De partij trekt wat bullebakken aan, dat is logisch met al die bedreigingen. Daarmee praat ik het niet goed, maar het is wel te begrijpen.demmers schreef: Ja, hij gaat er nog een nachtje over slapen...
Slaap lekker beste Geert...
Kijk, ik snap die Wilders best wel, die man baalt als een stekker hier is hij al die tijd nu zo ontzettend bang voor geweest..
Dat dit soort mensen bovenkwamen drijven bij zijn partij.
Dit doet de PvV natuurlijk zeker geen goed.
U kunt best beweren dat er geen bewijzen zijn, maar laten we wel wezen veel ex buurtbewoners van onze kale vrind, bevestigen dat hij meerdere malen bedreigingen heeft geuit, let wel! toen wisten we allemaal nog niets van zijn ontucht verleden af...
Dat is nu boven water gekomen omdat men natuurlijk zijn verleden is na gaan pluisen.
Weet u...een partij als de Pvv hoort ook in de kamer te zitten, zij vertegenwoordigd schijnbaar een deel van de Nederlanders, prima dat geluid moet gehoord worden.
Maar we kunnen toch niet met twee maten gaan meten?
Als deze "brave" borst een licht getinte huidskleur had gehad dan waren de rapen gaar geweest, dat weet u toch ook best geachte...
PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht
Moderator: Moderators
Re: Gut.... waar blijven de reacties nou?
Het is aan de PVV om dit zelf op te lossen. Het lijkt me iets wat nauwelijks te voorkomen is, zeker niet bij een partij die zo hard is gegroeid.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Mee eens, gaat toch een beetje op de LPF lijken, ook daar vielen de lijken uit de kast.Marc G schreef:Democratie in die partij? Liever niet als je ziet wat voor zooitje ongeregeld daar bij elkaar zit.
Want laten we toch wel wezen, men roept nu wel om het hardst dat dit allemaal wel eerst bewezen moet worden..maar dat laat toch onverlet dat er bij de PvV toch een aantal mensen zitten, of deze mensen aantrekken waar van we toch mogen zeggen dat ze nogal een kort lontje hebben...
Brinkman Nieuwspoort, Markuzower die rustig met een pistool op zak loopt, toch de schijn tegen hebben dat je je eigen vrouw hebt mishandeld en dan doel ik op Dion Graus, dhr van Bemmel die werd verdacht van fraude, laatst nog die PvV er die in een bar iemand een kopstoot geeft en nu dit weer..
Ik kan me vergissen hoor, maar ik kan niet zo snel een andere partij vinden waarbij dit soort zaken spelen of hebben gespeeld..
Of misschien moet ik er wel ook een soort van bewondering voor hebben...
Want als dit bij een andere partij was gebeurd dan was het exit geweest...maar de PvV? die krijgt er alleen maar zetels bij
En laat ook dus heel goed zijn hoe belangrijk een voorman is...
want God verhoede het hoor.....maar mocht hem ooit iets overkomen.
dan is het over en uit met de PvV denk ik.
Er zal altijd iemand opstaan die zijn leven ervoor over heeft om de wereld van de islam te redden.demmers schreef:Mee eens, gaat toch een beetje op de LPF lijken, ook daar vielen de lijken uit de kast.Marc G schreef:Democratie in die partij? Liever niet als je ziet wat voor zooitje ongeregeld daar bij elkaar zit.
Want laten we toch wel wezen, men roept nu wel om het hardst dat dit allemaal wel eerst bewezen moet worden..maar dat laat toch onverlet dat er bij de PvV toch een aantal mensen zitten, of deze mensen aantrekken waar van we toch mogen zeggen dat ze nogal een kort lontje hebben...
Brinkman Nieuwspoort, Markuzower die rustig met een pistool op zak loopt, toch de schijn tegen hebben dat je je eigen vrouw hebt mishandeld en dan doel ik op Dion Graus, dhr van Bemmel die werd verdacht van fraude, laatst nog die PvV er die in een bar iemand een kopstoot geeft en nu dit weer..
Ik kan me vergissen hoor, maar ik kan niet zo snel een andere partij vinden waarbij dit soort zaken spelen of hebben gespeeld..
Want als dit bij een andere partij was gebeurd dan was het exit geweest...maar de PvV? die krijgt er alleen maar zetels bijDas toch weer knap van die Geert!
Ik heb héél veel waardering voor al die PVV'ers die toch maar ervoor uit durven te komen, en de bedreigingen van de antifascisten durven te weerstaan.
Maar wat valt er toch te begrijpen dan?Loekie1 schreef:De partij trekt wat bullebakken aan, dat is logisch met al die bedreigingen. Daarmee praat ik het niet goed, maar het is wel te begrijpen.demmers schreef: Ja, hij gaat er nog een nachtje over slapen...
Kijk, ik snap die Wilders best wel, die man baalt als een stekker hier is hij al die tijd nu zo ontzettend bang voor geweest..
U kunt best beweren dat er geen bewijzen zijn, maar laten we wel wezen veel ex buurtbewoners van onze kale vrind, bevestigen dat hij meerdere malen bedreigingen heeft geuit, let wel! toen wisten we allemaal nog niets van zijn ontucht verleden af...
