De rechterlijke MACHT???

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

ASP
Forum fan
Contacteer:

Re: De rechterlijke MACHT???

Bericht door ASP »

dank je ``steen``...

grtz asp.
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste steen,
Ik ga niet tussen jou regeltjes weer regeltjes schrijven, ik ga niet met je discussieren om het discussieren.
Nee, je schrijft onzin en denkt daarmee cool te zijn.
Die welles nietes spelletjes speel ik nog wel met mijn zoontje van twaalf maar jij ben toch al wel ietsje ouder hoop ik.
Arme knul.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

steen schreef:Ik heb geen vertrouwen meer in de rechtsstaat als Wilders NIET veroordeeld wordt!

Steen
Waarom niet?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
steen
Forum fan

Bericht door steen »

Jagang schreef:
steen schreef:Ik heb geen vertrouwen meer in de rechtsstaat als Wilders NIET veroordeeld wordt!
Steen
Waarom niet?
Beste Jagang, ik vind de opmerking van Wilders zo ontzettend niet op zijn plaats.
Een kamerlid dat zelf terechtstaat en roept; "Ik moet worden vrij gesproken"
wiki schreef:verdeling van de macht volgens Montesquieu in wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht, die nooit bij één en dezelfde persoon of instantie mogen berusten.
En dan heeft hij ook nog het lef om gelijk maar al zijn 1.5 miljoen stemmers op te roepen een bijl aan de wortels van onze rechterlijke macht te zetten.
SCHANDALIG
En daarom ; omdat ik zo geschokt was riep ik dus hetzelfde als wat hij roept alleen dus de andere kant op.
Het verschil is wel dat IK het wel mag roepen maar HIJ niet. Dan had ie maar geen politikus moeten worden.

Overigens vind ik dat Wilders schandalige dingen heeft geroepen zoals 'kopvod' en tsunami etc. etc.
Hij maakt daar mensen bang mee en dat vind ik verkeerd.
En ik vind dat een rechter tegen hem moet zeggen dat hij dat niet mag doen op straffe van een taakstraf of zo.
steen
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aäron Loterijman

Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.

Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

siger schreef:
Ali schreef:De ouwe draken beginnen te kraken.
Kraken of blaken, maar vermaken, snaken!
Zullen we het hele stel maar wraken? :D
Chronos
Ervaren pen

Bericht door Chronos »

Blijkbaar zijn rechters niet meer synoniem aan onpartijtigheid.
UTRECHT - Het is uniek in het Nederlands recht. Vandaag wordt een rechter door een rechter verhoord. Dat gebeurt vrijwel nooit. Het gaat om Hans Westenberg. Hij is nu met vervroegd pensioen, maar hij was de rechter in diverse Chipshol-zaken.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... -nog.dhtml
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste Chronos,

Vergeet niet te vermelden dat er een viertal ' hoge' rechters in de getuigenbank zitten.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
Plaats reactie