreef:Kraken of blaken, maar vermaken, snaken!Ali schreef:De ouwe draken beginnen te kraken.

Blijkbaar zijn rechters niet meer synoniem aan onpartijtigheid.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... -nog.dhtml
UTRECHT - Het is uniek in het Nederlands recht. Vandaag wordt een rechter door een rechter verhoord. Dat gebeurt vrijwel nooit. Het gaat om Hans Westenberg. Hij is nu met vervroegd pensioen, maar hij was de rechter in diverse Chipshol-zaken.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... -nog.dhtml
Beste Chronos,
Vergeet niet te vermelden dat er een viertal ' hoge' rechters in de getuigenbank zitten.
Vergeet niet te vermelden dat er een viertal ' hoge' rechters in de getuigenbank zitten.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."