Dat is nu boven water gekomen omdat men natuurlijk zijn verleden is na gaan pluisen.
Weet u...een partij als de Pvv hoort ook in de kamer te zitten, zij vertegenwoordigd schijnbaar een deel van de Nederlanders, prima dat geluid moet gehoord worden.
Als deze "brave" borst een licht getinte huidskleur had gehad dan waren de rapen gaar geweest, dat weet u toch ook best geachte...
Sorry hoor...maar ik snap dat argument niet zo goed.
Ik ben bijvoorbeeld niet in die situaties geweest, wie heeft wie dan bedreigd?
Wat was bijvoorbeeld de reden van die kopstoot, en wat die ook was....moeten we voor dat soort grof geweld, want dat is het toch, dat bent u toch hoop ik wel met me eens, begrip tonen?
Omdat men zich "bedreigd" voelt?
Kan het ook misschien zo zijn dat er bij de Pvv toch een aantal mensen zitten die hun mening met geweld willen opleggen?...
Vraag dat aan de 'antifascisten', zij zijn degenen die geweld gebruiken tegen mensen met een andere mening.demmers schreef:Maar wat valt er toch te begrijpen dan?Loekie1 schreef:De partij trekt wat bullebakken aan, dat is logisch met al die bedreigingen. Daarmee praat ik het niet goed, maar het is wel te begrijpen.demmers schreef: Ja, hij gaat er nog een nachtje over slapen...
Sorry hoor...maar ik snap dat argument niet zo goed.
Ik ben bijvoorbeeld niet in die situaties geweest, wie heeft wie dan bedreigd?
Wat was bijvoorbeeld de reden van die kopstoot, en wat die ook was....moeten we voor dat soort grof geweld, want dat is het toch, dat bent u toch hoop ik wel met me eens, begrip tonen?
Omdat men zich "bedreigd" voelt?
Kan het ook misschien zo zijn dat er bij de Pvv toch een aantal mensen zitten die hun mening met geweld willen opleggen?...
Dat vind ik allemaal prima hoor...Loekie1 schreef:Er zal altijd iemand opstaan die zijn leven ervoor over heeft om de wereld van de islam te redden.demmers schreef:Mee eens, gaat toch een beetje op de LPF lijken, ook daar vielen de lijken uit de kast.Marc G schreef:Democratie in die partij? Liever niet als je ziet wat voor zooitje ongeregeld daar bij elkaar zit.
Want als dit bij een andere partij was gebeurd dan was het exit geweest...maar de PvV? die krijgt er alleen maar zetels bijDas toch weer knap van die Geert!
Ik heb héél veel waardering voor al die PVV'ers die toch maar ervoor uit durven te komen, en de bedreigingen van de antifascisten durven te weerstaan.
Maar dan ben ik wel even nieuwsgierig waar u grens ligt van waardering hebben voor...
Het kan toch niet zo zijn dat omdat iemand anti islam is..dit een vrijbrief is voor van alles en nog wat?
En waarom moet de wereld "gered" worden van de Islam?
Dan heb ik persoonlijk liever dat we de wereld redden van al die religie waanzin....
En dat is niet aan tijd gebonden geachte...wat in het heden gebeurd heeft zijn oorsprong in het verleden....
De Christenen kunnen nu misschien wel braaf zijn....maar het verleden is heel, heel erg donker...
Dat geld ook voor het Jodendom...
Tja....de wereld zou beter af zijn zonder al die religie rimbam!
Ik zal het vragen aan die antifascist van een kelner in Nieuwspoort, aan die antifascisten die hun zuur verdiende geld zagen verdampen bij de heer van Bemmel, aan die antifascist die een kopstoot ontving van de heer Hernandez....
Is nu iedereen waar iemand van de PvV zijn lusten op botviert in een keer een antifascist?
Is nu iedereen waar iemand van de PvV zijn lusten op botviert in een keer een antifascist?
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Ik denk dat de kans groot is dat Wilders Lucassen gaat vragen om op te stappen. Dat levert wel een risico op: als Lucassen weigert en als eenmansfractie verder gaat, is de gedoogcoalitie in principe zijn meerderheid kwijt.
Verder is het te verwachten dat dit soort types opduiken in zo'n partij. Het is ook heel begrijpelijk dat Wilders de touwtjes strak in handen houdt en vooral niet aan democratie in zijn partij wil doen. Begrijpelijk, maar daarom blijft het nog wel een niet-democratisch georganiseerde partij en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Verder is het te verwachten dat dit soort types opduiken in zo'n partij. Het is ook heel begrijpelijk dat Wilders de touwtjes strak in handen houdt en vooral niet aan democratie in zijn partij wil doen. Begrijpelijk, maar daarom blijft het nog wel een niet-democratisch georganiseerde partij en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Valt in het niet bij het geweld van de antifascisten zelf. Ik zal geen rijtje opnoemen.demmers schreef:Ik zal het vragen aan die antifascist van een kelner in Nieuwspoort, aan die antifascisten die hun zuur verdiende geld zagen verdampen bij de heer van Bemmel, aan die antifascist die een kopstoot ontving van de heer Hernandez....
Ook de LPF groeide binnen onafzienbare tijd uit tot een hele grote partij. Dat betekent dus een brede steun vanuit de samenleving en dus ook het aantrekken van personen die je eigenlijk liever niet ziet in je partij. Die mensen zien hun kans en proberen een positie te veroveren zodat ze een bepaalde macht krijgen. Het is nooit gezond dat een organisatie explosief groeit, niet in de politiek maar ook niet in het bedrijfsleven of bij een vereniging.Mee eens, gaat toch een beetje op de LPF lijken, ook daar vielen de lijken uit de kast.
Zo heb je altijd voorbeelden binnen een partij van mensen die crimineel zijn:
De rechtbank in Zwolle heeft gemeenteraadslid (PVDA) Mohammed Kaied uit Dalfsen veroordeeld tot 240 uur werkstraf, een half jaar celstraf voorwaardelijk en zes maanden rijontzegging wegens poging tot doodslag.
De PvdA'er reed 30 augustus 2008 met zijn auto in op de bedrijfsleider van een plaatselijke bouwmarkt. Deze raakte gewond. De winkelier en Kaied hadden ruzie over een partij tegels. Op de parkeerplaats reed Kaied hard achteruit waarbij hij de ondernemer raakte.
En zo kunnen we natuurlijk een discussie gaan beginnen met voorbeelden van criminelen binnen politieke partijen, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling...
Vraag is of Wilders op de hoogte was van zijn verleden en wat de PVV nu met hem gaat doen.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Re: PVV'er Lucassen veroordeelt wegens ontucht
Topictitel gewijzigd.
Admin Lanier
Admin Lanier
- Ongeloveloos
- Banned
Loekie1 schreef:Vraag dat aan de 'antifascisten', zij zijn degenen die geweld gebruiken tegen mensen met een andere mening.
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Re: PVV'er Lucassen veroordeelt wegens ontucht
Al staan de mediaschijnwerpers nu nogal gericht op de PVV, het gaat er in principe om dat politici volks-vertegenwoordigers zijn met een voorbeeldfunctie en dat criminineel gedrag geen gewenst voorbeeld is om na te volgen. Ook bij de gevestigde partijen slipt er wel eens iemand door de screening (zie het genoemd PVDA-voorbeeld), dat is waarschijnlijk nooit helemaal te voorkomen maar het kan wel worden gemininaliseerd indien er meerdere mensen zich samenwerkend mee bezig houden, wetend dat mensen feilbaar zijn. Bij de PVV komt de screening op het bordje van één persoon terecht, waardoor de kans dat er kandidaten doorheen slippen die in hun verleden een misdrijf pleegden niet wordt gemininaliseerd. Het is minstens opmerkelijk dat diverse leden van een politieke partij, die zich zo uitgesproken uitlaat over het opkomen voor nationale veiligheid en geroemd wordt voor het benoemen van volksgroepen die crimineel gedrag vertonen, zelf zijn veroordeeld voor criminele daden en zich daarin toen een gevaar toonden voor de veiligheid van andere NLers. Als Lucassen mag blijven is de PVV aantoonbaar hypocriet. In een democratisch land zou men van een politieke partij mogen verwachten dat ze democratisch is georganiseerd zodat fouten door samenwerking van feilbare mensen kunnen worden geminimaliseerd, zeker indien die partij opkomt voor de democratische vrijheid. Open staan voor kritiek en niet voor jezelf een uitzonderlijke vrijheid claimen boven kritiek verheven, is een democratische vereiste waaraan de PVV-politiek zacht gezegd nauwelijks voldoet.Lanier: En zo kunnen we natuurlijk een discussie gaan beginnen met voorbeelden van criminelen binnen politieke partijen, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling... Vraag is of Wilders op de hoogte was van zijn verleden en wat de PVV nu met hem gaat doen.
Is de PVV voor jou soms de partij voor de vrijheid van de bevooroordeelde meningsuiting? Dus je ziet in de politiek liever mensen met veel testosteron die de 'ballen' hebben om de wereld vrij te maken van de 'duivelse' islam en daarbij ook nog de bedreigingen door 'antifascistisch' links te weerstaan? Dus je wil de NLse politiek naar de kloten helpen?Loeki1:
Dat er af en toe een bullebak tussenzit is te verwachten. Mannen met te veel testosteron, die niet bang zijn voor bedreigingen.
Ik heb die types liever dan al die PvdA-bobo's die hun zakken vullen met gemeenschapsgeld op hoge posities in woningcorporaties, gezondheidsinstellingen etc. Of die CDA'ers die heel rijk worden over de rug van miljoenen landbouwhuisdieren die verkommeren in krappe donkere hokjes en levend verbranden in overvolle schuren.
En ook liever dan die GroenLinkstypes die nu al hun neus in de aarde duwen voordat ze verplicht worden als dhimmie door de wereld te gaan
Er zal altijd iemand opstaan die zijn leven ervoor over heeft om de wereld van de islam te redden.
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Re: PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.